וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: עמאשה חתם, עסקת בנג'מין פוצצה

5.2.2014 / 18:37

חלוץ מכבי חיפה יחזור לשחק אחרי תשעה חודשים, בקבוצה בה החל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פרנסיס בנג'מין לא יגיע

one

עירוני קרית שמונה אמנם ויתרה בימים האחרונים על ברק בדש, אבל היום (רביעי) היא ביצעה ללא ספק את הרכש המעניין ביותר של יום ההעברות האחרון כאשר החתימה את ויאם עמאשה שיגיע ממכבי חיפה כמושאל, ולקבוצתו החדשה-ישנה תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו בסוף העונה. עמאשה לא שיחק כדורגל בתשעת החודשים האחרונים. הבוקר נפגש החלוץ עם הבעלים איזי שרצקי. בפגישה התגלו פערים כספיים בין הצדדים והשחקן ביקש זמן למחשבה, אבל בסופו של דבר נרשם סיכום בין הצדדים.

עמאשה, 28, גדל במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה וערך בעונת 2006/7 את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית ורשם עם הקבוצה שתי עליות ליגה. בסך הכול יש לעמאשה, שגם בילה עונה אחת כמושאל במכבי אחי נצרת, 26 שערים במדי הקריה. בינואר 2011 נמכר למכבי חיפה ורשם במדיה 25 שערי ליגה ב-58 הופעות. בסיום העונה שעברה הורה אריק בנאדו לחלוץ לחפש קבוצה, אך זה התעקש להישאר והעביר את מרבית העונה באימונים עם קבוצת "המנודים". לאחר שמעבר אפשרי לאשדוד פוצץ ברגע האחרון של חלון ההעברות בקיץ ומגעים עם הפועל תל אביב לא הבשילו, חוזר השחקן למגרשים לשחק עם קבוצת נעוריו.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
התגעגענו לראות אותו משחק כדורגל. עמאשה/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עסקת העברתו של המגן הניגרי פרנסיס בנג'מין (28) לקבוצה פוצצה לבסוף. השחקן כבר נחת הבוקר בישראל, אך לטענת קבוצתו הניגרית הארטלנד, הם לא קיבלו פנייה ישירה מקרית שמונה ולמרות שהשחקן קיבל אישור להמריא לישראל, הם הבהירו לו שאינם מבטיחים להעביר את השחרור, מה שאכן קרה לבסוף. הניגרים טענו כי לשחקן יש סוכן מקומי שמחזיק בזכויות עליו והם מוכנים להעביר את המגן אך ורק דרכו ואף שלחו לקריה מכתב רשמי בנושא. כל זאת בעוד בקריה ניהלו את המגעים באמצעות סוכן ישראלי. בסופו של דבר, העסקה לא תצא אל הפועל.

לבנג'מין הייתה הצעה מקבוצה ישראלית נוספת וגם מלבסקי סופיה הבולגרית שם חלון ההעברות ייסגר רק בסוף החודש. בהארטלנד מתעקשים למכור את בנג'מין ולא להשאילו עם אופציה לרכישה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שהוביל לפיצוץ עסקת בנג'מין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully