וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורי סוצ'י: הכוכב הלוהט, הנעול באמבטיה, הנס במעלית

סיפורי האולימפיאדה: הגולש שפרסם את הטלפון על הקסדה וקיבל הצעות מגונות, הכוכב שניפץ את הדלת כדי לצאת מהאמבטיה

דלת חדר אמבטיה שבורה בכפר האולימפי, סוצ'י. הטוויטר של ג'וני קווין, אתר רשמי
הדלת השבורה/אתר רשמי, הטוויטר של ג'וני קווין

נמשכים הדיווחים על מחדלים שונים באולימפיאדת החורף בסוצ'י. אחרי שהעיתונאים דיווחו ברשתות החברתיות על התנאים הרעים בכפר האולימפי - שכללו בין השאר תיאורים על מים חומים מברז, בורות פתוחים באמצע ברחוב, תמונות של ולדימיר פוטין ליד המיטה, כלבים משוטטים ברחובות ושאר תקריות שלא הולמות כפר אולימפי של אירוע שהושקעו בו 48 מיליארד דולר - היום (שבת) מפורסמות עוד שתי תמונות בטוויטר, שממחישות את המצב בסוצ'י.

אחד מהם היה גולש המזחלות האמריקאי ג'וני קווין, שנתקע בחדר האמבטיה. אחרי שיצא מהמקלחת במגורים בבית המלון שלו בכפר האולימפי, קווין לא הצליח לצאת, ניסה לצעוק כדי להזעיק עזרה ולא הצליח. "מאחר שלא היה לי טלפון לקריאה לעזרה, פשוט השתמשתי במזחלת כדי לשבור את הדלת", סיפר קווין.

בלי שום קשר, גולש המזחלות הבריטי בקס ווילסון סיפר כיצד הגולשת פאולה ווקר קראה למעלית בבית המלון, וכשהדלת נפתחה ראתה מולה פיר פתוח, שכמובן מסכן חיים. "היא כמעט פספה את התחרויות, אחרי שכמעט נפלה לתוכו", סיפר.

כאמור, נדיווחים הללו ממשיכים שורה ארוכה של סיפורים על התנאים המביכים בסוצ'י, בין השאר אסלות כפולות בתא אחד, מלונות לא מוכנים ובעיות חוזרות ונשנות בחשמל.

פיר מעלית, הכפר האולימפי, סוצ'י. מתוך הטוויטר של רבקה ווילסון, אתר רשמי
סכנת חיים/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של רבקה ווילסון

עוד בסוצ'י:

* גולש הסנובורד הרוסי אלכסיי סובולב נחשב לאחד המנצחים הגדולים של האולימפיאדה, בלי שזכה במדליה: הגולש בן ה-22 כתב על הקסדה שלו את מספר הטלפון שלו, וסיפר שבעקבות זאת קיבל אלפי הודעות ושיחות טלפון, כולל תמונות עירום של מעריצות. "אני ללא ספק הולך להתקשר לכמה מהן", אמר בחיוך. לאחר מכן הוסיף כי הטלפון פשוט הפסיק לעבוד מהעומס: "הבטריה קרסה, המכשיר פשוט נכנע".

* במהלך טקס הפתיחה אומנם נרשמה תקרית מביכה, כשאחת מהטבעות האולימפיות לא נדלקה, אבל כתב AP פרסם תמונה שמראה שהתקלה לא שודרה בטלוויזיה הרוסית, והצופים ברוסיה למעשה ראו תמונה מוקלטת של הטקס, שבו חמש הטבעות דלקו כשורה.

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה
גולש הסנואובורד הרוסי אלכסיי סובולב עם מספר הטלפון על הקסדה, סוצ'י 2014. חשבון הטוויטר של אלכסיי סובולב, אתר רשמי
המנצח הגדול. הקסדה של סובולב/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של אלכסיי סובולב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully