וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה את בולוניה 0:1

באלוטלי שחרר בדקה ה-86 טיל אדיר -35 מטרים והעניק לרוסונרי שלוש נקודות שהחזירו אותם לתמונת המאבק על מקום באירופה

מריו באלוטלי שחקן מילאן. רויטרס
טיל אדיר לחיבורים ששחרר את מילאן מהלחץ. באלוטלי/רויטרס

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שישי) במשחק בו אירחה מילאן את בולוניה, ואחרי שני מחזורים ללא ניצחון, כולל הפסד כואב לנפואלי לפני שבוע, הרוסונרי סוף סוף ניצחו כשגברו על האורחים 0:1 משער אדיר של מריו באלוטלי בדקה ה-86. הניצחון החזיר את הדיאבלו לתמונת המאבק על מקום בליגה האירופית. בולוניה, הנלחמת על חייה בתחתית, הגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, אולם התגוננה לאורך מרבית שלבי המשחק ורשמה את הפסדה ה-11 העונה.

קלרנס סיידורף, מאמן מילאן. AP
חזר לנצח. סיידורף/AP

מילאן עלתה עם מריו באלוטלי בחוד, כשלצד קאקה וקייסוקה הונדה, ושלטה בכדור למן הפתיחה. כבר בדקה ה-5 ג'אנלוקה צ'רצ'י הציל את בולוניה כשהדף בעיטה של ריקרדו מונטוליבו. בהמשך צ'רצ'י הדף בעיטה של מונטוליבו אבל באלוטלי לא הצליח להפוך את הריבאונד לשער. בולוניה המשיכה להתגונן וכמעט עקצה בדקה ה-22 אך אביאטי הדף מצוין נגיחה של רנה קרין. מילאן המשיכה לתקוף, אך לא הצליחה למצוא את הרשת.

דקות הפתיחה של מחצית השנייה היו של בולוניה, שאילצה את מילאן להתגונן. בהמשך הרוסונרי השתחררו מהלחץ, אך היו פחות חדים ולא הגיעו למצבי הבקעה. בדקה ה-86, כשנראה היה שמילאן שוב תאבד נקודות בבית, הגיע סופר-מריו והעניק לה במו רגלו הימנית שלוש נקודות. מונטוליבו מסר לבאלוטלי כדור 35 מטרים אלכסונית מצד ימין לשערה של בולוניה, החלוץ האיטלקי הניף את הרגל ושחרר טיל אדיר לחיבורים של צ'רצ'י. סן סירו היה באקסטזה למראה אחד השערים היפים שנכבשו העונה. מילאן שמרה על יתרונה עד לסיום וניצחה 0:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully