וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "לב"ש יש כמות נקודות של אלופה, מגיע להם קרדיט"

מאמן מכבי ת"א התייחס למשחק העונה ביום ראשון: ”המפתח הוא שאנחנו משחקים בבית, מקווה שהאוהדים יתמכו בכל השחקנים, ולא רק בכמה מסוימים”, ולעזיבה של דאבור: ”אני לא יכול להחליט בשבילו אם הוא טעה”. שרן ייני: ”כולם מחכים שנפסיד". דיווח: סוזה הוצע לאנדרלכט

צילום: קובי אליהו

מכבי תל אביב תמשיך היום (חמישי) בהכנות לקראת משחק העונה מול הפועל באר שבע ביום ראשון, והבוקר כינסה האלופה את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, בה דיבר המאמן פאולו סוזה על האתגר שמצפה לשחקניו מול הקבוצה של אלישע לוי, שמפגרת בשלוש נקודות אחרי המוליכה, וכזכור כבר גברה עליה 2:3 בוסרמיל העונה, על רכישתם של ברק בדש ורמי מרבאל בחלון ההעברות ועל שחרורו המפתיע של מונס דאבור לגראסהופרס.

בינתיים פורסם הבוקר דיווח בתקשורת הבלגית על פיו סוכן בלגי הציע לאנדרלכט למנות את פאולו סוזה למאמנה בסיום העונה, ושמו של הפורטוגלי התווסף לרשימת המועמדים של המועדון, שנמצא כרגע במקום השני בבלגיה, במרחק של עשר נקודות מהמוליכה סטנדרד ליאז'.

במכבי ת"א מבינים שלא היו יכולים להשאיר את דאבור

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מוכן למשחק העונה. סוזה/ברני ארדוב

סוזה התייחס לעזיבה של דאבור ואמר: "אני לא יכול להחליט בשבילו אם זו טעות או לא לעזוב. כשהגעתי מונס היה פצוע, ראינו הרבה התקדמות אצלו ומהתחלה אמרתי למועדון שזה שחקן להווה ולעתיד של המועדון משום שאני מדרג אותו כאחד משחקני המפתח, אבל כרגע אני מתרכז בשחקנים שיש לי והם הוכיחו לי שאני יכול לסמוך עליהם". סוזה פרגן לשחקן: "אני חושב שהוא שחקן מצוין ואני מאחל לו בהצלחה בשוויץ".

על שחקני הרכש מרבאל ובדש, אמר סוזה: "אני עדיין לא יודע אם הם יהיו בסגל למשחק מול באר שבע. את זה נראה ביום שבת".

על המשחק שמצפה לקבוצה מול באר שבע: "זה קשה לחזור על אליפות ולשמור עליה ואנחנו יודעים את זה. אמרתי כבר שיש לנו שש נקודות יותר מהשלב הזה בעונה שעברה. גם לבאר שבע יש מספר נקודות של אלופה ומגיע להם את כל הקרדיט על כך. כרגע אנחנו מקום ראשון וכולם רוצים לנצח אותנו. לנו יש מטרות לקראת ההמשך, אנחנו צריכים לשמור על עקביות ולהמשיך לדבוק במטרות שלנו. המשחק בראשון הוא על שש נקודות אבל לא יכריע את כל העונה".

"כדי לזכות באליפות צריך לשמור על עקביות ולבאר שבע יש את זה ולכן היא יריבה טובה. מה שטוב הוא שבמשחק הזה אנחנו משחקים בבית ואני מקווה שהאוהדים יתמכו בנו מהתחלה ולא רק בשחקנים מסויימים משום שהם יכולים לעשות את ההבדל ברגעים קשים. ב"ש היא קבוצה שמסכנת את השער, היא מובילה את הליגה במתפרצות ואנחנו צריכים להיערך לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרן ייני קפטן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שידר ביטחון, שרן ייני/ברני ארדוב

שרן ייני, קפטן הקבוצה דיבר על התקשורת: "אנחנו יודעים שכולם מחכים שנפסיד כי זה סקסי לדבר נגדנו, אבל זה גורם לנו רק להיות יותר מוכנים ואנחנו ערוכים להכל. יהיה מאבק ביום ראשון, אבל האליפות תוכרע רק באפריל או במאי".

על השחקנים שעזבו: "כל מי שעזב אותנו הם שחקנים טובים צריך להתמקד במי שיש". ייני התייחס להבדל משנים קודמות בהיבט התקשורתי: "מכבי תל אביב במצב טוב מאוד מבחינת ההדלפות לתקשורת בשנים הקודמות, אנחנו יודעים שקשה להשיג מידע על מכבי ואני חושב שזה טוב לקבוצה".

על באר שבע, אמר ייני: "זו קבוצה טובה שמבקיעה הרבה במצבים נייחים אבל גם אנחנו מסוכנים. הבלם הגבוה של באר שבע לא משחק וזה טוב לנו".

ברק בדש, רמי מרבאל, שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרכישות החדשות. ברק בדש ורמי מרבאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully