וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובה ניצחה את קייבו, רומא הביסה את סמפדוריה

האלופה ניצחה 1:3, רומא שמרה על מרחק תשע נקודות ממנה עם 0:3 על הקבוצה מגנואה. נאפולי ניצחה 0:2 בססואולו

שחקן יובנטוס, ארתורו וידאל, מעל אדריאן סטויאן, שחקן קייבו. AP
יובנטוס מדלגת. וידאל מעל סטויאן/AP

המחזור ה-24 בסרייה א' האיטלקית נמשך היום (ראשון) והמשחקים נפתחו עם 1:3 של קטאניה על לאציו. מאוחר יותר יובנטוס ניצחה את קייבו 1:3 ונאפולי חזרה מססואולו עם שלוש נקודות אחרי 0:2. בהתמודדות שחתמה את היום רומא הביסה את סמפדוריה 0:3 באולימפיקו.

יובנטוס - קייבו 1:3

שבוע אחרי שאיבדה שתי נקודות נגד ורונה, האלופה חזרה למסלול הניצחונות נגד הנציגה השנייה של העיר. קוג'ו אסמואה כבש את הראשון בבעיטה יפה מכ-17 מטר ובדקה ה-29 יובנטוס עלתה ל-0:2. פירלו בעט כדור חופשי, מייקל אגאצי הדף וקלאודיו מרקיסיו עט על הריבאונד ובעט מקרוב פנימה כדי להכפיל את יתרונה של האלופה. מרטין קאסרס אמנם כבש שער עצמי בדקה ה-51, אבל פרננדו יורנטה מיהר לנגוח את ה-1:3 אחרי טעות של אגאצי שתפס אוויר בכדור קרן.

שחקן יובנטוס, קוג'ו אסמואה. Valerio Pennicino, GettyImages
פתח את החגיגה של יובה. אסמואה/GettyImages, Valerio Pennicino

רומא - סמפדוריה 0:3

רומא שלטה בכדור והחזיקה בו ב-62% מהזמן, אבל רק דקה לפני סיום המחצית הראשונה הצליחה לתרגם את יתרונה האיכותי לשער, כשמתיאה דסטרו נגח פנימה כדור קרן והוריד את הג'אלורוסי למחצית עם 0:1. רומא פתחה מצוין את המחצית השנייה ובדקה ה-54 הכפילה את יתרונה, כשמיראלם פיאניץ' בעט כדור חופשי לא חזק אך מדויק, וקבע 0:2. סמפדוריה נשברה ובדקה ה-57 דסטרו השלים צמד וקבע 0:3. ג'רביניו פרץ מצד שמאל, מסר כדור רוחב לאיטלקי, שהסתובב ומשמונה מטרים בעט טיל לרשת העליונה. סמפדוריה צלחה את יתר הדקות ורומא הסתפקה ב-0:3.

מתיאה דסטרו שחקן רומא חוגג. GettyImages
יש צמד, אין חולצה. דסטרו/GettyImages

ססואולו - נאפולי 2:0

הפרטנופי רחוקים מלוותר על המקום השני ששווה עלייה אוטומטית לליגת האלופות והיום רשמו ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. בלרים דז'מאילי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-37 בבעיטה מכ-16 מטרים ולורנצו אינסינייה הכפיל בדקה ה-55 - שניהם אחרי בישולים של מארק האמשיק. ססואולו ספגה הפסד חמישי ברציפות ובעקבות התוצאות במשחקים האחרים, נשרה למקום האחרון.

שחקן נאפולי, בלרים דז'מאילי. Claudio Villa, GettyImages
כבש בבעיטה מ-16 מטרים. דז'מאילי/GettyImages, Claudio Villa

קטאניה - לאציו 1:3

ניצחון חשוב מאוד לסיציליאנים. שלושה ארגנטינאים כבשו את שלושת השערים, אבל זה לא מפתיע לאור העובדה שהם פתחו עם תשעה כאלו בהרכב. מריאנו איסקו העלה את קטאניה ל-0:1 כבר אחרי 41 שניות, לפני שסטפנו מאורי הוותיק איזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. 1:1 במחצית. המקומיים פתחו גם את המחצית השנייה בסערה ובדקה ה-48 ניקולאס ספולי נגח פנימה. הפעם קטאניה לא שמטה את היתרון ו-10 דקות לאחר מכן ג'ינו פרוצי הכניע את אטריט ברישה וקבע 1:3. ניצחון ראשון לאדומים-תכולים אחרי שבעה מחזורים.

שחקני קטאניה חוגגים. Carmelo Imbesi, AP
ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים. קטאניה/AP, Carmelo Imbesi

גנואה - אודינזה 3:3
לגנואה: מוסא קונאטה (45), אלברטו ג'ילארדינו (69, 79). לאודינזה: דושאן באסטה (35), ברונו פרננדס (40), לואיס מוריאל (48, פנדל).

אטאלנטה - פארמה 4:0
לפארמה: כריסטיאן מולינרו (9), יוהאן בנלואן (74, עצמי), אנטוניו קסאנו (77), אסקיאל שלוטו (90).

קליארי - ליבורנו 2:1
קליארי: ננה (64). לליבורנו: אמרסון (44), פאוליניו (54, פנדל).

עדכון ראשון: 17:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully