וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק מתקרב לקדנציה נוספת בנבחרת ישראל

16.2.2014 / 12:46

מסתמן כי מאמן הנבחרת, שיעזוב את האגף המקצועי, ימשיך לאחר שבלאט דחה את ההצעה ולא נערכו שיחות עם אדלשטיין. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל עד סוף פברואר

לפני שבועיים נערכה הגרלת מוקדמות אליפות אירופה, שייעדה לנבחרת ישראל קיץ לא פשוט שכולל מפגשים עם נבחרות מונטנגרו, בולגריה והולנד. בינתיים, לנבחרת עוד אין מאמן לקיץ הבא, כשגם מסוף חודש מאי לא יהיה מנהל לאגף המקצועי, כשאריק שיבק יסיים את תפקידו. בינתיים לוואלה! ספורט נודע כי שיבק מתקרב לקדנציה שלישית כמאמן הנבחרת.

באיגוד הכדורסל רוצים למנות מאמן עד לסוף חודש פברואר. הכוונה המקורית הייתה להקדים את התהליך לימים שאחרי ההגרלה, אך היו"ר דן חלוץ ויו"ר הועדה המקצועית משה ויינקרנץ עדיין מתלבטים, כשהראשון אף נפגש עם מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט ושמע ממנו על התוכניות שלו לקיץ הבא. בלאט הודיע לחלוץ שהוא לא מעוניין בתפקיד לקמפיין הקרוב, מה שמשאיר שני מאמנים כמועמדים בולטים - אריק שיבק וארז אדלשטיין.

מה מפריע לראשי האיגוד במועמדותו של ארז אדלשטיין?

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הודיע שהוא לא מעוניין. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

ההכרות של חלוץ עם שיבק היא ארוכה, בשל תפקידו כיו"ר האגף המקצועי. ההחלטה של האיגוד הייתה להפריד בין התפקיד הזה לתפקיד המאמן, והרצון של שיבק לאמן קבוצה בליגה, כשהשמועות מדברות על הפועל אילת, הורידו אותו מהתפקיד הניהולי. בנוגע לאדלשטיין, על אף העובדה שהוא מוערך מאוד בקרב רבים מאנשי האיגוד, לא נערכה פגישה בינו לבין חלוץ או ויינקרנץ, כשאם לא יהיה שינוי בתקופה הקרובה, נראה כי לא יקבל את הנבחרת בהזדמנות הנוכחית.

מאמנים נוספים שהוזכרו כאפשרויות העבירו מסרים שהם לא מעוניינים בתפקיד - פיני גרשון, עודד קטש ודן שמיר, חלקם מסיבות מקצועיות, חלקם כי הם לא חושבים שזה הזמן המתאים להם. שמו של אפי בירנבוים עלה כאפשרות אחרי אליפות אירופה, אך חוסר ההצלחה של בני הרצליה הקטינה משמעותית את סיכוייו.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
לא נערכה פגישה בינו לבין חלוץ או ויינקרנץ. ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully