וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א בהאשמה חמורה נגד הדיין: "ניסיון לשיבוש הליכי משפט"

10.2.2014 / 11:26

הצהובים פנו ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיחקור את העונש הכבד שהטיל הדיין עמנואל סלע. תגובת ההתאחדות: "אובדן עשתונות של מכבי תל אביב, שמנסה להלך אימים על מוסדות השיפוט". הקבוצה תנקוט ביד קשה נגד האוהדים שהתפרעו באשדוד: חמישה מנויים יישללו מאוהדים

one

יממה לאחר הניצחון הגדול, 1:3 על הפועל באר שבע במשחק העונה, מתפנים היום (שני) במכבי תל אביב גם לעניין עונש שלושת משחקי הרדיוס שספגה הקבוצה בבית הדין המשמעתי. ראשי המועדון ניסחו כתב הגנה, בסיועו של היועץ המשפטי של המועדון עו"ד מורן מאירי והערעור יוגש היום לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

כמו כן, מכבי תל אביב פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיחקור חששות לניסיון לשיבוש הליכי משפט והשפעה לא הוגנת על הליך משפטי. במכתב, שהעתק ממנו הועבר להתאחדות, טוענים במכבי תל אביב כי "בעת שהועמדה הקבוצה לדין בפני הדיין עמנואל סלע, במהלך הדיון ציין הדיין כי קיבל בעבר שיחות טלפון בהן נתבקש להחמיר או להקל בענישתה של מכבי תל אביב". בקבוצה דורשים לחקור את הדברים ולברר מי עומד מאחורי שיחות אלו.

ביום שאחרי: מנשה משיח לא מתחרט, טיבי מהלל את גרסיה

יוסיפוביץ על קרויף: סימן ההיכר האמיתי של מכבי תל אביב

שלום תקווה על המערך היומרני של אלישע לוי במשחק העונה

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הדיון בערעור יתקיים ביום רביעי הקרוב. במקביל להגשת הערעור, נקטו במועדון בצעד יוצא דופן וביטלו כרטיס מנוי שנתי לאחד מאוהדי הקבוצה, שנתפס בהתפרעות במשחק הגביע באשדוד. בהנהלת הצהובים ממתינים לקבל ממשטרת ישראל את שמותיהם של חמישה אוהדים נוספים, שנתפסו ונחקרו בחשד למעורבות בהתפרעות באשדוד. גם מהם יישלל המנוי השנתי, לאחר שבצוות המשפטי בדקו ומצאו, כי מבחינה חוקית מותר להם לעשות זאת מבלי להיתבע על ידי אותו אוהד.

כמו כן, הבוקר התבשרו הצהובים כי הם יועמדו לדין ושוב בסעיף של התפרעות אוהדים, לאחר שחפץ חד, דמוי מוט הושלך לכר הדשא בעת ששחקני באר שבע חגגו את שער השוויון שכבשו. בקבוצה ממתינים כעת לקבל גם את פרטיו של האוהד שהשליך את המוט, לאחר שהסתבר שצולם במצלמות האבטחה של האצטדיון בעת שהשליך את המוט, וגם הוא צפוי לאבד את כרטיס המנוי השנתי שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובת ההתאחדות

ההתאחדות לכדורגל הגיבה עם הודעה בה נאמר: "היושר והמקצועיות של דייני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אינם אלה שצריכים להיבחן, אלא דווקא אובדן העשתונות של מכבי תל אביב מרגע היוודע גזר הדין האמור, והניסיון של המועדון להלך אימים על מוסדות השיפוט, על עצמאותם ועל עיקרון השוויון של כל הקבוצות. יושרו של הדיין עו"ד עמנואל סלע, מקצועיותו והגינותו יוותרו ללא רבב גם לאחר הניסיון המביך והלא ראוי של מכבי תל אביב לפגוע בשמו הטוב. בדיקת היועמ"ש, אם תתקיים, תוכיח זאת מעל לכל ספק. המכתב ששלחה מכבי תל אביב ליועץ המשפטי תמוה ביותר, וזאת בלשון המעטה. עושה רושם כי זהו ניסיון פסול להשפיע על הדיון בערעור שעתיד להתקיים בבית הדין העליון".

גורמים במועדון הביעו הבוקר שביעות רצון מהניצחון אמש במשחק העונה. "הוכחנו לכל מי שרצה, שאנחנו הקבוצה הכי טובה ושאנחנו ראויים להיות במקום הראשון", אמרו בקבוצה. "הניצחון הזה משדר המון עוצמה ומי שירצה לקחת מאיתנו את התואר העונה יצטרך לעבוד מאוד מאוד קשה".

בלם מכבי תל אביב איתן טיבי, התארח היום במשדר סיכום המשחק בוואלה! ספורט וסיפר על התחושות בשורות האלופה: "לא היו חגיגות יוצאות דופן. חגגנו אולי טיפה קצת יותר, אבל לא משהו מיוחד. הייתה אווירה מדהימה בבלומפילד, אבל זה לא יוצא דופן, כי תמיד האצטדיון מלא. זה רק חלק קטן מהעונה הארוכה הזאת. הפועל באר שבע קבוצה טובה, המיקום שלהם בטבלה לא משקר. הם התגוננו טוב, אבל גם אנחנו הגענו להרבה מצבים והחטאנו. זה בסדר, אני מסתפק בניצחון 1:3. היה משחק חשוב, אבל כל משחק הוא חשוב. כשרצים לאליפות, כל משחק צריך לנצח, גם כשאתה משחק פחות טוב". על קרלוס גרסיה: "הוא אדם צנוע ושחקן מצוין. מגיע לראות אותו כובש, אולי נהפוך לחלוץ, הוא נהיה סקורר. שחקן העונה? הוא ראוי להתחרות על התואר הזה".

בן תורג'מן שחקן הפועל באר שבע עם חפץ שנזרק. קובי אליהו
יגרור עוד עונש? בן תורג'מן מבאר שבע עם החפץ שנזרק מכיוון יציע אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully