וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ניוקאסל נושמים לרווחה: ג'ו קיניר התפטר

המנהל המקצועי של המגפייז עזב אחרי שבעה חודשים שנויים במחלוקת. עוד באנגליה: אנדרסון טען ש"הרבה שחקנים רוצים לעזוב את יונייטד בקיץ", וחזר בו

מאמן ניוקאסל לשעבר, ג'ו קיניר. Jamie McDonald, GettyImages
ליצן. קיניר/GettyImages, Jamie McDonald

המנהל המקצועי השנוי במחלוקת של ניוקאסל, ג'ו קיניר, התפטר מתפקידו אחרי שבעה חודשים סוערים. ניוקאסל, שהפסידה בבית 3:0 לסנדרלנד במחזור האחרון, איבדה בינואר את הכוכב יוהאן קבאיי, אבל לקשר המצוין לא הובא תחליף ראוי (לוק דה יונג החלוץ הוחתם בשבוע שעבר, והוא ולואיק רמי היו שני שחקני הרכש היחידים שצורפו לקבוצה בתקופתו של קיניר).

המאמן אלן פארדיו, שיחסיו עם קיניר היו רעועים, אמר ש"אילו אני הייתי אחראי לבדי לנושא הרכש, הדברים היו נראים אחרת, אבל אני לא. אני חושב שהבעתי את הדעה שלי בצורה די ברורה בשבוע האחרון".

קיניר סבל מיחסים רעועים מאוד עם אוהדי הקבוצה, בעקבות התנהלות שנויה במחלוקת, שכללה ראיון הזוי וידוע לשמצה שבו שגה בשמות השחקנים, וכשחשף שוב ושוב בורות וחוסר ידע בנוגע לסגל הקבוצה.

ג'ו קיניר, הליצן של הפרמיירליג: הכל על המנהל הכושל

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים אליפות, מקדימה אנדרסון. רויטרס
בימים יפים יותר. אנדרסון/רויטרס

אנדרסון: "הרבה שחקנים רוצים לעזוב"

אנדרסון, קשרה הברזילאי של מנצ'סטר יונייטד בשנים האחרונות, שעזב במהלך חלון ההעברות של ינואר לפיורנטינה בהשאלה, הסתבך בציטוטים עסיסיים, כשהצהיר שלא מעט שחקנים של יונייטד רוצים לעזוב את המועדון בקיץ בניסיון לחפש אתגר חדש. אחר כך חזר בו מהדברים.

אנדרסון הושאל רק לחצי שנה, אך הוא טוען שמבחינתו הוא הגיע לפיורנטינה לטווח ארוך. הברזילאי הצטרף ליונייטד ב-2007, כשהגיע מפורטוגל יחד עם נאני, שעשוי לעזוב גם הוא. גם נמניה וידיץ', פטריס אברה וריו פרדיננד הוזכרו כמועמדים לעזוב.

"אני בטוח שהרבה שחקנים רוצים לעזוב", אמר אנדרסון, "במיוחד שחקנים כמוני וכמו נאני, שנמצאים במנצ'סטר יונייטד כבר שבע או שמונה שנים. מנצ'סטר יונייטד זה מועדון גדול, שעושה הכול למען השחקנים שלו, אבל לפעמים כדורגלן רוצה לעזוב רק כדי למצוא מקום חדש וללמוד דברים אחרים".

כאמור, לאחר מכן אנדרסון הכחיש את הציטוטים, שהפכו לכותרות בכל העולם. "מעולם לא אמרתי את זה, בטח שלא על מועדון שאני אוהב, אני כמו אוהד שמת על המועדון הזה", כתב באינסטגרם שלו, "לא התראיינתי, אני המום ומופתע".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully