וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דריקס: "מכבי ת"א עושה הכל כדי להתחזק בשחקן נוסף"

8.2.2014 / 12:44

מנכ"ל מכבי ת"א מדבר על הגביע ("תמיד יש חששות"), הדרבי ("נגיע דרוכים"), רייס והשאיפות להמשך היורוליג. ראיון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יומיים לאחר הזכייה בגביע המדינה, במכבי תל אביב מתמקדים בדרבי מחר (ראשון) מול הפועל תל אביב. לקראת המשחק ובעקבות החגיגה בגביע, העניק מנכ"ל המועדון אלי דריקס ראיון לוואלה! ספורט. על המשחק הפיקנטי מול הפועל תל אביב אמר דריקס: "ביום ראשון יש דרבי, אנחנו נגיע דרוכים. דרבי זה לא עוד משחק עבורנו. זה משחק בבית שלנו ונעשה את הכל כדי לנצח את המשחק".

זכיתם בגביע המדינה. זה יותר מתוק בעונה שבה מכבי מתקשה יותר בליגה המקומית?

"קודם כל אני שמח על הזכייה, אנחנו אוהבים לזכות בתארים וכמה שיותר. ההפרש במשחק מול אילת לא היה גבוה? גם כשאנחנו מובילים ב-30 הפרש יש לנו הרגשה לא טובה, עד שאנחנו מבטיחים את הניצחון. תמיד יש חששות, גם כשאתה נאבק במשחק אחד על תואר, פתאום שחקן אחד חולה, שחקן נפצע באמצע המשחק, הכל יכול להיות אבל בסופו של דבר זה חלק מהשחק והעניין ואנחנו לומדים לחיות עם זה. לגבי הליגה, כל שנה האתגר הוא הרבה יותר קשה. הליגה מתקדמת, צריך להגיד מילה טובה שהליגה בארץ נראית הרבה יותר תחרותית, אבל זה לא מראה דווקא על חולשה של מכבי אלא שיש איזושהי התקדמות, זה בא גם לידי ביטוי בתכונה מסביבי: מגיע יותר קהל למשחקים באולמות, הקהל אוהב את המשחקים בליגה הישראלית, וזה בהחלט גורם לנו להרגשה הרבה הרבה יותר טובה".

לפני המשחק ובתחילתו נתקעו לא מעט אוהדים בחוץ והיה בלגן עם הכרטיסים. מה קרה?

"רכשנו 6,000 כרטיסים, מכרנו אותם בפחות מ-24 שעות במשרדים של מכבי. המלצנו לבוא לקחת את הכרטיסים מהמשרדים. חלק מהאוהדים העדיפו לקחת את זה לפני המשחק, הגיעו ברגע האחרון ונוצר עומס, למרות שהיו 20 קופאים. זה לא נעים, למרות שבדרך כלל אנחנו מתורגלים, אבל זה חלק מהעניין ואני מקווה שזה לא יקרה יותר".

אלי דריקס חבר הנהלת מכבי תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
מפרגן לליגה הישראלית. דריקס/קובי אליהו

מכבי סופגת לא מעט אש וביקורות העונה.

"ביקורות תמיד יהיו, אני זוכר הרבה פרשנים שאמרו: 'השלב הראשון זו לא חוכמה, כשמכבי תגיע לטופ 16 אז יהיו קבוצות אמיתיות, ואז מגיע הטופ 16 ואז אותם פרשנים מנסים להסביר ולהמציא את עצמם מחדש. אנחנו מתעסקים בעבודה, יש לנו קבוצה טובה, כל אחד עושה את תפקידו ואנחנו דואגים שהקהל שלנו ייהנה. אנחנו מקווים להגיע כמה שיותר רחוק ואני מאמים שכך יהיה".

מה לגבי החיזוק? כותבים שג'וליאן רייט קיבל הצעה.

"אני לא מתייחס לפרסומים, אבל בהחלט מכבי עושה הכל בכדי להתחזק בשחקן ויש רצון לחזק את הקבוצה. מי יהיה החיזוק? על פי הצרכים וההעדפות של המועדון".

מה לגבי טייריס רייס, עליו יש לכם אופציה, הוא אמר בראיון שהוא ישמח להישאר לעונה נוספת.

"אנחנו נדון בדברים האלו בשלב יותר מאוחר, אבל אנחנו מרוצים ממנו. האם הוא הפתיע אותי? אם צוות הסקאוטינג שלנו עבד כל כך הרבה והמליץ על רייס, והמאמן שלנו לקח אותו, אז זה מה שציפינו. נכון שבהתחלה הלך לו קשה ולקח לו זמן להתחבר. אבל להגיע מבאיירן מינכן, עם כל הכבוד לקבוצה שם - מדובר בלחצים אחרים. להגיע לקבוצה כמו מכבי זה קצת קשה, אבל בתקופה האחרונה נראה שהוא השתלב טוב".

פחות מפיינל פור אירופי יהיה כישלון?

"אנחנו לא מדברים במונחים כאלו. אנחנו משחקים טוב, משיגים תוצאות טובות. אני מקווה שזה ימשיך, ואם נגיע לאן שאנחנו רוצים - נשמח".

אז כדי להתקדם ביורוליג חייב להגיע גבוה?

"זה דבר מקצועי. דייויד בלאט אמר שצריך להגיע ואנחנו הולכים על זה. אני רוצה לקוות שזה יקרה, אבל יש רצונות ויש במקביל דברים שקורים בשטח. שוב, אנחנו עושים הכל בכדי לחזק את הקבוצה".

* התגובה הרשמית של מכבי תל אביב לעניין הכרטיסים בגמר הגביע: "אנו תמיד פועלים למען אוהדינו, וכך עשינו גם הפעם. רכשנו עבורם כמות מאסיבית של כרטיסים ובצורה מרוכזת. היו לנו כ- 48 שעות לרכוש ולהפיץ כמות של 6,000 כרטיסים. השילוב של הכמות הגדולה מאוד של אנשים שהגיעה להיכל סמוך לשריקת הפתיחה יחד עם תקלה במערכת המחשוב הביאו לעומס חריג. הנושא בבדיקה מעמיקה ואנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע. נעשה הכל שבעתיד הרכישה וההפצה יעברו בצורה חלקה, כפי שהיה תמיד לאורך כל השנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טייריס רייס, מכבי תל אביב. מגד גוזני
"להגיע לקבוצה כמו מכבי זה קצת קשה, אבל בתקופה האחרונה נראה שהוא השתלב טוב". רייס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully