וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק: "שהמבקרים ישתקו". פלגריני: "השופט היה בעדם"

ברצלונה חגגה ניצחון מוחץ על מנצ'סטר סיטי, פברגאס עונה למוריניו: "אמרו שזו לא בארסה הגדולה אבל הוכחנו הרבה". פלגריני נגד השופט: "לא היה פנדל, הוא החזיר להם חוב ישן". קומפני: "נתנו יותר מדי כבוד". וגם: השיא של מסי, והפריצה לטוויטר של בארסה

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. Laurence Griffiths, GettyImages
טענות קשות לשופט השבדי. פלגריני/GettyImages, Laurence Griffiths

רבות דובר על המשחק בין מנצ'סטר סיטי לברצלונה עם היוודע הגרלת משחקי שמינית גמר ליגת האלופות. הקטלאנים הגיעו למבצר של סיטי והיו שמחים גם עם תיקו אבל יצאו עם כל הקופה וניצחון חלק של 0:2 שמעמיד אותם עם רגל וחצי בשלב הבא. מנואל פלגריני שחשש מהמשחק הזה ועלה עם מערך זהיר, יצטרך להסתדר בגומלין ללא מרטין דמיצ'ליס הבלם שהורחק אחרי הכשלה ברחבה על מסי שכבש בעצמו את הפנדל בדקה ה-54. ממש לקראת הסיום כבש דני אלבס את השני ושיפר עוד יותר את סיכויי הקטלאנים להמשיך לרבע הגמר.

דמיצ'ליס הורחק, מסי ואלבס כבשו - ברצלונה ניצחה

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה מקפיץ כדור מול וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי. Clive Brunskill, GettyImages
עדיין לא שכח גם לשחק. מרטינו עם קומפני/GettyImages, Clive Brunskill

המספרים

* מסי השתווה לראול כשחקן עם הכי הרבה שערים עבור מועדון אחד בתולדות ליגת האלופות - 66.

* מסי כבש לראשונה על אדמת אנגליה בשלב הנוקאאוט בליגת האלופות, במשחק שאינו משחק גמר (הבקיע נגד יונייטד בוומבלי).

* צ'אבי השתווה אף הוא לראול, במקום השני בכמות ההופעות במפעל בכל הזמנים, עם 144. במקום הראשון ניצב ריאן גיגס, עם 149.

* ויקטור ואלדס הפך לשחקן הראשון בתולדות המפעל שמופיע ב-50 משחקים בשלבי הנוקאאוט.

* מנצ'סטר סיטי סיימה לראשונה משחק בית בליגת האלופות ללא שער זכות, אחרי שכבשה בכל התשעה הקודמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דני אלבס שחקן ברצלונה כובש. Laurence Griffiths, GettyImages
נעץ את המסמר האחרון. דני אלבס/GettyImages, Laurence Griffiths

התגובות

ליאונל מסי, ששוב מצא את הרשת, אמר: "לא איבדתי את התשוקה שלי לשחק כדורגל. זו תוצאה מעולה, אבל יש להם קבוצה נהדרת וקון יחזור לגומלין, אז כלום לא סגור. תמיד מדברים על השיפוט, כי תמיד יש מה להגיד. זה נורמלי".

טאטה מרטינו המאמן המנצח ניסה בעיקר לשמור על מתח גבוה בסיום: "במשך עשר דקות במחצית הראשונה איבדנו שליטה מעט, אבל ביתר המשחק שיחקנו טוב מאוד. אנחנו חייבים להישאר צנועים ולהמשיך באותו הקצב גם הגומלין. יש לנו מטרה ברורה בכל קמפיין - גם באלופות וגם בליגה. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר וגם פחות טוב מאיך ששיחקנו היום אבל בשום אופן אסור להיות שאננים".

ססק פברגאס, שהוחלף בדקה ה-86, נזכר אחרי המשחק בז'וזה מוריניו, שהצהיר ש"זו הברצלונה הכי חלשה בשנים האחרונות", וענה למבקרים: "אנחנו במקום הראשון בליגה, השגנו הלילה תוצאה מצוינת, אנחנו בגמר הגביע, ואי אפשר לבקש יותר, אבל האוהדים בספרד שמים הרבה לחץ עלינו. אולי הינו צריכים להוכיח משהו, ועשינו את זה, בסטייל. אנשים אמרו שזו לא ברצלונה של השנים הקודמות, אבל היו אנשים שדיברו יותר מדי, ועכשיו הם ייאלצו לשתוק לכמה ימים. זה עוד לא מספיק, כי יש לנו יריבה חזקה ועדיין נצטרך לעבוד קשה כדי לעבור שלב".

אנדרס אינייסטה, שסיפק בישול גאוני לפנדל של מסי, אמר: "הם לחצו עלינו המון, גם עם שחקן פחות, אבל ידענו להחזיק בכדור הרבה ולכבוש את השני. יש לסיטי שחקנים מעולים וחייבים לנצל כל הזדמנות. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה, למרות התוצאה הטובה".

מה אמרו בעיתונים? ב"ספורט" הקטאלני הכותרת הייתה "שליטה בכדור, שליטה בכדור... ו-0:2". עוד נכתב שם: "המשחק לו חיכו רבים לא עמד בציפיות, אבל בארסה יצאה ממנו עם ניצחון ששווה זהב מול יריבה שהתגוננה". ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב: "בארסה עם רגל ברבע הגמר" וב"אס": "נוקאאוט של ברצלונה מול סיטי".

* חשבון הטוויטר של ברצלונה נפרץ אתמול על ידי מי שמגדיר את עצמו כ"הצבא האלקטרוני של סוריה", שכתב: "הנהלת ברצלונה היקרה, אל תיתנו לכסף הקטארי לממן אתכם, זה מלא בדם והרג". כמו כן, הפורץ שלח איחולים לריאל מדריד.

מרטין דמיצ'ליס שחקן מנצ'סטר סיטי (מימין) מקבל כרטיס אדום. רויטרס
ההרחקה שלו טרפה את הקלפים. דמיצ'ליס/רויטרס

בצד השני, במנצ'סטר סיטי יודעים שהסיכוי כעת להעפיל לשלב הבא על חשבון ברצלונה הוא קלוש בעיקר לאור העובדה שלא הצליחו להבקיע בבית וגם השער השני שספגו שהגיע ממש סמוך לסיום. מנואל פלגריני, מאמן הסיטיזנס הודה אחרי המשחק: "אתה לא יכול לעשות טעויות כאלו נגד קבוצה נהדרת כמו ברצלונה כי אתה תמיד תשלם מחיר. ננסה לעשות כמיטב יכולתנו בקאמפ נואו אבל הגול השני עשה את המשימה קשה פי כמה. נראה מה נוכל לעשות. אנחנו מנסים לנצח כל משחק בכל תחרות וזה לא ישתנה גם בגומלין".

פלגריני, בדרך כלל ג'נטלמן, תקף בצורה ישירה את השופט השבדי יונאס אריקסון: "בשנה שעברה הוא עשה טעות לרעת ברצלונה בשלב הבתים מול מילאן, היום הוא תיקן. הוא היה לטובת ברצלונה מההתחלה ועד הסוף. השופט הכריע את המשחק. לפני הפנדל, שהיה מחוץ לרחבה, הייתה עבירה על נבאס. לפני הפנדל ברצלונה לא הגיעה למצבים. לא הייתה לו שליטה על המשחק. אני לא חושב שזה היה רעיון טוב לשלוח שופט משבדיה למשחק הזה. יש מדינות כדורגל נחשבות יותר משבדיה באירופה. למשחק כזה בין שתי קבוצות גדולות צריך שופט מנוסה יותר". יאיא טורה, מנגד, הצהיר ש"לא השופט הכריע את המשחק, הפסדנו כי ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בעולם".

וינסנט קומפני הבלם והקפטן של מנצ'סטר סיטי נשאל אם ברצלונה זו הקבוצה הכי חזקה שסיטי פגשה העונה: "ממש לא. כשהיינו 11 מול 11 המשחק היה שקול, אולי נתנו להם יותר מדי כבוד. אבל עם שחקן פחות ועם הכישורים האינדיבידואליים והאיכות של ברצלונה זה מאוד קשה. הרבה עבירות רכות נשרקו, כאלה שבאנגליה לא נשרקות. אם הם ישחקו כמו שהם יודעים בגומלין זה יהיה מאוד קשה אבל עדיין יש לנו סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully