וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"לאן" מכחישים את אחריותם על המחדל בגמר הגביע

8.2.2014 / 18:12

משרד הכרטיסים פרסם הודעה לעיתונות לאחר הבלאגן במשחק הגמר: "המכירה הייתה באחריות הבלעדית של מכבי תל אביב"

שחקני מכבי תל אביב מניפים את גביע המדינה בכדורסל. ברני ארדוב
בפנים חגגו, בחוץ כעסו. מכבי מניפה את הגביע/ברני ארדוב

משרד הכרטיסים "לאן" פרסם בסוף השבוע האחרון הכחשה על אחריותם לתקלה בכניסת הקהל לגמר גביע המדינה שלשום (חמישי). כזכור תקלה במערכת הכרטיסים הממוחשבת גרמה לכך שרבים מאוהדי מכבי תל אביב, שהזמינו את הכרטיסים דרך כרטיס האשראי, נדחסו לתור ארוך על קופות יד אליהו, בשעה שהמשחק עמד להתחיל. כשהיה ברור שלא כל האוהדים יספיקו לקבל את הכרטיסים ביד, נכנסו רבים מהם רק עם אישור ההזמנה וללא כרטיס.

"ב"לאן" מבקשים להבהיר כי מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב הייתה באחריות הבלעדית של מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב ולאנשי משרד הכרטיסים של "לאן" לא היה שום חלק במכירה", נכתב בהודעה מטעם משרד הכרטיסים, "משרד הכרטיסים 'לאן' עסק במכירת כרטיסים לאוהדי הפועל אילת ולציבור הרחב ואילו מכבי ת"א קיבלה לידיה ולאחריותה את הכרטיסים שיועדו לאוהדי מכבי ת"א ועסקה במכירת הכרטיסים כפי שהיא עושה במשחקי הליגה וגביע אירופה. משרד הכרטיסים 'לאן' הוא ממשרדי הכרטיסים הוותיקים והטובים בישראל המעניק שירות מקצועי ואמין לקהל לקוחותיו וכך היה גם במשחק גמר גביע המדינה"".

כמו כן פרסם איגוד הכדורסל נתוני צפייה מרשימים ביותר לפיהם 12.5 אחוזים נרשמו בממוצע במהלך המשחק עם פיק של 15 אחוזים. נתון הרייטינג הזה גדול בהרבה מאלו של השנתיים האחרונות. בשנת 2012 בגמר בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון צפו 9.9 אחוזים ולפני שנה בגמר בין מכבי תל אביב למכבי חיפה צפו 7.2 אחוזים בלבד.

בפעם החמישית ברציפות: מכבי ת"א זכתה בגביע המדינה

פדרמן: ”ביום שלא יבקרו אותנו נפסיק להיות מכבי ת”א”

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully