וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי עונה: "אני מרוצה מהכושר שלי. אגיע לשיא בזמן"

הפרעוש לא מתרגש מהספק השערים הנמוך ומהביקורות: "אני מלא באנרגיה ומרגיש טוב". ויש לו גם מסר לנבחרת ארגנטינה

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
"אגיע לשיא בזמן". מסי/GettyImages

ליאונל מסי שומע לאחרונה גל של ביקורות. מאז חזר הפרעוש מהפציעה שהותירה אותו מחוץ למגרשים למשך חודשיים, הוא מתקשה לשחזר את היכולת המופלאה אליה הרגיל אותנו, חובבי הכדורגל העולמי. מאז הקאמבק הפרעוש עוד לא כבש שער שדה בליגה, הרשית פעם אחת בלבד בפנדל בספרד וכבד בסך הכל שלושה שערים בשמונת המשחקים האחרונים.

היום (שישי) מסי הגיב לטענות על כושרו הירוד, בראיון לרשת BBC. "אני מרוצה ומסופק מהכושר שאני נמצא בו כרגע. אני מרגיש טוב, אני מלא באנרגיה ונרגש לשחק", אמר מסי. "ברור שיש לי עוד הרבה מה ללמוד, ויש עוד הרבה מקום לשיפור מאז הפציעה. אבל בסך הכל אין לי תלונות".

אם לא מספיקה הדאגה של ברצלונה, הרי שמסי יודע כי ארגנטינה כולה בוחנת את מצבו בקפידה, חודשים ספורים בלבד לפני יריית הפתיחה לגביע העולמי בברזיל. עבור בני ארצו יש לו מסר מרגיע. "לאט לאט אני נכנס בחזרה לכושר, אגיע לשיאי בזמן הנכון. אני מקווה שאמשיך לשחק כמה שיותר וככה התהליך יהיה מהיר יותר. הגביע העולמי יהיה מיוחד מאוד, בגלל הקרבה הגאוגרפית לברזיל יהיו אלפי אוהדים שלנו. אני בטוח שנוכל להגיע להישג מאוד, מאוד מיוחד".

מסי ספג בימים האחרונים ביקורות מגורמים שונים. אתמול התבטא אנחל קאפה, עוזר מאמן בארסה לשעבר, באומרו כי "מסי איבד מהתשוקה שלו לכדורגל. נראה כאילו הוא התחתן עם הכדורגל לפני 15 שנה והתחיל להשתעמם מזה".

מי שנשמע דווקא פחות מודאג הוא מאמנו של מסי, חרארדו מרטינו, שאמר לאחר הניצחון בגביע: "זה ממש לא מדאיג אותי שמסי לא כובש שערים. היו לו שלוש הזדמנויות טובות במשחק מול סוסיאדד ובקרוב יגיעו גם השערים".

טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
גם הוא לא מודאג. לפחות כלפי חוץ. מרטינו/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully