וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "זה מה שקורה כשפוגעים בגאווה של מסי"

בברצלונה מהללים את הפרעוש, שענה לביקורות עם צמד. זוביזארטה: "בגיל 45 הוא יהיה מכריע". אינייסטה: "יחיד סגולה"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם פדרו. GettyImages
ושוב איתכם. מסי/GettyImages

ליאונל מסי שוב איתנו. אחרי תקופה ארוכה בה היה רחוק מיכולתו הרגילה, ונראה היה שהוא מתקשה לחזור לעצמו מאז הפציעה, הפרעוש העניק אתמול (ראשון) תשובה ניצחת עם צמד ובישול ב-1:4 של ברצלונה על סביליה. בעקבות הניצחון, שבה ברצלונה למקום הראשון בליגה הספרדית, וראש החץ בפסגה נראה צמוד מתמיד: ברצלונה, ריאל ואתלטיקו מדריד ניצבות בשלושת המקומות הראשונים עם 57 נקודות כל אחת.

ועכשיו, כשמסי שוב כובש, בברצלונה יוצאים להגנתו. במהלך השבוע האחרון ספג מסי שלל ביקורות, ובהן גם דבריו של עוזר מאמן ברצלונה לשעבר, אנחל קאפה, שאמר כי "מסי איבד מהתשוקה שלו לכדורגל. נראה כאילו הוא התחתן עם הכדורגל לפני 15 שנה והתחיל להשתעמם מזה".

ברצלונה ניצחה 1:4 את סביליה, צמד למסי

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה במסיבת עיתונאים. רויטרס
העירו את המפלצת. מרטינו/רויטרס

"זה מה שקורה שפוגעים בגאווה של ליאונל מסי", גיחך חרארדו מרטינו בסיום. "לעולם לא אגיד דברים רעים עליו. באופן לא מודע, אלה שמדברים נגדו משחקים עם הגאווה שלו, ואם אתה פוגע בגאווה של השחקן הטוב בעולם, אתה משלם על זה. זה מה שקרה היום".

מרטינו אף התייחס לטענות של סביליה, שטענה כי שער השוויון של ברצלונה, בו קבע אלכסיס סאנצ'ס 1:1, נכבש מעמדת נבדל. "היה גם פנדל לזכות מסי שלא נשרק, ראיתי את זה טוב מאוד מהעמדה שלי", הסביר מרטינו. "לגבי הנבדל, לא ראיתי מה היה בדיוק".

המנהל הספורטיבי של בארסה, אנדוני זוביזארטה, הצטרף למצעד המברכים. "גם בגיל 45 מסי ימשיך להיות שחקן שמכריע משחקים. יש לו יכולת אדירה לנצח משחקים בעצמו. הוא לא איבד את הרעב לכדורגל. תפסיקו לבחון אותו על בסיס יומי או חודשי, תסתכלו לאורך זמן".

"מסי מעולם לא היה חסר, כי הוא תמיד נמצא. הוא יחיד סגולה במובן הזה שהוא זקוק רק לכמה מטרים, לכמה שניות, כדי לכבוש", החמיא גם אנדרס אינייסטה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס. AP
שער מעמדת נבדל? סאנצ'ס חוג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully