וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק 2:2 למנצ'סטר יונייטד בבית מול פולהאם

ואן פרסי וקאריק הפכו פיגור של סידוול, אבל דארן בנט השווה בתוספת הזמן וסיפק מפח נפש נוסף לאלופה. ניצחון לטוטנהאם

חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. GettyImages
בישל לואן פרסי אבל סיים עם עוד מפח נפש. מאטה מאוכזב/GettyImages

המחזור ה-25 בפרמיירליג האנגלית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם משחקה של מנצ'סטר יונייטד האלופה שסיפקה מפח נפש נוסף לאוהדיה עם 2:2 דרמטי בבית מול פולהאם האחרונה. עוד לפני כן טוטנהאם ניצחה את אברטון 0:1 והחליפה איתה מקומות בטבלה.

סטיב סידוול שחקן פולהאם חוגג. GettyImages
חגג על יונייטד. סטיב סידוול/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 2:2

מה יהיה עם מנצ'סטר יונייטד? האלופה סיפקה עוד מפח נפש לאוהדיה עם תיקו מביך מול סוגרת הטבלה, אך מוצדק מבחינתם של האורחים. עד הדקה ה-78 פיגרה האלופה והייתה בדרך להפסד מביך אחרי שסטיב סידוול כבש בדקה ה-19. הקשר הג'ינג'י קיבל מסירת עומק מלואיס הולטבי ומקרוב בעט לרשת כשהוא בלתי מכוסה. יונייטד תקפה ותקפה אך מצאה את השוויון רק 12 דקות לסיום אחרי שרובין ואן פרסי דחק מקרוב כדור רוחב של חואן מאטה מתוך הערבובייה. שתי דקות בלבד חלפו והמהפך הושלם אחרי שמייקל קאריק קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער ובעט כדור מסובב שפגע במגן פולהאם וחדר לרשת. יונייטד כבר חגגה ניצחון קשה אבל עמוק בתוספת הזמן כבש דארן בנט וקבע שוויון מוצדק. סטיב סידוול כובש השער הראשון היה זה שחטף כדור סמוך לרחבה של יונייטד ושלח כדור שמאלה לריצ'רדסון שבעט חזק. דה חאה הדף אבל בנט דחק מקרוב את הריבאונד פנימה. 2:2 בסיום.

טוטנהאם - אברטון 0:1

התרנגולים חזרו לנצח אחרי שהם צברו נקודה בודדה משש האחרונות. הבונוס הגיע בדמות עלייה למקום החמישי על חשבון היריבה היום וטוטנהאם רק שלוש נקודות ממקום בליגת האלופות. דווקא הטופיז היו טובים יותר במחצית הראשונה, אבל ליאון אוסמן המצוין נבלם על ידי הוגו לוריס, ומבצע אישי יפה של קווין מיראלס הסתיים בהחמצה. אברטון המשיכה להיות עדיפה גם בהמשך, אבל בדקה ה-65 היא נעקצה אחרי שקייל ווקר מסר לעמנואל אדבאיור וזה הכניע את טים הווארד. ניצחון ראשון לטוטנהאם על אברטון אחרי ארבעה משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן אברטון, שיימוס קולמן, מול שחקני טוטנהאם דני רוז, כריסטיאן אריקסן. GettyImages
אברטון הייתה עדיפה, אבל החמיצה והפסידה. קולמן מול רוז ואריקסן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully