וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השם החם של ריאל לקיץ: ארתורו וידאל

קשרה של יובנטוס נחשב למטרה העיקרית של אנצ'לוטי לעונה הבאה. גארת' בייל: "רונאלדו עכשיו עוד יותר מודל לחיקוי עבורי"

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
המשימה הקשה היא להגיע לסיכום עם יובנטוס. וידאל/GettyImages

האם ריאל מדריד כבר יודעת איזה רכש נוצץ היא הולכת להנחית בקיץ בברנבאו? ב"מארקה" מדווחים ביממה האחרונה כי מי שנחשב למועמד המוביל להגיע לקבוצה בסוף השנה הוא קשרה של יובנטוס, ארתורו וידאל, ובמועדון בטוחים שניתן יהיה להנחית אותו כתוספת כוח משמעותית.

כזכור, שמו של וידאל כבר עלה במהלך הקיץ האחרון להצטרף לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, אבל בשל מחיר גבוה מדי והעובדה שגארת' בייל הוחתם וגרר הוצאה גדולה מאוד למועדון, התוכנית הזו נדחתה. כעת עולה בדיווח כי שמו של וידאל מופיע גבוה ברשימת המטרות לקראת העונה הבאה.

גם אילקאי גונדואן, שחקנה של בורוסיה דורטמונד, מועמד להצטרף והוא זכה לעדיפות עד כה על פני וידאל. אלא שבעיות בגב של הקשר הגרמני בצירוף העובדה שוידאל ממשיך לפרוח ביובה שינו את סדר העדיפויות.

הבעיה המרכזית שאיתה תצטרך ריאל מדריד להתמודד היא העובדה שחוזהו של וידאל אצל הגברת הזקנה יסתיים רק ב-2017 כאשר שכרו נע סביב שבעה מיליון יורו בעונה. וידאל נחשב למרוויח הבכיר ביובה לפני קרלוס טבס ותג המחיר שלו לא יפחת מ-60 מיליון יורו.

הצ'יליאני שרשם עד כה 52 הופעות בינלאומיות והבקיע שמונה שערים במדי הנבחרת, הגיע ליובנטוס ב-2011 אחרי שנרכש מלברקוזן תמורת 10.5 מיליון יורו. רק בעונה הנוכחית רשם וידאל 23 הופעות שבהן הבקיע 11 שערים. את העונה שעברה הוא סיים עם עשרה שערים ובעונה הראשונה שלו ביובה הוא סיפק שבעה שערים.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם גארת' בייל. GettyImages
חברים טובים. בייל ורונאלדו/GettyImages

ובחזרה לבייל, הכוכב הוולשי של ריאל מדריד התראיין בספרד ואמר בנוגע להשתלבות שלו בקבוצה ובעיקר על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא חבר טוב. הוא תמיד נותן לי הרבה עצות ועוזר לי מאוד. הוא היה המודל לחיקוי שלי ועכשיו אפילו עוד יותר. הודות לו ההשתלבות שלי כאן הייתה קלה יותר. אנחנו יכולים להיות צמד נהדר על הדשא".

על העובדה שהבלאנקוס הבטיחו את מקומם בגמר גביע המלך הוסיף הקשר: "כמובן שאנחנו רוצים לזכות בתואר הזה. לשחק כאן זה אומר לשחק בקבוצה הכי טובה בעולם, מקום שבו אתה צריך לזכות בתארים ולנצח בכל משחק. אנחנו עובדים קשה בכל מפעל. אני מקווה שנוכל לזכות בליגת האלופות. זה נהדר שיש לך את האפשרות לנצח בכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully