וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-100 מיליון עוקבים לברצלונה ברשתות החברתיות

במועדון חגגו: "מספר מדהים שמראה כמה אוהבים אותנו בכל רחבי העולם". בארסה מקדימה כל קבוצת ספורט אחרת

שחקן ברצלונה ליאונל מסי בתאילנד. רויטרס
שובר שיאי פופולאריות. מסי/רויטרס

ברצלונה הודיעה אתמול (חמישי) על כך שהיא חצתה את רף 100 מיליון העוקבים ברשתות החברתיות השונות. לטענת אנשי המועדון, ברצלונה היא הראשונה בעולם להגיע למספרים כאלו ומנהל המדיה והטכנולוגיה, דידאק לי, אמר: "בארסה היא תופעה גלובלית. בכל שנייה מישהו חדש מתחיל לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות. המספר הזה מדהים ומראה כמה אנשים אוהבים את ברצלונה".

המועדון הקטלאני מחובר לאזרחי תבל דרך למעלה מ-30 רשתות חברתיות ומדווח שבכל יום כ-100 אלף גולשים חדשים מתחילים לעקוב אחריו. לפחות בנוגע לתחום הזה, אין קבוצת ספורט פופולארית כמו ברצלונה.

דף הפייסבוק של ברצלונה למשל, סופר כבר למעלה מ-54 מיליון עוקבים והוא הדף ה-25 הכי פופולארי ברשת הזו. היא מדורגת בפייסבוק לפני מועדוני כדורגל כמו ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. היא גם מקדימה כל פרנצ'ייז אמריקאי, בייסבול, פוטבול או NBA.

בברצלונה מספרים שעוגת העוקבים מתחלקת בערך כך: 64 אחוזים מגיעים מהפייסבוק, 22 אחוזים מהטוויטר, קרוב לשמונה אחוזים מגוגל פלוס ובהמשך ניתן למצוא כמובן גם את יוטיוב, אינסטגרם ורשתות אחרות. המועדון הפופולארי מפעיל דפים בקטלאנית, ספרדית, אנגלית, סינית, צרפתית, ערבית, אינדונזית, יפנית ופורטוגלית, מה שמקל עליו את הגישה לקהלים גדולים בכל רחבי העולם.

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
גם מיאמי ולברון נשארו מאחור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully