וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וז'ה מוריניו: "הזאר אף פעם לא זוכה בשחקן החודש"

מנג'ר צ'לסי יצא בהתקפה נגד הליגה: "כולם אוהבים לראות אותו חוץ מאלו שנותנים את הפרס". הזאר: "מקווה להיות כמו מסי או רונאלדו"

אדן הזאר, שחקן צ'לסי. Alastair Grant, AP
למה לא מפרגנים לו? הזאר/AP, Alastair Grant

אחת הקבוצות שהכי נהנו מהתבוסה של ארסנל היא צ'לסי, שהדיחה את התותחנים מהפסגה ועלתה למקום הראשון. המיליונרים נהנו משלושער ענק של אדן הזאר ב-0:3 על ניוקאסל, והיכולת הנהדרת של השחקן לא עברה ללא התייחסות אצל מנג'ר הקבוצה, ז'וז'ה מוריניו.

"אדן הזאר הוא שחקן, שחקן שמשום מה לא זכה אפילו פעם אחת התואר שחקן החודש בפרמיירליג", התלונן ז'וז'ה מוריניו. "והתצוגה שלו היום היתה שונה ממשחקים אחרים כי הוא גם הבקיע שלושער. היו לו הופעות קודמות שהוא שיחק טוב בדיוק כמו הערב, ככה שזה פשוט מפתיע עבורי ששחקן כל כך צעיר מראה יכולת כזאת ולא זוכה בפרס אף פעם. אני לא יודע אם זה קשור אליו, אלינו או למדינה הזאת, שכל כך מלאה בשחקנים נהדרים. אני חושב שכולם נהנים לראות את הזאר חוץ מהאנשים שנותנים את הפרס".

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
כועס. מוריניו/רויטרס

אדן הזאר עצמו התייחס לשבחי המנג'ר שלו בסיום ואמר: "אני שמח מאוד כי זה כיף לקבל מחמאות מהמאמן, אבל אני מודע לדברים שאני צריך לעשות כדי לעלות שלב. זו מחמאה נאה, אבל אני לא הולך לנוח על זרי הדפנה, ואני יודע שאני צריך להמשיך לעבוד קשה כל יום". על האווירה בחדר ההלבשה אמר השחקן: "היתה אווירה נפלאה בחדר ההלבשה אבל אנחנו לא נסחפים כי יש עוד הרבה משחקים לפנינו. ניצחנו את מנצ'סטר סיטי, שהיא הקבוצה הטובה בליגה, וזה לא היה עוזר לנו אם היינו מפסידים לניוקאסל. עכשיו אנחנו צריכים לקחת כמה שיותר נקודות מהמשחקים הבאים".

הזאר סיפר כי הוא מעריץ של מוסר העבודה של ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו והוסיף: "כדי להגיע לרמה שלהם אני חייב לעבוד קשה מאוד. שחקנים כאלה הם מעולם אחר כי הם מסוגלים להבקיע שניים ושלושה שערים במשחק. אני מקווה להיות כמוהם יום אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדן הזאר, שחקן צ'לסי. Alastair Grant, AP
זה ייגמר באליפות? הזאר, הערב/AP, Alastair Grant

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully