וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "ברגע שיש סעיף שחרור, הידיים שלך כבולות"

במכבי ת"א מבינים שלא היו יכולים להשאיר את דאבור שעוזב לגראסהופרס: "גם אנחנו ניצלנו סעיפים כאלו עם טיבי ובן חיים"

one

מונס דאבור ימריא היום (רביעי) לשוויץ כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום מחר (חמישי) באופן רשמי על חוזהו בקבוצת גראסהופרס, עמה הוא סיכם לשלוש עונות וחצי. דאבור שניהל בחודשים האחרונים מו"מ על הארכת חוזהו במכבי תל אביב, ניצל את סעיף השחרור המאוד נמוך שהיה בחוזה הישן שלו ושעמד על 225 אלף דולרים בלבד, כדי להיענות מיידית להצעה השוויצרית. מכבי תקבל עבורו 425 אלף דולר והחלוץ ירוויח בקבוצתו החדשה 280 אלף דולר לעונה.

אחרי שההצעה של גראסהופרס הגיעה לשולחנם של מכבי תל אביב בתחילת השבוע, במועדון הבינו שיהיה כמעט בלתי אפשרי לשכנע את דאבור להישאר. "ברגע שיש סעיף שחרור ועוד כזה נמוך, הידיים שלך כבולות", אמרו במועדון, "גם אנחנו ניצלנו זאת בעבר, במקרים של איתן טיבי מקרית שמונה וטל בן חיים מהפועל תל אביב. זה הכדורגל, וצריך לדעת לקבל את המציאות".

מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התעקש לצאת לאירופה כבר עכשיו. דאבור/ברני ארדוב

במכבי תל אביב ניסו לשכנע את החלוץ להישאר לפחות עד סיום העונה, ואף הגישו לו הצעה כספית משופרת, אולם דאבור העדיף לעבור כבר עכשיו. "ידענו שבשל סעיף השחרור מאוד שנשאר מהחוזה הישן שלו, ברגע שתגיע הצעה מאירופה מונס יעזוב", אמרו הבוקר במכבי תל אביב, "הוא רצה לצאת לאירופה ואנחנו מבחינתנו עשינו כל שביכולתנו כדי להשאירו בקבוצה, אבל הוא וסבו שקיבלו יחד את ההחלטה, העדיפו לעזוב בשלב הזה. ברגע שאירופה קוראת לך, אתה אומר כן. לא קל לנו לאבד שחקן כמו מונס, אבל אנחנו מאחלים לו הצלחה רבה מכל הלב. הדלת של מכבי תל אביב תמיד תהיה פתוחה בשבילו אם הוא ישוב ארצה".

לאחר החתמתו של ברק בדש, במכבי לא מתכננים להחתים חלוץ נוסף בשעות שנותרו עד לסיום חלון ההעברות הערב. עזיבתו של דאבור תפנה דקות משחק רבות יותר לברק יצחקי, טל בן חיים, ראדה פריצה וכמובן בדש עצמו, שייכלל בוודאות בסגל כבר בקרב הצמרת נגד הפועל באר שבע, ביום ראשון בבלומפילד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ברק בדש, רמי מרבאל שחקני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ערכו אימון ראשון עם חבריהם החדשים. בדש ומרבאל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully