וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועד ההעברות תם: עסקת פלצ’וק פוצצה, עמאשה בקרית שמונה

עמאשה בקרית שמונה, עסקת בנג'מין פוצצה, אורלנדיץ' בהפועל ת"א, פלצ'וק לא עבר לאשדוד. וואלה! ספורט סוגרת חלון

חלון ההעברות לקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית נסגר הערב (רביעי), כאשר שחרורים בינלאומיים יוכלו להגיע למשרדי ההתאחדות עד חצות. במוקד היום: ויאם עמאשה חזר לקרית שמונה, זר חדש בהפועל תל אביב ופיצוץ מסתורי בעסקת ניקולאס פלצ'וק.

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
המלפפון החם של היום. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

* 19:00: הקשר עמנואל אוגודה, ששוחרר ממכבי פתח תקוה, חתם עד סוף העונה בהפועל אשקלון. הקבוצה מהלאומית צירפה גם את הקשר ליעד אלמליח מהפועל נצרת עילית וכן את כפיר אייזנשטיין בהשאלה מהפועל תל אביב ואת המגן לורן בן ארי מהפועל פתח תקוה.

* 19:00: יהודה חוטה, בלם הפועל תל אביב לשעבר ששיחק העונה במכבי אום אל פאחם, הצטרף ברגע האחרון להפועל קטמון.

* 19:00: העברות של הרגע האחרון: מכבי אחי נצרת רשמה את השוער טארק נאטור, בני לוד החתימה גם את מאיר אלקבץ מקרית גת והפועל עפולה קיבלה אישור מהבקרה וצירפה את אימאן חרבט, אהוד מערבי וקונסטנטין מינדרוצנקו. עדן מור לא עבר מאשדוד להפועל ירושלים.

* 18:56: כפי שדיווחנו, עסקת ניקולאס פלצ'וק אכן פוצצה ממש ברגע האחרון, אחרי שהשחקן כבר סיכם את תנאיו במ.ס. אשדוד וכן סוכמו דמי השאלתו. בעקבות ההתעקשות של באר שבע, השחקן יישאר בבירת הנגב.

* 18:43: איציק יצחקי מדווח על בעיות בהעברת פלצ'וק למ.ס. אשדוד. רגע לפני שהשחקן עובר בבקרה, באר שבע דרשה שלא ישחק נגדה. אשדוד מסרבת, השחקן טרם עבר.

* 18:39: המגן פרנסיס בנג'מין כבר לא יעבור לעירוני קרית שמונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, העסקה שהלכה והסתבכה במשך היום, פוצצה בסופו של דבר.

* 17:38: עמית גולדשטיין מעדכן שעידו חג'ג', מבעלי הפועל תל אביב, יזרים מיליון שקל לקופת המועדון על מנת להעביר את חוזהו של פטר אורלנדיץ' ולאפשר הקפאת יורחן קולין.

* 17:19: התפתחות בפרשת פרנסיס בנג'מין. קבוצתו הניגרית הארטלנד העבירה לקרית שמונה מכתב רשמי ובו דרישה לקדם את העסקה רק דרך הסוכן הניגרי שהוסמך על ידי המועדון.

* 17:00: שעתיים לסגירת החלון. האם קרית שמונה תצליח לצרף עוד מגן לסגל?

אלברט קרוסאט במדי וויגאן. Matthew Lewis, GettyImages
ישחק בסכנין. קרוסאט/GettyImages, Matthew Lewis

* 16:30: קרית שמונה אישרה רשמית: ויאם עמאשה חתם עד תום העונה.

* 16:59: בסכנין נושמים לרווחה. שלמה וייס מעדכן שבשעה טובה הגיע השחרור הבינלאומי של אלברט קרוסאט ועכשיו נותר רק להעביר את חוזהו בבקרה.

* 16:46: זרים חדשים גם בלאומית: דוריאן אמפוטו תום, בלם בלגי-טנזני בן 19, חתם בהכח עמידר רמת גן. מגלן אוואלה, ששוחרר מראשון לציון, הצטרף לבית"ר תל אביב רמלה.

* 16:23: עדכון פלצ'וק. החלוץ סיכם את תנאיו באשדוד. הודעה רשמית צפויה בקרוב.

* 16:01: והנה היא באה. איציק יצחקי ורענן ברנובסקי מספרים שהושג סיכום בין הפועל באר שבע לאשדוד על השאלת ניקולאס פלצ'וק תמורת 150 אלף שקל. השחקן צריך להגיע לסיכום על תנאיו הכספיים.

* 16:00: שלוש שעות לסגירת החלון. מחכים לעוד עסקה גדולה.

* 15:56: אוהדי מכבי פתח תקוה יכולים לנשום לרווחה. חוזיהם של לוקה רוטקוביץ' וארפן זנלי עברו בבקרה.

* 15:54: רענן ברנובסקי עם ידיעה טריה מאשדוד. החלוץ היהודי-צרפתי גאטאן וארן (23) חתם בקבוצה, אך עדיין ישנן בעיות עם הרישום שלו.

* 15:54: הפועל ניר רמת השרון יורדת מצירופו של שי מימון בגלל בעיות כלכליות. כך מדווח אופיר סער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שמנע את עסקת בנג'מין/מערכת וואלה!, צילום מסך

* 15:53: עוד מבזק מהלאומית: בלם מ.ס אשדוד עדי תמיר הושאל להכח עמידר רמת גן. פיליפ אבומאנה מהפועל תל אביב הושאל לבית"ר תל אביב רמלה.

* 15:41: עמית גולדשטיין עם עדכון מהבקרה. שחקני הרכש של מכבי פתח תקוה עדיין לא עברו. בעיות גם להפועל עפולה שנדרשה להציג ערבויות מהעירייה.

* 15:30: ויאם עמאשה חוזר למגרשים. החלוץ החזיר תשובה חיובית לאיזי שרצקי וסיכם את תנאיו בקרית שמונה. לידיעה המלאה

* 15:25: העברה גדולה ראשונה של היום...

* 15:02: הגיעו השחרורים הבינלאומיים של ארן זנלי, דויד הובר ופטר אורלנדיץ'.

* 14:57 ברייקינג: בעוד קרית שמונה ממתינה לתשובה מעמאשה, שלמה וייס מדווח שגם עסקת העברתו של הניגרי פרנסיס בנג'מין תקועה. הקבוצה תישאר ללא רכש?

* 14:53: אופיר סער עם מסר מרגיע מהבקרה לאוהדי בית"ר ירושלים: חוזהו של דני פרדה אושר והוא מעתה באופן רשמי שחקן הקבוצה.

* 14:48: שחקן רכש רביעי שמצטרף היום למכבי הרצליה. השוער דניאל ליפשיץ שפתח את העונה בהכח חתם עד תום העונה.

* 14:21: הקשרים אימאן חרבט (21) מהכח עמידר רמת גן, אהוד מערבי (21) מקרית שמונה והמולדבי קונסטנטין מינדרוצנקו (23) מצטרפים להפועל עפולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפינלנד באהבה. זנלי עם סוכניו קידן וקצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

* 14:09: עמית גולדשטיין ואופיר סער שלנו התייצבו במשרדי הבקרה להביא אליכם את כל העדכונים. מיד נקבל מהם דיווח ראשוני.

* 14:05: עדן מור, קשרה הצעיר של מ.ס אשדוד, עבר בהשאלה להפועל ירושלים מהליגה הלאומית.

* 13:55: אורן קורנפלד מעדכן ממתחם האימונים של הפועל עכו. השוער ירדן קרישטול הצטרף לאימונים וסיכם את תנאיו. שלומי איטח סובל מפציעה במיניסקוס.

* 13:40: קשר נבחרת פינלנד ארפן זנלי חתם במכבי פתח תקוה עד תום העונה באמצעות סוכנו אדם קידן. בעקבות ההחתמה, עמנואל אוגודה קיבל הודעה על שחרורו. לידיעה הראשונית על מועמדותו של זנלי.

* 13:31: חם מהתנור: השחרור הבינלאומי של תמאש פרישקין הגיע מההתאחדות האוסטרית. מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק מסר לכתבנו איציק יצחקי: "הוא נרשם כדת וכדין".

* 13:21: עוד התקרבות בין באר שבע לאשדוד בעניין ניקולאס פלצ'וק. איציק יצחקי מדווח שבאר שבע הורידה את דרישתה ל-175 אלף שקל דמי השאלה וכעת ממתינים במועדון לתשובה.

* 13:16: שלמה וייס מביא דיווח מסכנין. החלוץ אחמד אבו נהיה הושאל להפועל אשקלון. בקבוצה לחוצים מסוגיית אלברט קורסאט: "העברנו את כל המסמכים. לא ברור למה ההתאחדות האנגלית לא שולחת את השחרור".

* 13:13: מכבי הרצליה מתחזקת. הקבוצה של פרדי דוד צירפה את החלוץ הצרפתי ממוצא אלג'יראי ז'ורדן פושה (22) וכפי שפרסמנו מוקדם יותר, גם את גיא מלמד ואור לגריסי.

ברק משה בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
כרגע נשאר בבית"ר. משה/אדריאן הרבשטיין

* 12:34: שלמה וייס מעדכן שהסתיימה פגישת ויאם עמאשה ואיזי שרצקי ובין הצדדים קיימים פערים כספיים. השחקן ביקש לשקול את ההצעה ובקרית שמונה מחכים לתשובה: "הכול בידיים של ויאם", אמרו במועדון. ראוי לציין שמדובר בעסקת בהשאלה עם אופציה לרכישה.

* 11:56: רענן ברנובסקי מעדכן שבני יהודה עושה ניסיונות אחרונים להחתים את בלם קרית שמונה, שיר צדק שחזר לאחרונה מפציעה ממושכת. לידיעה המלאה.

* 11:54: אופיר סער עם עדכון בעניין ברק משה. הקשר לא הגיע להבנות עם הפועל רעננה. מנחם קורצקי הודיע שלא יהיו עוד שינויים בסגל לאחר שהקבוצה צירפה השבוע את הבלם הזמבי פרנסיס קסונדה (27) שחתם עד תום העונה.

* 11:30: איציק יצחקי עם עוד עדכון ממכבי פתח תקוה: ארפן זנלי עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והתקרב עוד צעד בדרך לחתימה.

* 11:28: עוד החתמה בלאומית. הקשר הניגרי צ'ימזי מבה (21) מצטרף לבני לוד. מבה שיחק אשתקד בהכח עמידר רמת גן ובקיץ נמכר לבוורן הבלגית.

* 11:25: יורדים ללאומית: הבלם אור לגריסי מנהל מגעים עם הפועל עפולה ומכבי הרצליה וכרגע נראה קרוב יותר לקבוצה מהשרון. הפועל ירושלים החתימה את אוסגי ג'וניור, חלוץ ניגרי שמתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים, ומנהלת מגעים עם החלוץ עומר מולאי.

הקשר בן מלכה חותם על חוזה בשורות מכבי נתניה. האתר הרשמי של מכבי נתניה, אתר רשמי
הרכש של נתניה. מלכה חותם על החוזה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי נתניה

* 11:08: ברייקינג: הנה מהלך מפתיע. הפועל ניר רמת השרון במגעים מתקדמים לצירוף בלם אשדוד שי מימון. בנוסף, ריף פרץ עבר בבקרה והצטרף לסגל של חיים שאבו. לידיעה של אופיר סער

* 11:07: גיא מלמד, חלוצה הצעיר של מכבי פתח תקוה, מנהל מגעים על הצטרפות למכבי הרצליה בהשאלה עד תום העונה, כך מדווח איציק יצחקי.

* 11:03: הפועל עכו החתימה חמישה שחקנים בינואר, אבל אורן קורנפלד שלנו מדווח שבקבוצה מתכוונים לצרף שוער נוסף לסגל בעקבות הפציעה של שלומי איטח. ירדן קרישטול הצעיר מועמד.

* 10:38: רשמי: קשר הפועל רעננה בן מלכה חתם לעונה וחצי במכבי נתניה והצטרף לאימוני הקבוצה

* 10:32: אופיר סער מציין שבית"ר ירושלים עדיין לא השלימה את העברת דני פרדה. במועדון מעריכים שבשעתיים הקרובות, בתום שיחות עם מכבי פתח תקוה, תיחתם העסקה והשחקן יעבור בבקרה.

* 10:03: האם בני סכנין תאבד את הרכש שלה אלברט קרוסאט. שלמה וייס מדווח שבקבוצה נמצאים בשיחות עם ההתאחדות האנגלית וביררו מתי יישלח השחרור הבינלאומי של הקשר ששיחק אשתקד בוויגאן.

* 9:57: שלמה וייס ואיציק יצחקי עם דיווח: ויאם עמאשה ייפגש בדקות הקרובות עם בעלי קרית שמונה איזי שרצקי בניסיון להגיע לסיכום.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
יעבור לאשדוד? פלצ'וק/קובי אליהו

* 9:47: אופיר סער עם ברייקינג ניוז. בבית"ר ירושלים מנסים להעביר את ברק משה הצעיר להפועל רעננה.

* 9:41: לא רק עמאשה בתכניות של קרית שמונה. שלמה וייס מעדכן שהמגן הניגרי בנג'מין פרנסיס ינחת בישראל בשעה 11 ואז יחל מירוץ נגד השעון לסיים בזמן את הבדיקות הרפואיות, החתימה, ענייני הבקרה והשגת השחרור הבינלאומי.

* 9:37: הפועל תל אביב הודיעה: פטר אורלנדיץ' סגר את תנאיו עד לתום העונה כשלמועדון אופציה להארכת חוזהו בסיומה. במועדון ממתינים להגעת השחרור הבינלאומי של החלוץ.

* 9:33: איציק יצחקי ורענן ברנובסקי מדווחים שמ.ס אשדוד הגדילה את הצעתה עבור ניקולאס פלצ'וק ל-120 אלף שקל בעוד שהפועל באר שבע דורשת דמי השאלה בסך השאלה בסך 200 אלף שקל. התפחויות צפויות בהמשך.

* 9:18: כתבנו איציק יצחקי מעדכן שאם זנלי יחתום, עמנואל אוגודה יושאל לקבוצה מהליגה הלאומית. מכבי הרצליה והפועל רמת גן מעוניינות.

* 3:00: הקשר הפיני ארפן זנלי נחת בישראל לבדיקות רפואיות וחתימה במכבי פתח תקוה. הוא צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח. לידיעה המלאה

* 1:40: עמית גולדשטיין עם עדכון לילי. נסגרה השאלתו של החלוץ פטר אורלנדיץ' להפועל תל אביב תמורת 30 אלף יורו כאשר האדומים יוכלו לרכוש אותו בקיץ תמורת 170 אלף יורו. השחקן סיכם את תנאיו בקבוצה ויהיה הזר החמישי במקומו של יורחן קולין שיוקפא. לסיפור המלא

פטר אורלנדיץ'. מגד גוזני
המחליף של שכטר. אורלנדיץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully