וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה - ראיו 0:6, את' מדריד - ויאדוליד 0:3

הקטלאנים מוכנים למנצ'סטר סיטי: מסי כבש צמד ועקף את תלמו זארה, ניימאר רשם קאמבק עם שער אדיר בדקה ה-88. אתלטיקו צמודה במקום השני

אדריאנו חוגג עם שחקני ברצלונה. David Ramos, GettyImages
חוגגים בפסגה. שחקני ברצלונה מחבקים את אדריאנו/GettyImages, David Ramos

המחזור ה-24 בליגה הספרדית יצא לדרך הערב (שבת) כשבמוקד המשך מאבק האליפות. ברצלונה האלופה שמרה על הפסגה עם 0:6 מוחץ על ראיו וייקאנו, מסי כבש צמד והשתווה לראול במקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים בליגה, ניימאר רשם קאמבק כמחליף וקינח עם שער נפלא לחיבורים שתי דקות לסיום. עוד לפני כן אתלטיקו מדריד התאוששה משלושה הפסדים רצופים עם 0:3 על ויאדוליד. ריאל מדריד הצלע השלישית בצמרת תשחק מחר מול חטאפה ותנסה להשתוות לבארסה ואתלטיקו בפסגה. במשחק נוסף ניצחה לבנטה 0:1 את אלמריה.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
חזר לעניינים. דייגו קוסטה/רויטרס

ברצלונה - ראיו וייקאנו 0:6

רק לפני שבועיים איבדה ברצלונה את הפסגה לאתלטיקו עם הפסד ביתי מפתיע לוולנסיה, אבל אף אחד כבר לא זוכר את זה. אחרי ההעפלה לגמר הגביע באמצע השבוע, הקטלאנים שמרו על המקום הראשון שלהם עם ניצחון קליל מול ראיו החלשה. ליאונל מסי כבש צמד ושבר את שיאו העתיק של תלמו זארה עם לא פחות מ-337 כיבושים עבור ברצלונה. הארגנטינאי הוסיף בישול לאלכסיס סאנצ'ס, אבל הקינוח האמיתי היה שייך לניימאר שחזר אחרי הפציעה וכבש שער נפלא כמחליף בבעיטה לחיבורים שתי דקות לסיום. ביום שלישי מצפה לקטלאנים משחק קשה בהרבה בחוץ מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. היכולת מול ראיו לא מהווה אומנם מדד למשחק הזה, אבל טאטה מרטינו יכול להיות מרוצה מהעובדה שיגיע למפגש הזה עם סגל מלא ובעיקר מהכושר שבו נמצאים מסי וניימאר.

האוהדים בקאמפ נואו עוד לא הספיקו להתיישב וכבר אחרי שתי דקות העלה אדריאנו את בארסה ליתרון. המגן הברזילאי קיבל כדור כ-17 מטרים מהשער, חתך משמאל וברגל ימין שלח כדור שטוח ומדויק לפינה של רובן. 0:1 מהיר לברצלונה. בדקה ה-19 ברצלונה הייתה קרובה לשני. אנדרס אינייסטה שלח כדור עומק לפדרו שהיתל במגן שלו ומתוך הרחבה בעט כדור חזק שננעצה בקורה של רובן. מזל גדול לראיו.

בדקה ה-30 נכנס מסי לעניינים עם מהלך אישי נאה. הארגנטינאי היתל במגן שלו ומטווח של 16 מטרים בעט כדור חזק מאוד ברגל ימין לעבר חיבורי הקורות, אבל רובן הדף מצוין לקרן. שבע דקות עברו ומסי כבר עלה על הלוח עם שער אופייני. ססק פברגאס חילץ כדור במרכז המגרש ושלח כדור עומק לארגנטינאי שראה את רובן יוצא מולו ועם צ'יפ חכם הקשית מעל השוער לראשת. 0:2 קל לברצלונה.

* השער של מסי העלה את מאזן השערים שלו עבור ברצלונה ל-336 והוא שבר בכך של שיאו של תלמו זארה לכיבושים עבור מועדון אחד. מסי גם השווה את מאזנו של די סטפאנו האגדי עם 227 שערי ליגה בסך הכול.

בארסה עלתה רעבה גם למחצית השנייה וכבשה את השלישי שבע דקות אחרי ההפסקה. ליאונל מסי היה הפעם על תקן המבשל והכניס כדור עומק לאלכסיס סאנצ'ס שנותר בלתי מכוסה ובעט בקלות לרשת. 0:3 לברצלונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול ראיו וייקאנו. David Ramos, GettyImages
נראה אותו מול ההגנה של סיטי. מסי/GettyImages, David Ramos

בדקה ה-56 נכנס גם פדרו לחגיגה וכבש בסיומו של מהלך קבוצתי נאה שבו בישל פברגאס לחלוץ הבלתי מכוסה במקרוב גלגל לרשת. 0:4 לברצלונה. ראיו התפרקה לגמרי ובדקה ה-68 הגיע השער השני של מסי שקיבל כדור מאלכסיס, נותר בלתי מכוסה וגלגל לפינה ופנימה.

* עם השער הזה עקף מסי את די סטפאנו והשתווה לראול במקום השלישי של כובשי כל הזמנים בליגה הספרדית עם 228 שערי ליגה.

בדקה ה-61 רשם ניימאר את הקאמבק שלו ושתי דקות לפני הסיום התכבד בשער פשוט נפלא. הברזילאי לקח כדור ממרכז המגרש, דהר לעומק ומטווח של 20 מטרים בעט ברגל ימין לחיבורים. 0:6 לברצלונה בסיום.

ססק פברגאס שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
עוד שני בישולים לאוסף. פברגאס/GettyImages, David Ramos

אתלטיקו מדריד - ויאדוליד 0:5

אחרי שלושה הפסדים רצופים, שניים מהם לריאל מדריד בגביע ואחד לאלמריה בליגה, אתלטיקו מדריד עמדה מבחן אופי חשוב והתאוששה עם ניצחון קליל על חשבונה של ויאדוליד ופתחה זמנית פער של שלוש נקודות בפסגה על פני ריאל מדריד וברצלונה. הקולצ'ונרוס סגרו עניין כבר בפתיחה עם שני שערים מהירים של ראול גרסיה (3) ודייגו קוסטה (4) והפכו את יתר המשחק הזה לפרוטוקול. בדקהה -74 נגח דייגו גודין את השלישי ושיפר במעט את מצב הרוח בקלדרון אחרי המפלה מול היריבה העירונית בגביע.

המשחק הזה החל בצורה מדהימה עבור אתלטיקו שעלתה ליתרון כבר אחרי שלוש דקות. גבי הוציא כדור חופשי קצר לראול גרסיה שעל סף הרחבה בעט כדור שטוח לרשת. דקה בלבד חלפה עד שדייגו קוסטה הכפיל את היתרון. הפעם ראול גרסיה היה על תקן המבשל ושלח כדור עומק לקוסטה, שניצל יציאה לא טובה של שוער ויאדוליד והקפיץ מעליו לרשת. 0:2 מהיר לאתלטיקו.

בדקה ה-64 נכנס דייגו הברזילאי כמחליף מהספסל ואחרי עשר דקות התכבד בבישול אחרי שכדור קרן שלו מצא את ראשו של דייגו גודין הבלם שהתרומם מעל הגנת וידאוליד לנגח מקרוב לרשת. 0:3 קליל לאתלטיקו. בדקה ה-82 גודין כמעט השלים צמד נדיר אחרי שקיבל כדור עומק והתגבר על הבלם שלו אבל בעט לא טוב החוצה.

ראול גרסיה שחקן אתלטיקו מדריד מול ויאדוליד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
שער ובישול כבר בפתיחה. ראול גרסיה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

לבנטה - אלמריה 0:1
ללבנטה: דויד באראל (64)

ויאריאל - סלטה ויגו (שבת, 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully