וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת אופטימית, פאלמר: "הכל פתוח לקראת הגמר"

4.2.2014 / 11:40

בהפועל אילת מצפים ל-2,000 אוהדים בגמר מול מכבי תל אביב ומרוצים מהניצחון על הפועל ת"א: "ההגנה ניצחה את המשחק"

עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל אילת רשמה אמש (שני) היסטוריה כשעלתה לגמר גביע המדינה הראשון בתולדותיה לאחר שניצחה את הפועל תל אביב 73:82 בחצי הגמר. הקבוצה של עודד קטש הציגה הגנה אגרסיבית מפתיחת המשחק, וניצלה יום מצוין של שחקני הפנים יינסי גייטס, כריסטיאן ווטפורד ואלישי כדיר שקלעו 47 נקודות ביחד מול 31 נקודות של שחקני הפנים של האדומים.

שחקן הפועל אילת קווין פאלמר. ברני ארדוב
"התכוננו מצוין". פאלמר/ברני ארדוב

"הבנו את המשמעות של המשחק הזה", אמר לוואלה! ספורט הפורוורד קווין פאלמר, שקלע 10 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים, "הפסדנו שם במהלך העונה הסדירה, אז רצינו מאוד להגיע למשחק שאפשר לקחת בו תואר. התכוננו מצוין במהלך כל השבוע, והצלחנו בסופו של דבר לצאת עם הניצחון".

על השיפור ההגנתי של הקבוצה הוסיף פאלמר: "כבר הרבה מאוד זמן שאנחנו מנסים למצוא את ההגנה הקבוצתית שלנו, אנחנו משחקים טוב מאוד בדרך כלל במחצית הראשונה, ואז מתפרקים ברבע השלישי, זה דבר שאנחנו עובדים עליו, זה לא משתנה תוך לילה, אבל היה שינוי במשחק הזה. אין ספק שההגנה שלנו ניצחה את המשחק".

השחקן שהצטיין בעונה שעברה בליגה היוונית אופטימי לקראת משחק הגמר מול מכבי תל אביב: "זה יהיה משחק טוב, מכבי יהיו מוכנים, אבל גם אנחנו נבוא מוכנים. הכל יהיה פתוח לקראת יום חמישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני הפועל אילת מודים לקהל. ברני ארדוב
זה הזמן שלכם. אוהדי אילת/ברני ארדוב

כ-650 אוהדי אילת היו אתמול ביד אליהו ונתנו אווירה חמה לשחקנים מול הקהל האדום הגדול. הנהלת הקבוצה החליטה לרכוש לגמר לא פחות מ-2,000 כרטיסים בשערים 9, 10, 11, 12 ומאילת יצאו לפחות 10 אוטובוסים ו-3 טיסות ביום המשחק כדי לעודד את הקבוצה בגמר.

מי שכמובן יכבד את מעמד הגמר יהיה נשיא המדינה שמעון פרס, לו יהיה זה גמר אחרון בתפקידו. לפני הגמר יתקיים טקס מיוחד בו יקבל הנשיא את גופיית נבחרת ישראל מששה קפטנים של הנבחרת בעבר, מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצי', נדב הנפלד, גור שלף, מאיר טפירו וטל בורשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully