וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמרים על הסופרבול: הסיפורים ההזויים של הלילה

היהודי שהרוויח 15 אלף דולר כבר במהלך הראשון, בעל החנות שהפסיד 7 מיליון, והאם מארק קיובן זכה ב-20 מיליון דולר?

שחקן סיאטל סיהוקס ראסל וילסון חוגג זכייה בסופרבול. Rob Carr, GettyImages
חשבתם שהם המנצחים הגדולים של הערב? תחשבו שוב. וילסון וסיאטל עם הגביע/GettyImages, Rob Carr

כצפוי, אמריקה עצרה הלילה (בין ראשון לשני) והפנתה את מבטה אל איצטדיון "מט לייף" בניו יורק, שם התקיים משחק הסופרבול בין סיאטל לדנבר, בסופו חגגו אוהדי סיאטל את האליפות הראשונה בתולדותיהם. אלא שסופרבול הוא כידוע הרבה יותר מסתם משחק. מדובר גם ביום חג עבור סוכנויות ההימורים, שמספקות למהמרים שלל אפשרויות להרוויח, ובעיקר להפסיד את כספם. בראצות הברית מדווחים כי הסופרבול הנוכחי ישבור את שיא ההימורים שעמד על 93 מיליון דולר בשנה שעברה, וכי תוצאת המשחק החד צדדי (8:43 לסיהוקס) עבדה בעיקר לזכות הסכנויות, כיוון שכ-68 אחוזים מהמהרים הלכו עם דנבר הפייבוריטית. אספנו עבורכם את הסיפורים המעניינים ביותר מהלילה, ואת המנצחים הגדולים.

שחקן דנבר ברונקוס נושון מורנו נופל על הכדור בסופרבול. Win McNamee, GettyImages
המהלך ששינה את הערב. דנבר חוטפת סייפטי/GettyImages, Win McNamee

* הסיפור של הלילה היה ללא ספק מהלך הפתיחה של המשחק. דנבר פתחה את המשחק עם "סייפטי", מהלך די נדיר בו הקבוצה מאבדת את הכדור בתוך ה"אנד זון" שלה, וסופגת שתי נקודות. כידוע, אחד ההימורים הנפוצים ביותר הוא הצורה בה יירשמו הנקודות הראשונות, ו"סייפטי" שכזה הוא כה נדיר, שסוכנויות ההימורים ללא ספק שלשלו לכיסן מאות מיליוני דולרים מהמהמרים שלא היו יכולים לנחש שזה יקרה. כולם, חוץ מג'ונה רכניץ.

רכניץ, סוכן נדל"ן יהודי בן 31 מניו יורק זכה לפרסום כבר לפני שנתיים, כשהימר 1,000 דולר על כך שהנקודות הראשונות יגיעו מ"סייפטי", וזה זיכה אותו ב-50 אלף דולר. סוכן הנדל"ן ראה כי טוב, חזר על ההימור שלו והפעם הימר רק 300 דולר, מה שזיכה אותו ב-15 אלף דולר, אחרי שקיבל יחס של 1 ל-50 שזה יקרה.

* אבל האם רכניץ היה הזוכה הגדול על הימור שכזה? מיד לאחר מהלך הפתיחה, סערה הרשת אחרי שהבעלים של דאלאס מאבריקס מה-NBA, הלא הוא מארק קיובן, הדהים כשכתב כי זכה ב-20 מיליון דולר, אחרי שהימר על מהלך הפתיחה הנדיר הזה. "הימרתי על סייפטי למהלך הראשון בוגאס!!!!!!!! 20 מיליון בייבי. #לאייאמן", צייץ הבעלים בטוויטר, וגרם ל25,000 איש (לפחות) ליפול בפח, ולצייץ מחדש את הדברים. בהמשך צייץ קיובן: "סתם בצחוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

* אם עד עכשיו התעסקנו במנצחים, או בכאלה שטענו כי ניצחו, הרי שג'ים מקינגבייל הוא ככל הנראה המפסיד הגדול של הערב. מקינגבייל הוא הבעלים של רשת מזרנים ביוסטון, שהחליט לערוך מבצע מיוחד לקראת הסופרבול. הוא הצהיר באתר שלו כי הוא בטוח כי דנבר תנצח במשחק, ואם לא - כל לקוח שקנה אצלו ברשת ב-6,000 דולר או יותר לפני המשחק יקבל את כספו בחזרה. אז כמה זה עלה לו? ובכן, תחזיקו חזק: שבעה מיליון דולר. שמעתם נכון.

"אנחנו מנסים לייצר לקוחות לכל החיים, להפוך את החנות לרלוונטית וזה היה מבצע נהדר לכולם. הלקוחות ניצחו וזה מה שחשוב", אמר מקינגבייל אחרי הערב העגום. אגב, הוא אולי היה צריך ללמוד מהפעם הקודם שהציע מבצע דומה, אז הוא הפסיד "רק" 600 אלף דולר.

* אגב, מקינגבייל אינו היחידי שהתרסק עם ההימור הזה. גם ג'ף דניס, בעל חנות תכשיטים בגרנדייל אלאבמה הבטיח ללקוחותיו החזר כספי במידה שאחת הקבוצות יספגו "סייפטי" בכל המשחק, לא רק במהלך הראשון. אין תורך לציין כי הוא לא שמח מהעניין, כשראה 70 אלף דולר נעלמים מחשבון הבנק שלו כבר אחרי 10 שניות. "מחצית?", צייץ דניס אחרי שני רבעים, "אני הפסקתי לצפות אחרי המהלך הראשון!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמחים עבור הלקחוחות. באמת. כיף. איזה יופי. האתר של רשת המזרנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

* ומאנשים פשוטים שהפסידו את כספם על המשחק, לשחקן עבר בליגה, שכבר רגיל להפסיד לא מעט כספים, והלילה עשה זאת שוב. וורן סאפ, שזכה בעצמו בסופרבול בעבר אך מאז הספיק לפשוט רגל, התערב אתמול במועדון לילה עם הראפר ריק רוס שדנבר תנצח. לא ברור איך בדיוק, אבל סאפ סיכן 100 אלף דולר מהכסף שאין לו על פייטון מאנינג. כך זה נראה:

ההמשך ידוע. סיאטל ניצחה, וסאפ לא נראה שמח במיוחד בסיום המשחק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully