וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "סיטי בגדה בי כמו יהודה איש קריות בישו"

האיטלקי בהאשמות נגד האקסית: "בזמן כהונתי הם דיברו מאחורי הגב עם גווארדיולה ואנצ'לוטי. אין להם אומץ, זה מאכזב"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
לא שוכח ולא סולח. מאנצ'יני/רויטרס

רוברטו מאנצ'יני אומנם עזב את מנצ'סטר סיטי כבר במאי בשנה שעברה, ומאז יצא לדרך חדשה בגלאטסראיי הטורקית, אך יש לו בטן מלאה, מסתבר, על קבוצתו לשעבר. המאמן האיטלקי יוצא היום (ראשון) בראיון ל"גרדיאן" הבריטי ומספר על העוול שנעשה לו, כביכול, אצל הסיטיזנס. לטענתו של מאנצ'יני, עוד בעודו מאמן הקבוצה ניהלה סיטי משא ומתן עם פפ גווארדיולה וקרלו אנצ'לוטי.

"אני מכיר הרבה אנשים בכדורגל, ואחרי שפוטרתי גיליתי שהם דיברו עם שלושה או ארבעה מאמנים בפברואר, מרץ ואפריל. אני יודע שהם דיברו עם גווארדיולה ואנצ'לוטי". לטענתו של מאנצ'יני הבעלים של הסיטי, חלדון אל מובארק, הושפע עמוקות מהמנהל המקצועי צ'יקי בגירסטיין, שחתר תחת מאנצ'יני ולא רצה לעבוד לצידו.

"זה מאכזב, כי אלה אותם אנשים שישבתי איתם לאכול ארוחת צהריים, ממש לפני גמר גביע הליגה. הם התנהגו כמו יהודה איש קריות. על מובארק סמכתי ב-100%, אבל על האחרים לא ממש. כנראה שמובארק נסחף אחריהם. כנרראה שיש אנשים שפשוט אין להם את האומץ לדבר פנים אל פנים. במקום לעבור דרכי, הם הלכו מאחורי הגב שלי ופיטרו אותי שני משחקים לפני תום העונה. אפילו לא הייתה לי הזדמנות להיפרד כמו שצריך מהאוהדים".

מאנצ'יני מונה למאמן מנצ'סטר סיטי ב-2009, והוליך אותה לזכייה באליפות ראשונה מאז 1968. הוא פוטר זמן קצר אחרי ההפסד המפתיע בגמר גביע הליגה לוויגאן. בחודש ספטמבר בשנה שעברה כבר מצא בית אחר, כשמונה למאמן גלאטסראיי הטורקית והחליף את פתיח טרים שפוטר.

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה. Thorsten Wagner, GettyImages
"דיברו איתו בזמן שהייתי המאמן". גווארדיולה/GettyImages, Thorsten Wagner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully