וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטים ורימוני עשן בוסרמיל. האימון הופסק

7.2.2014 / 11:01

דוידזאדה נפצע, בן תורג'מן עשוי לפתוח במקומו. לוי עדיין מתלבט האם לעלות עם הובר בהרכב. 400 אוהדי באר שבע הגיעו לאימון, תלו שלטים בשער חמש: "יוצאים לקרב, רצח בעיניים" ועצרו את האימון למספר דקות

עריכת וידאו: שי מכלוף

ככל שמשחק העונה מתקרב, רמת המתח בקרב אוהדי הפועל באר שבע הולכת וגואה. כ-400 אוהדים הגיעו לאימון הבוקר של הקבוצה במטרה לעודד ולדחוף את השחקנים לקראת המשחק החשוב מחרתיים מול מכבי תל אביב. האוהדים תלו ארבעה שלטים בשער חמש: "עכשיו או לעולם לא", "מלחמה", "היום יוצאים לקרב", "רצח בעיניים". האוהדים המתינו בשער שתיים ושער חמש, והתבקשו לעזוב מספר דקות לאחר שהאימון יתחיל.

מיד לאחר כניסת השחקנים לדשא נזרקו שלושה רימוני עשן הגווני אפור ואדום לעבר המגרש. האוהדים שרו לשחקנים: "הפועל מלחמה", "אדום עולה", ואת כל שירי האוהדים ברצף. "יש כאן אווירה מדהימה, למרות שכולם מדברים על כך שמכבי פייבוריטית, השחקנים יתנו הכל ואולי נפתיע. זאת העונה הכי מדהימה מאז הזכיה בגביע", סיפר אחד האוהדים.

אוהדי הפועל באר שבע. צילום: באדיבות יוסי איטח,
עשו רעש. אוהדי הפועל באר שבע/צילום: באדיבות יוסי איטח

לאחר השירים פרצו כמאה אוהדים לתוך כר הדשא, הרימו את מאור בוזגלו ואליניב ברדה על הכתפיים ועודדו את השחקנים. האימון נעצר לעשר דקות, לאחריו פונו האוהדים. השחקנים ירדו לחדר ההלבשה על מנת ליצור חציצה וקיבלו הוראה לעלות חזרה ברגע שהאחרון האוהדים יעזוב. אלונה ברקת, אגב, שהתה האצטדיון באותו הזמן.

ביום ראשון בערב יגיעו אוהדי הקבוצה לאולם הכדורסל "הקונכיה", שנחנך רק לפני כחודשיים, ומונה 3,000 מקומות ישיבה. המשחק יוקרן על גבי מסך ענק. מדובר באולם שאמור לארח את משחקי הכדורסל של הפועל באר שבע וכן אירועים המוניים. בעקבות הביקוש הרב, והידיעה שלא כל האוהדים יוכלו להיכנס לאולם, מסך ענק נוסף יוצב בכניסה הצפונית לגרנד קניון בעיר.

אופיר דוידזאדה, שהיה אמור לפתוח, מתח את השריר באימון וספק גדול אם יוכל לשחק. בן תורג'מן כבר נמצא בכוננות. בן ביטון יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר גם אביתר אילוז בספק למשחק. כפי הנראה, בעקבות פציעתו של טומיסלב פאיוביץ', בן אלגרבלי יפתח לצדו של ויליאם סוארס. אפשרות נוספת: גל אראל יחזור לעמדת הבלם. אלישע לוי עדיין שוקל האם לפתוח עם הזר החדש, דויד הובר.

באר שבע ומכבי תל אביב סיכמו את הוראות האבטחה לקראת המשחק. ההנהלות יצאו בקריאה לאוהדי שתי הקבוצות להקדים בואם לאצטדיון. שערי האצטדיון ייפתחו כבר בשעה 19:00, כמעט שעתיים לפני שריקת הפתיחה. בנוסף, אוהד קבוצה אחת שינסה להיכנס ליציע הקבוצה האחרת יורחק מתחומי האצטדיון, וכספו לא יוחזר. אוהדים שאינם מחזיקים בכרטיס מתבקשים שלא להגיע לתחומי האצטדיון ללא כרטיס. לא תתבצע מכירת כרטיסים בתחומי האצטדיון. "כדי למנוע עגמת נפש אפשרית, אנו קוראים לכם שלא לרכוש כרטיסים מגורמים שאינם מוסמכים לכך. מכירת כרטיסים במחיר העולה על המחיר הנקוב על הכרטיס מהווה ספסרות ועבירה פלילית על החוק", ציינו האדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי הפועל באר שבע באימון. איציק יצחקי, מערכת וואלה!
המתח הולך וגדל. אוהדי באר שבע/מערכת וואלה!, איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully