וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל תחת מתקפה: האוהדת בת ה-65 והמנוי המבוטל

ליליאן הלד החמיצה משחק לאחר 14 שנים. בנה הלך במקומה, אבל במועדון האשימו אותה ב"מכירת המקום" ולקחו לה את המנוי: "השנה שלי נהרסה". התגובות ברשת זועמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הלד והמכתב השערורייתי/מערכת וואלה, צילום מסך

ניוקאסל יונייטד אומנם חווה עונה מוצלחת בפרמיירליג ומדורגת שמינית (למרות שלושה הפסדי בית רצופים), אבל המועדון מצפון מזרח אנגליה מצוי היום (חמישי) תחת מתקפה בלתי צפויה.

ה"ניוקאסל כרוניקל" פירסם את סיפורה של ליליאן הלד, אוהדת בת 65 של ניוקאסל, שזכתה ליחס מכאיב מצד המועדון. הפרסום הזה הביא לשורה של הודעות נאצה זועמות כלפי ניוקאסל ברשתות החברתיות.

הכול החל כאשר הלד, המוגדרת כנכה, הייתה בחופשה ב-14 בדצמבר, בדיוק ביום בו המגפאייז אירחו את סאות'המפטון. האוהדת הוותיקה, שלא הפסידה משחק כבר 14 שנים, מאז ירשה את המנוי לסנט ג'יימס'ס פארק מבעלה המנוח שנפטר מסרטן ריאות, לא רצתה לראות את שתי נכדותיה הצעירות, לצידן היא יושבת בכל משחק ביתי, הולכות לאצטדיון ללא השגחת מבוגר.

לכן, הלד החליטה למסור את המנוי שלה לבנה כריסטופר, שאמור היה ללוות את שתי הנכדות. אלא שבדקה ה-20 של המשחק, אחד מפקחי האצטדיון ניגש לכריסטופר, בחן את המנוי ולאחר שגילה שהוא לא שייך לו, הוציא אותו אל מחוץ לאצטדיון, בעוד שתי הנכדות נותרות בפנים.

וזה לא הכול. לכריסטופר נמסר כי רק אימו ליליאן תוכל לקבל בחזרה את כרטיס המנוי. כאשר זו חזרה מן החופשה, היא ניגשה אל האצטדיון, שנמצא עשר דקות הליכה מביתה, בתקווה לסדר את העניינים, אלא ששם נמסר לה מכתב ובו הודעה כי המנוי שלה לעונה זו מבוטל, אך היא תצטרך לשלם עליו מחיר מלא, שכן היא "מכרה" את המקום שלה באצטדיון למישהו אחר. התחנונים לא עזרו והלד המתוסכלת אמר: "זה הרס לי את השנה".

התגובות כאמור לא איחרו. אוהד אחד כתב ל"כרוניקל" כי הוא ביטל את המנוי שלו כי הוא לא מוכן לתת עוד כסף ל"שלטון רודף הבצע הזה". אוהדת אחרת כתבה לעיתון: "זו שערורייה. היא יכולה לעשות עם המנוי מה שהיא רוצה". אוהד נוסף כתב: "לצערנו, הסיפור הזה הוא יחסי הציבור הכי טובים של ניוקאסל מאז שמייק אשלי השתלט על המועדון".

העיתון פנה למועדון, שמסר: "אין תגובה".

שלשום הודיעה ניוקאסל כי המנהל הספורטיבי ג'ו קיניר התפטר מתפקידו. קיניר היה מינוי שנוי במחלוקת, שהונחת על ידי אשלי ביוני האחרון והוגדר כ"מגלה כשרונות". בסופו של דבר, הוא הביא לקבוצה רק את לואיק רמי מק.פ.ר.

הכול על ליצן הפרמיירליג, ג'ו קיניר

ג'ו קיניר (ימין), מנהל ספורטיבי ניוקאסל, עם הבעלים של המועדון, מייק אשלי. Stu Forster, GettyImages
קצר ולא לעניין. אשלי וקיניר/GettyImages, Stu Forster
  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully