וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון: "ב"ש מסוגלת לזכות באליפות. אין פייבוריטית"

7.2.2014 / 8:51

מליקסון יעקוב מצרפת אחרי משחק העונה: "באר שבע לא פחות מרשימה". ומי השחקן שהיה אמור לחתום לפני הסיכום עם הובר?

עריכת וידאו: שי מכלוף

"אין פייבוריטית במשחק כזה. אמנם מכבי משחקת בבית, אבל באר שבע קבוצת חוץ מצוינת. האוהדים של באר שבע נותנים במשחקי חוץ, וגם הרגשה של בית כשהם ממלאים את היציעים", כך אמר הבוקר (שישי) קפטן הקבוצה בעבר מאור מליקסון, לקראת משחק העונה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב ביום ראשון. מליקסון, שיחזיק אצבעות לחבריו לשעבר, נשאל כיצד לדעתו יתפתח המשחק, וכיצד באר שבע צריכה לשחק. "זאת שאלה לאלישע, אבל אני במקומו משחק את המשחק הרגיל של הקבוצה ולא משנה אותו", אמר הקשר. "זה מה שהביא אותם למעמד הזה, אז למה לשנות? באר שבע היא קבוצה התקפית. זה הכוח שלה".

"אלונה ברקת לא ויתרה למרות השנתיים הלא טובות של הקבוצה, היא החליטה להמשיך להשקיע וזאת הנקודה העיקרית לתהליך שעובר על הקבוצה", אמר הקשר על התהליך שעובר על הקבוצה העונה. "הם החתימו שחקנים מאוד איכותיים כמו ברדה, בוזגלו ופאיוביץ'. העונה הקבוצה ביצעה רכש נקודתי השנה והשאירו את השלד משנה שעברה, בניגוד לשנים קודמות שעשו בפגרה הרבה שינויים".

"האם באר שבע מסוגלת לזכות באליפות? למה לא?", סיכם שחקנה של ולנסיין. "היא לא פחות מרשימה ממכבי תל אביב. מה גם שמכבי עדיין משחקת באירופה ולא פשוט לשלב את המפעל הזה עם הליגה. יהיה מאבק עד המשחק האחרון".

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת במשחק מול בית"ר ירושלים במחזור ה-19. ברני ארדוב
"באר שבע היא קבוצה התקפית. זה הכוח שלה". מליקסון עם ברקת/ברני ארדוב

אלישע לוי טרם החליט לגבי ה-11 שיעלו בהרכב, אבל לא נראה שהמאמן יבצע יותר משינוי אחד. המאמן עשוי לעלות בהרכב עם הרכש החדש, דויד הובר, שרק ביום ראשון האחרון שותף בניצחון גנט על לובן (נכנס כמחליף בלבד), ובניגוד לשחקני רכש אחרים שהגיעו לישראל בפגרה העונה רשם שבעה משחקים בהרכב ושותף ב-13 בסך הכל. הובר משוחח לא מעט עם אליניב ברדה, שעוזר לו להתאקלם בקבוצה.

אגב, ביום האחרון של ההעברות ניהלה באר שבע משא ומתן מתקדם עם שחקן שהיה עשוי להגיע לקבוצה על חשבונו של הובר. מדובר בקשר הניגרי של אנוגו ריינג'רס הניגרית, אמקה אזה, שבגיל 21 כבר רשם הופעה אחת במדי הנבחרת הבוגרת של ניגריה. לאחר ההחלטה לנסות ולהחתימו, נקרא השוער אוסטין אג'ידה לשיחה עם ראשי המועדון, בניסיון לברר האם מדובר בשחקן שיכול להוביל את הקבוצה. "בסופו של דבר הוחלט ללכת על הובר, וזאת החלטה חכמה מאוד משום שמדובר בשחקן עם הרבה יותר ניסיון, שחקן שכבר זכה באליפות ויודע להיאבק בצמרת", אישרו אתמול במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דויד הובר, שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"בסופו של דבר הוחלט ללכת על הובר"/אתר רשמי, הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully