וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "בלי רונאלדו, כל אחד נותן מעצמו יותר"

לוס בלאנקוס הסתדרו גם ללא CR7, המאמן מאושר, מודריץ' זכה למחווה מהאוהדים ובמדריד חוגגים: בייל עקף אפילו את מסי

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. Andres Kudacki, AP
כשהוא משחק, הוא לא מפסיק לכבוש. בייל/AP, Andres Kudacki

המאבק ההפכפך והמרתק בצמרת הליגה הספרדית קיבל אתמול (שבת) תפנית נוספת, עם ההפסד המפתיע של אתלטיקו מדריד 2:0 אצל אלמריה. קודם לכן, ניצחה ריאל 2:4 את ויאריאל, מה שבדיעבד הספיק לה כדי לחזור למקום הראשון, לפחות עד משחקה של ברצלונה הערב אצל סביליה (23:00, שידור ישיר בספורט 5), שיכול שוב להטות את הכף בראש החץ בפסגה. לוס בלאנקוס נאלצו להסתדר ללא כריסטינו רונאלדו שמרצה עונש השעיה, ובלעדיו קיבלו תפוקה נהדרת מחסה הצעיר, שכבש משחק רביעי רצוף, וכמובן מגארת' בייל, ששב מפציעה וסיפק שער ובישול.

אתלטיקו הפסידה 2:0 לאלמריה, ריאל בפסגה אחרי 2:4

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
המחליפים מילאו את החסר. אנצ'לוטי/AP

"רונאלדו בלתי ניתן להחלפה אצלנו, אבל כשהוא לא נמצא כל אחד תורם מעצמו קצת יותר", הסביר מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי. "לגארת' בייל היה משחק טוב, כמו לכל יתר השחקנים שלנו. חסה נמצא בכושר מצוין, הוא עובד קשה ותורם רבות לקבוצה. כולם אוהבים אותו והוא משחק בצורה נהדרת,. בגילו, אלו סימנים מאוד מעודדים".

בייל, שסובל מעונה עמוסת פציעות, ממשיך להניב מספרים נהדרים כשהוא כן מצליח לשחק. לוולשי יש כבר תשעה שערי ליגה, והוא הכובש השלישי בטיבו אצל לוס בלאנקוס. רק לרונאלדו (22) וקרים בנזמה (11) יש יותר שערים ממנו, וב'אס' המדרידאי דאגו לציין כי בייל השתווה לליאונל מסי במאזן הכיבושים, אף שהארגנטינאי רשם 100 דקות יותר על הדשא בסך הכל.

"אני מרוצה מאוד מהשער והבישול שלי וכמובן, גם מהעובדה שנצמדנו ליריבות שלנו בפסגה. אנחנו מצליחים לכפות על היריבות את הסגנון שלנו, וזה סימן חיובי מאוד. הכי חשוב שניצחנו", אמר גארת' בייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קשר ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
הקהל מתחיל לחבב אותו. מודריץ'/רויטרס

מי שהצליח לגנוב את ההצגה מבייל וחסה היה לא אחר מאשר לוקה מודריץ', שלראשונה מאז הגעתו לברנבאו זכה לסטנדינג אוביישן ממושך מהאוהדים, שקראו בשמו בקולי קולות. "הוא הרוויח את זה ביושר. האוהדים מעריכים שחקנים שעובדים קשה כמוהו", הסביר אנצ'לוטי.

"כיף לשמוע את כל האצטדיון קורא בשמך", אמר מודריץ' המחויך בסיום. "אני מרגיש בר מזל. אני בפורמה טובה, כמו כל הקבוצה, וזה מה שחשוב. אני מודה לקהל. עשינו ניצחון חשוב מאוד".

מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. AP
לא מאשים אף אחד. סימאונה/AP

בצד השני של בירת ספרד נרשמה אכזבה רבה. אתלטיקו ספגה אמש הפסד שני רצוף, ואחרי התבוסה 3:0 ליריבה העירונית בגביע בשבוע שעבר, נראה כי דייגו סימאונה וחבורתו מאבדים גובה גם במאבקי האליפות. ההפסד אמש 2:0 לאלמריה בחוץ תפס את סימאונה לא מוכן. "אני לא חושב שההפסד נבע מעייפות. היינו מוכנים מאוד למשחק הזה. לא נאשים אף אחד חוץ מאותנו. לא את השופט, לא את הרוח, לא שום דבר", אמר. "אלמריה שיחקה כמו שהיא רצתה. הגענו להרבה מצבי הבקעה, אבל לא נחפש תירוצים. מגיע כל הכבוד לאלמריה".

"לא אפשרנו לאתלטיקו אף מצב הבקעה במחצית השנייה", התמוגג מאמן אלמריה, חבייר רודריגס. "שלטנו בהרבה אספקטים במשחק. מעטים האמינו שנוכל לנצח, אבל ידענו שאנחנו יכולים להתחרות באתלטיקו".

ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד. Daniel Tejedor, AP
הפסד כואב. טוראן אתמול/AP, Daniel Tejedor

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully