וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:4 את סביליה, צמד למסי

האלופה חזרה למקום הראשון אחרי ניצחון גדול בפיחואן, הארגנטינאי להט עם צמד ובישול לאלכסיס, פברגאס השלים

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם פדרו. GettyImages
הוא חזר. צמד, בישול, ומשחק נהדר. ליאונל מסי חוגג עם פדרו/GettyImages

רק במחזור הקודם נישלה אתלטיקו מדריד את ברצלונה מהפסגה בספרד אחרי 59 מחזורים רצופים אבל הערב (ראשון) הקטלאנים חזרו למקומם הטבעי עם 1:4 גדול בחוץ על סביליה ויצרו ראש חץ של שלוש קבוצות בצמרת יחד עם ריאל ואתלטיקו מדריד. תחת גשם שוטף ומגרש בוצי בפיחואן בארסה הסתבכה ופיגרה 1:0 אבל ליאונל מסי סחף אותה למהפך עם בישול לאלכסיס וצמד נהדר שהשתיק את כל המבקרים עם משחקו הטוב ביותר מאז החזרה מהפציעה, ססק פברגאס השלים את ההצגה עם השער הרביעי שתי דקות לסיום.

הקטלאנים נתקלו ביריבה חזקה שלא נפלה מהם לאורך רוב דקות המשחק, אבל נכנעה להצגה גדול של הפרעוש בעיקר במחצית השנייה. סביליה פספסה הזדמנות להתקרב לצמרת בעקבות ההפסד הזה, בארסה תקווה לקבוע רצף חדש בפסגה, בתקווה לזכות באליפות שנייה ברציפות ועל פי הכושר אותו מסי הפגין הערב, יש לה סיכוי לא רע לעשות את זה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם פדרו. GettyImages
קר בחוץ, חם בלב. מסי ופדרו חוגגים/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 15: גול! אחרי רבע שעה של גישושים האנדלוסים עלו ליתרון מפתיע בסיומה של התקפה מצוינת. איבן ראקיטיץ' חדר לרחבה ומצב את ויטולו שהשאיר את הכדור לאלברטו המורנו המגן שבנגיחה בעט חזק לכיוון השער, הכדור פגע בשחקן ברצלונה, הטעה את ואלדס וחדר לרשת. 0:1 לסביליה.

דקה 20: כמעט 0:2 לסביליה! הרמה מצד ימין של ראקיטיץ' מצאה את ראשו של קרלוס באקה החלוץ הקולומביאני שנגח מצוין לפינה והכניס את ויקטור ואלדס אבל למזלו הכדור ננעץ בקורה וחמק החוצה.

דקה 27: מצב מסוכן לברצלונה. מרטין מונטויה המגן עלה להתקפה, קיבל כדור מצד ימין והמשיך ברוחב לאלכסיס סאנצ'ס שבעט לא טוב ונבלם.

דקה 28: סביליה יצאה למתפרצת קטלנית אחרי שמונטוניה נשאר למעלה ויצר חור. איבן ראקיטיץ' דהר באין מפריע ומטווח של 16 מטרים בעט החוצה.

דקה 34: גול! ברצלונה חזרה למשחק עם שער שוויון שנוי במחלוקת של אלכסיס סאנצ'ס. ליאונל מסי הוכשל כ-30 מטרים מהשער של סביליה והרים בעצמו כדור חופשי. אלכסיס סאנצ'ס הקדים את ההגנה ונגח לרשת מעמדת נבדל. השופט התעלם ואישר את השער. 1:1 בפיחואן.

דקה 44: גול! המהפך הושלם בזכות ליאונל מסי שכבש שער שדה ראשון בליגה מאז הפציעה. בארסה יצאה להתקפה מתפרצת קטלנית, פדרו קיבל כדור בצד שמאל והשאיר למסי שמקצה הרחבה בעט כדור מדויק בשמאל לרשת. 1:2 לברצלונה.

דקה 48: סביליה כמעט מצאה את השוויון עם פתיחת המחצית השנייה אחרי שויטולו חטף כדור למרטין מונטוניה וחדר לרחבה אבל בעט מזווית קצת קשה החוצה. מזל גדול לברצלונה.

דקה 54: עוד מצב מצוין לסביליה. קרלוס באקה בעט כדור חזק ומסובב לפינה מ-20 מטרים. ויקטור ואלדס הדף וקווין גמיירו הגיע ראשון לכדור החוזר אבל מזווית קשה בעט לרשת החיצונית.

דקה 56: גול! ליאונל מסי חזר ובגדול. הארגנטינאי השלים צמד אחרי שקיבל כדור מאינייסטה ותחת הלחץ בעט כדור חזק בשמאל לפינה. 1:3 לברצלונה, משחק גדול לארגנטינאי.

דקה 88: גול! הקטלאנים הבטיחו את הניצחון עם שער רביעי. ססק פברגאס המחליף קיבל כדור מאלכסיס, נותר חופשי מול בטו ומול שוער סביליה הקפיץ לרשת. 1:4 גדול לברצלונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלברטו מורנו שחקן סביליה חוגג. GettyImages
היתרון שלו לא החזיק מעמד. אלברטו מורנו/GettyImages

משחקים נוספים

אוסאסונה - חטאפה 0:2
לאוסאסונה: אוריול ריירה (6), רוברטו טורס (88)

ריאל ויאדוליד - אלצ'ה 2:2
לויאדוליד: הומברטו בוטלו (71 ו-78). לאלצ'ה: קורו (34), מאנו דל מוראל (66)

ריאל סוסיאדד - לבנטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully