וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה עסקת העברתו של פטר אורלנדיץ' להפועל תל אביב

אחרי שיחות ארוכות בין האדומים לזטה, קבוצתו של המונטנגרי, סוכם על דמי השאלה בגובה 30 אלף יורו, עם אופציה לרכישה

one

אחרי מרתון שיחות שנמשך לאורך היום והלילה (בין שלישי לרביעי), בין הנהלת הפועל תל אביב לבין נציגי קבוצת זטה, נסגרה עסקת שאילתו של החלוץ המונטנגרי, פטר אורלנדיץ'. לאורך כל היום ניסו הצדדים בתיווכם של סוכני השחקנים רונן קצב ושלומי בן עזרא להגיע לסיכום בין המועדונים על העברת אורלנדיץ' להפועל תל אביב, אולם דווקא כשנראה היה כי בהפועל כבר מוותרים על החלוץ, קצת אחר חצות הגיעו הצדדים לסיכום על שכרו של החלוץ ועל הסכומים.

פטר אורלנדיץ'. מגד גוזני
סוף טוב, הכל טוב. אורלנדיץ'/מגד גוזני

המשא ומתן כמעט פוצץ כי נציגי זטה דרשו סכום גבוה על השאלתו, בניגוד לדברים שסוכמו בעל פה לפני שנחתו בארץ. אך לאחר התעקשות מצד הפועל, עידו חג'ג' סיכם על דמי השאלה בגובה 30 אלף יורו. חג'ג' אמור לשלם את דמי ההשאלה וגם את שכרו של החלוץ שיעמוד על עשרת אלפים דולר בחודש עד סיום העונה.

אורלנדיץ' יהיה למעשה מחליפו של שכטר, שעזב לנאנט, ויירשם כזר החמישי במקומו של יורחן קולין, שחוזהו יוקפא. בנוסף, חג'ג' יישא גם בעלויות שכרו של הבלם ההולנדי כפי שהבטיח ובסך הכל יעביר להפועל תל אביב מעל חצי מיליון שקל. להפועל תל אביב תהיה אופציה בקיץ לרכוש את החלוץ תמורת 170 אלף יורו, וממתינים כעת לקבלת השחרור הבינלאומי.

ההתעקשות של חג'ג' על החלוץ הגיעה לאחר שכנועים מצד הסוכן רונן קצב, שטען שאורלנדיץ' הוא תואם בסארט עבדורחימי, וכי הקבוצה תרוויח מהחתמתו כבר בעתיד הקרוב, בהיותו פוטנציאל למכירה עתידית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל תל אביב, בסארט עבודרחימי. קובי אליהו
בהפועל תל אביב מצאו לו כבר תואם. עבדורחימי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully