וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פדרמן: "ביום שלא יבקרו אותנו נפסיק להיות מכבי ת"א"

7.2.2014 / 11:35

הזכייה בגביע ("יש לנו יחס ניצחונות מדהים"), החיזוק שיגיע ("עדיין לא משוכנעים מה אנחנו מחפשים"), טייריס רייס ("נחכה לסוף העונה ונראה מה עושים") וניקולה וויצ'יץ' ("קשה להסביר עד כמה הוא תורם, נמשיך איתו הרבה זמן, באיזה תפקיד שרק ירצה"). דני פדרמן שובר שתיקה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב חגגה אמש עד השעות הקטנות של הלילה את הזכייה החמישית ברציפות של גביע המדינה. מי שנכח בחגיגות במסעדת 206 אמש הוא דני פדרמן, מנכ"ל הקבוצה ומבעליה, שנמנע מראיונות בחודשים האחרונים. כעת, בראיון לוואלה! ספורט, מסביר פדרמן מדוע בחר לשמור על דממה תקשורתית: "חשבתי שיותר נכון להתרכז בעבודה היומיומית שלנו, להתרכז בדברים שאנחנו צריכים לעשות, הרגשתי שהתקשורת וההשפעה שלנו מושכת אותנו לכיוון לא חיובי, והחלטתי להתמקד בדברים שיותר חשובים בעיני, שזה לעבוד, לקחת את הצוות המקצועי ולבחון איתם איך אפשר לשפר את מה שצריך לשפר. פחות לדבר - יותר לעשות".

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה לעונת 2013/14

פניני: "אנשים ימשיכו לדבר, אני אמשיך לקחת גביעים"

למה דייויד בלו מייצג הכי טוב את מכבי תל אביב הנוכחית?

צפו בחגיגות של הצהובים אל תוך הלילה ובנאום של פניני

דני פדרמן, מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
מרוצה מהעונה הנוכחית. פדרמן/ברני ארדוב

מכבי התקשתה לא אחת מול קבוצות ישראליות, אבל זכיתם בגביע.

"זה תוצר של הרבה עבודה קשה, הרבה סבלנות ואורך רוח. אחרי תחילת עונה קשה לקח לנו זמן להתחבר, אבל המשכנו להמשיך לעבוד קשה ולהאמין. אנחנו מאמינים בסגל הזה מתחילת הדרך ועכשיו רק מתחילים רק עכשיו לראות את התוצאות של זה. אני בטוח שיש עוד הרבה הישגים לפנינו. האם אני מרוצה מהעונה עד כה? ברור שאני מרוצה, מבחינת יחס ההפסדים ניצחונות שלנו הוא יחס מדהים, יצרנו לעצמנו בור קטן בתחילת השנה עם כמה הפסדים בליגה, אבל בסך הכול ביורוליג אנחנו עם נתונים מדהימים מבחינת כמות הניצחונות שלנו ואיפה שאנחנו נמצאים. בליגה קצת הקשנו על עצמנו, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונשלים את הפער".

מה לגבי החיזוק? עלו הרבה שמות, כמו אקס ראשון לציון, ג'וליאן רייט הפצוע.

"אנחנו בוחנים כמה חלופות. לא רוצה להתייחס לשם כזה או אחר, כי אנחנו קודם צריכים להחליט עם עצמנו מה אנחנו מחפשים. אנחנו לא משוכנעים מה אנחנו מחפשים ואיזה שחקן. הדילמה היא קודם מה אנחנו צריכים ואחרי זה את השמות, אנחנו סוקרים את השוק ועובדים על זה. לגבי התקופה שנצרף, בשבוע הקרוב לא נרצה להכניס אף אחד למערכת - כי אנחנו לפני דרבי ולפני משחק יורוליג ביום חמישי. בכל מקרה, התאריך האחרון ביורוליג הוא עוד מספר שבועות, אז יש לנו קצת זמן לחשוב לפני שאנחנו מקבלים החלטה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טייריס רייס, מכבי תל אביב. מגד גוזני
"נראה בסוף העונה מה עושים". טייריס רייס/מגד גוזני

מכבי, כמו גם ההנהלה, ספגה וסופגת לא מעט ביקורות העונה.

"ביום שיפסיקו לבקר אותנו אז כנראה היום שנפסיק להיות מכבי, נפסיק לעניין. הביקורת זה חלק מהעסק. מי שלא בנוי לזה לא צריך להיות במכבי. זה לא נעים, זה לא דבר קל, אבל צריך לדעת להתמודד עם זה וזה רק גורם לנו להיות יותר טובים. הביקורת על הקבוצה? אני חושב שהביקורות הן דבר לגיטימי. כשאתה מפסיד ולא מצליח אז זה גורר ביקורות שליליות ואפילו מתבקש, אבל אנחנו לא נרתעים. בנינו כאן קבוצה וסגל שאנחנו מאמינים בהם. אבל לאט לאט השחקנים מוכיחים את עצמם, עדיין יש לנו עוד הרבה עבודה ועוד לא מעט מה לשפר, אבל אני מרגישים שאנחנו בדרך הנכונה ושהרכבת עולה על המסילה".

מה לגבי העונה הבאה? טייריס רייס, עליו יש לכם אופציה לעונה הבאה אמר שהוא ישמח להמשיך במכבי.

"לגבי טייריס רייס יש לנו אופציה לעונה הבאה, אבל העונה הבאה זה כל כך רחוק מעכשיו, יש לנו עוד שני תארים העונה שואפים להגיע אליהם, נגיע לשם קודם, נגיע לקיץ ונראה אז".

החלטתם למנות בתחילת העונה את ניקולה וויציץ' כמנהל הקבוצה. האם אתם מרוצים מהתפקוד שלו?

"קשה למצוא את המילים להסביר את מה שניקולה עושה ועד כמה הוא תורם, אני לא רוצה לעשות סיכומים כי אנחנו עדיין במהלך העונה, אבל אני לא חושב שיש אחד בהנהלה שחושב שיכולנו לבקש טוב יותר. As Sweet as it Gets. הכוונה שלנו לגביו היא להמשיך איתו עוד שנים רבות. אם זה כמנהל, או באיזה תפקיד שניקולה ירצה. יש לו מקום במכבי ומכבי זה הבית שלו".

ניקולה וויציץ' מנהל מכבי תל אביב באימון. ברני ארדוב
"הוא יהיה כאן באיזה תפקיד שרק ירצה". וויצ'יץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully