וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלמריה - אתלטיקו 0:2, ריאל מדריד - ויאריאל 2:4

הקולצ'ונרוס ספגו הפסד שני בלבד העונה בליגה וברצלונה תחזור לפסגה אם תנצח מחר בסביליה. ריאל נצמדה לאתלטיקו, שער ובישול לגארת' בייל. הצגה גם לחסה

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. Andres Kudacki, AP
הצליחו להלחיץ את ברצלונה. בנזמה/AP, Andres Kudacki

אחרי המשחק הראשון ביניהן בחצי גמר גביע המלך באמצע השבוע, אתלטיקו וריאל מדריד התייצבו הערב (שבת) למשחקיהן במסגרת המחזור ה-23 בליגה הספרדית שעמד בסימן הפתעה גדולה והפסד של אתלטיקו מדריד 2:0 בחוץ לאלמריה. מי שתפסה את מירב תשומת הלב היא ריאל שהמשיכה ביכולת המשובחת שלה בבית וגברה 2:4 על ויאריאל שנאבקת על מקום בליגה האירופית. ללא כריסטיאנו רונאלדו, הצליחו קארים בנזמה, חסה וגארת' בייל להשיג ניצחון שמשווה את מספר הנקודות בצמרת ל-57. מי שתוכל לנצל את המעידה של אתלטיקו היא ברצלונה שתשחק מחר מול סביליה וניצחון שלה יעלה אותה לפסגה וייצור ראש חץ של שלוש קבוצות עם 57 נקודות. מוקדם יותר פירקה ולנסיה 0:5 את ריאל בטיס האחרונה, וראיו וייקאנו הביסה 1:4 את מלאגה ואוששה מעט את מצבה.

צמרת הליגה הספרדית:

1. ריאל מדריד 23 משחקים, 57 נקודות
2. אתלטיקו מדריד 22 משחקים, 57 נקודות
3. ברצלונה 22 משחקים, 54 נקודות
4. בילבאו 22 משחקים, 43 נקודות

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. Andres Kudacki, AP
כמה שאוהדי ריאל התגעגעו אליו. בייל/AP, Andres Kudacki

ריאל מדריד - ויאריאל 2:4

אחרי שהוכיחו את כוחם השבוע ללא כריסטיאנו רונאלדו והביסו את היריבה העירונית 0:3 בחצי גמר הגביע, שחקני ריאל מדריד סיפקו עוד קריצה לכך שהם הרבה יותר מקבוצה שתלויה רק בשחקן אחד. קארים בנזמה שפתח בחוד סיפק שני שערים, ויחד עם חסה שנמצא במומנטום אישי נהדר עם שער במשחק רביעי ברציפות, וגארת' בייל שחזר מפציעה וסיפק שער ובישול סגרו את הסיפור. הצוללת הצהובה שאמנם נמצאת במומנטום משל עצמה (ארבעה ניצחונות מחמשת משחקי הליגה האחרונים) תישאר בכל מקרה במקום החמישי לאחר המחזור הזה.

כבר אחרי שבע דקות קיבלנו את השער הראשון במשחק אחרי שבייל גנב את הכדור לדוראדו, דהר קדימה וסיים עם הקפצה מול סרחיו אסנחו. שתי דקות אחרי זה פריירה החמיץ מצב טוב לאורחים, אבל בעט מעל השער. בדקה ה-18 ריאל נאלצה להיפרד ממרסלו שנפצע, ובמקומו נכנס פאביו קואנטראו. אבל זה לא ממש שינה את המציאות על המגרש כי בחלוף שבע דקות בייל פרץ באגף הימני ושיחרר כדור רוחב שהגיע היישר לבנזמה שהכניס את הרגל ושיגר את השני. שלוש דקות לפני סיום המחצית, ויאריאל צימקה כשהמגן הימני מריו קיבל מאקינו ושיגר פצצה לחיבורים שהקטינה ל-2:1. השער הזה מגיע אחרי 342 דקות רצופות שבהן ריאל לא ספגה בבית.

ארבלואה היה המחליף השני של קרלו אנצ'לוטי אחרי שקואנטראו פינה את מקומו בפתיחת המחצית השנייה, אבל ההזדמנות המסוכנת הראשונה הייתה שייכת לדניאל קרבחאל שפרץ באגף, חדר לרחבה, אבל הכדור שלו פספס בסנטימטרים את המסגרת. מי שציפה לראות השלמת קאמבק של ויאריאל דווקא ראה את חסה שהבקיע את הרביעי שלו ברציפות והשביעי בכל המסגרות העונה אחרי שקיבל בדקה ה-64 כדור מאנחל די מריה, דהר קדימה ובעט עם הפאלש פנימה. בדקה ה-69 ויאריאל צימקה אחרי שג'יו דוס סנטוס הפציץ כדור חופשי ברגל שמאל לפינה והקטין ל-3:2. מכאן ריאל השתלטה על העניינים וחסה סידר לבנזמה את השני במשחק שקבע את תוצאת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד. Daniel Tejedor, AP
התקשה באלמריה. ארדה טוראן/AP, Daniel Tejedor

אלמריה - אתלטיקו מדריד 0:2

הרבה מאוד שנים חיכו באתלטיקו מדריד לרגע הזה שבו קבוצתם תוביל את הליגה ותסתכל על שתי הגדולות מלמעלה. אולם, ארבעה ימים אחרי שספגו מכה כואבת עם התבוסה לריאל מדריד בגביע, הקולצ'ונרוס מעדו שוב אצל אלמריה, ספגו הפסד ליגה שני בלבד ויוכלו לאבד את הפסגה מחר לברצלונה. חוסה ורסה היה הגיבור של המארחים עם צמד. ארסנסוביה השוער המחליף של אתלטיקו היה הגיבור הטרגי עם טעות שהובילה לשער הראשון וספק גרימת פנדל שהביאה גם להרחקתו ולשער השני של ורסה. כעת לאתלטיקו וריאל יש 57 נקודות וברצלונה תשתווה אליהן אם תנצח במשחק שלה את סביליה.

אתלטיקו פתחה את המשחק בצורה מהוססת אבל לקראת ההפסקה הגיעה למצבים. דייגו הברזילאי ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק בדקה ה-25 אבל הכדור שלו חלף מעל השער. שתי דקות לאחר מכן דרשה אתלטיקו ובצדק פנדל אחרי שסוסו דחף ברחבה חאבי מנקילו, אבל השופט התעלם והורה להמשיך.

בדקה ה-77 הגיע המצב הטוב ביותר במשחק והוא היה שייך דווקא למארחים. אלכסיס וידאל הקשר הספרדי סיים מבצע נהדר עם בעיטה שטוחה מ-18 מטרים. הכדור ננעץ בקורה השמאלית, חזר לקורה הימנית וחמק החוצה.

שלוש דקות בלבד לאחר מכן הגיע שער היתרון של אלמריה שלא קיפח את אתלטיקו החלשה. חוסה ורסה בעט כדור קשתי מהקצה השמאלי של הרחבה, ארנסוביה היה צריך להדוף אך אפשר לכדור לחדור לרשת. 0:1 לאלמריה.

בדקה ה-83 הדרמה רק התגברה אחרי טעות קשה של השופט. ארנסוביה השוער איבד כדור לג'ונתן זונגו ברחבה אך הגיע לפני החלוץ ועצר את הכדור. השופט החליט שארנסוביה הכשיל את זונגו והרחיק אותו. דייגו סימאונה ביצע את כל החילופים לפני ההרחקה ולכן גבי עמד בין הקורות אבל לא הצליח לעצור את הפנדל של חוסה ורסה שהשלים צמד וקבע 0:2 מפתיע בסיום.

סופיאן פגולי שחקן ולנסיה. רויטרס
חגג גם מול בטיס. פגולי/רויטרס

ולנסיה - ריאל בטיס 0:5

אחרי הניצחון הענק והמפתיע 2:3 בחוץ מול ברצלונה האלופה, ולנסיה חזרה למסטאייה עם משחק קל על הנייר מול בטיס האחרונה והוכיחה שהמיקום של האורחים אינו מטעה עם עוד הצגה גדולה וניצחון משכנע. 41 דקות החזיקה בטיס מעמד עד שז'רמי מאתיו הצרפתי כבש אחרי בישול של פיאטי. פאקו אלקסאר הוסיף את השני עוד לפני המחצית אחרי בישול של שחקן הרכש הצ'יליאני אדוארדו ורגאס. סופיאן פגולי התכבד בשלישי בדקה ה-62 ואלקסאר השלים צמד כעבור שש דקות ובדקה ה-79 חתם ורגאס את הניצחון עם שער בכורה בקבוצתו החדשה. ולנסיה ממשיכה את ההתאוששות שלה מאז מינויו של פיצי למאמנה ועלתה למקום השמיני. בטיס שקועה עמוק במקום האחרון עם 14 נקודות בלבד ורחוקה כבר שמונה נקודות מחוף מבטחים.

ראיו וייקאנו - מלאגה 1:4

לראיו וייקאנו: יאגו פלקה (26, 63), ארבייה (28), חואקין לאריביי (45, פנדל). למלאגה: אלכסנדר יאקובנקו (72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully