וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 1:2 את פיורנטינה

הנראזורי חגגו בפירנצה והתקרבו לויולה במקום הרביעי. פלאסיו (34) ואיקרדי (65) כבשו, חואן קואדרדו איזן זמנית (47)

רודריגו פלאסיו שחקני אינטר חוגגים שער. Fabrizio Giovannozzi, AP
ניצחון גדול לאינטר/AP, Fabrizio Giovannozzi

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית יצא לדרך אמש (שישי) עם שער ניצחון מדהים של מריו באלוטלי, שסידר 0:1 למילאן על בולוניה. הערב, נערך משחק אחד נוסף, כאשר גם הקבוצה השנייה של מילאנו, אינטר, חגגה, עם 1:2 בחוץ על פיורנטינה.

הניצחון החשוב של הנראזורי קירב אותם מרחק חמש נקודות בלבד מהויולה שבמקום הרביעי והם עדיין יכולים לחלום על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. עבור אינטר זה היה ניצחון ליגה שני ברציפות והיא גם קטעה רצף של חמישה הפסדי חוץ בכל המסגרות. פיורנטינה הפסידה אחרי שני ניצחונות וספגה הפסד ביתי ראשון אחרי שישה משחקים רצופים, מאז ה-30 באוקטובר.

חואן קואדרדו שחקן פיורנטינה חוגג שער. Fabrizio Giovannozzi, AP
הכושר הטוב של קואדרדו לא עזר לפיורנטינה/AP, Fabrizio Giovannozzi

אינטר עלתה על הלוח בדקה ה-34 בזכות שער נהדר. פרדי גוארין, שחקן המריבה מהתקופה האחרונה, הקפיץ כדור בין כל שחקני ההגנה ורודריגו פלאסיו, הוריד על החזה והקדים את השוער נטו, כדי לשלוח בעזרת רגל ארוכה את הכדור לרשת.

הויולה חזרו למשחק שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה. מתיאס פרננדס מצא את חואן קואדרדו והקולומביאני, שכבש שער מצוין בחצי גמר הגביע ביום שלישי, המשיך בכושר הטוב עם בעיטה חדה לפינה של סמיר האנדנוביץ', מ-20 מטרים.

25 דקות לסיום, היתרון חזר לנראזורי. יוטו נגאמוטו שלח כדור רוחב משמאל ומאורו איקרדי, הארגנטינאי הצעיר, מעמדת נבדל קלה, מצא את הרשת בנגיעה מתוך הרחבה. שער ראשון לאיקרדי מאז ה-29 בספטמבר. עד לסיום, מריו גומז הספיק לחזור למגרשים לאחר פציעה ממושכת, משחקו הראשון מאז אמצע ספטמבר, אבל למרות לחץ של המארחת, הנראזורי שמרו על הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully