וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "למה שלא תניחו למסי כמה ימים?"

ברצלונה תוכל לחזור לפסגה אם תנצח בחוץ את סביליה (22:00, 5), המאמן נרגז. פדרו צפוי לערוך את ההופעה ה-250 שלו

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
כולם דואגים לו. מסי/GettyImages

אחרי שראתה את ריאל מדריד מנצחת ואתלטיקו מדריד מפסידה הלחץ עובר לברצלונה. הקטאלנים שהפסידו במחזור האחרון לוולנסיה 3:2 ינסו לחזור היום (ראשון, 22:00, שידור ישיר בספורט 5) למסלול הניצחונות באצטדיון פיחואן מול סביליה ועל הדרך לכבוש שוב את הפסגה. הקטאלנים עם 54 נקודות במקום השלישי, אך עם מאזן שערים עדיף על זה של אתלטיקו מדריד שהפסידה אמש במפתיע לאלמריה 2:0.

"אנחנו צריכים לנתק את עצמנו ולחשוב רק על הכדורגל", אמר חרארדו מרטינו על העובדה שאוהדי הקבוצה נמנעו מלהגיע למשחק הגביע מול סוסיאדד. "יש לנו את האחריות לשחק טוב יותר כדי שאנשים יגיעו".

אבל למאמן הארגנטינאי יש גם מה להגיד על העיסוק האובססיבי בליאונל מסי שהבקיע רק שער ליגה אחד מאז שחזר מפציעה, וגם שלח בקשה קטנה לעיתונאים שדורשים לשלומו. "אנחנו לא יכולים לספק כותרות חדשותיות בכל יום לגבי מסי. לפעמים אני רוצה לבקש מכם לא לכתוב עליו כמה ימים. היי, למה שלא תעזבו את מסי לכמה ימים? אני מעדיף לאפשר לו לנוח, להירגע ולהמשיך ליהנות מלראות את השחקן הכי טוב בעולם".

במדריד עוקצים: אפילו בייל הפצוע עקף את מסי

אתלטיקו מעדה, ריאל חגגה, ברצלונה תטפס לפסגה?

מאמן ברצלונה, חרארדו מרטינו. AP
"המשחק נגד סביליה הוא חשוב מאוד, עם השפעות חיוביות ושליליות על העתיד. בלי ספק זהו משחק החוץ הקשה ביותר שיש לנו". חרארדו מרטינו/AP

מרטינו התייחס גם למעמדו של אנדרס אינייסטה והעובדה שהוא מיעט לשחק מאז תחילת השנה: "הדבר הלוגי הוא שאינייסטה בקבוצה, אבל בשל הנסיבות לפעמים הוא בחוץ". על המשחק עצמו מול סביליה הוסיף המאמן: "המשחק נגד סביליה הוא חשוב מאוד, עם השפעות חיוביות ושליליות על העתיד. בלי ספק זהו משחק החוץ הקשה ביותר שיש לנו".

מי שעבורו יהיה המשחק פיקנטי במיוחד הוא פדרו שיערוך את ההופעה ה-250 שלו, ואמר: "המשחק הוא בעל חשיבות אדירה. יש לנו הרבה מאוד על מה לשחק. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לטעות". בכל מקרה, מרטינו יחסר את חאבייר מסצ'ראנו וג'ורדי אלבה המורחקים, בעוד ניימאר לא צפוי לשחק בגלל הפציעה בקרסול.

מנגד, סביליה שנמצאת במקום השביעי לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים אחרי שהפסידה ללבנטה ולמלאגה 3:2 בשני משחקיה האחרונים. אם זה לא מספיק, קוקה יחסר בגלל הרחקה וגם סטפן מביה הפצוע בברכו יחזור רק בעוד כמה שבועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully