וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: "החזרה של רביב הופכת את ההתקפה לטובה יותר"

3.2.2014 / 9:48

כוכב הפועל תל אביב שמח על חזרתו של הישראלי לפני משחק חצי הגמר מול אילת: "הם ישחקו עם קוף על הכתפיים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

העולה הראשונה לגמר גביע המדינה 2014, תיקבע בתום משחק חצי הגמר הראשון הערב (שני) בין הפועל תל אביב להפועל אילת (17:50, ערוץ 1). הקבוצה של ארז אדלשטיין תהנה מתמיכה של מעל 5,000 אדומים ביציעים, והמאמן ינסה להגיע בפעם השנייה בקריירת האימון שלו לגמר הגביע. מנגד עודד קטש, שהופיע במעמד זה רק פעם אחת והפסיד, ינסה לבנות על הניצחון של קבוצתו ביום שני שעבר על מכבי אשדוד.

קרלון בראון שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"לא היינו פה מ-1993 בערך, ככה שאנחנו ננסה לנצל את ההזדמנות, ליהנות". בראון/קובי אליהו

"המשחק אמור להיות שונה, הם ישחקו עם קוף על הכתפיים כי ניצחנו אותם לפני חודש בליגה", אמר כוכב הפועל תל אביב קרלון בראון לקראת המשחק, "הם משחקים טוב יותר, היה להם ניצחון גדול באשדוד ככה שיש להם מומנטום לפני המשחק". בראון הוסיף על ההתרגשות שלו מהמעמד, "חצי הגמר הוא מרגש, ההנהלה שלנו מתרגשת, ובטוח שהאוהדים שלנו, לא היינו פה מ-1993 בערך, ככה שאנחנו ננסה לנצל את ההזדמנות, ליהנות, אבל הכי חשוב לנצח את המשחק בשביל האוהדים שלנו, כי זה מאוד חשוב בשבילם, וגם בשבילנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מאוורר את בראון בהתקפה. לימונד/קובי אליהו

מי שיחזור לסגל האדום הוא רביב לימונד, ששב אחרי פציעה בכתף. בראון, שנטל המשחק של הפועל נפל עליו בתקופה האחרונה, שמח מאוד על חזרתו של חברו, "זה חשוב עבורי שרביב לימונד חזר, ככה שאני לא אצטרך להכריח יותר מדי התקפות", הוא מודה, "זה עוזר לשאר ההתקפה שלנו לנוע ביותר חופשיות, כי ההגנה לא רק מתמקדת בי, אלא גם מתמקדת בו, וזה הופך את ההתקפה שלנו להרבה יותר טובה. אנחנו מרגישים טוב לפני המשחק, ברגע שרביב נפצע נעצר הרצף שלנו. אנחנו מרוצים איך שאנחנו משחקים בזמן האחרון, למרות שהיה קשה, ננסה להמשיך איפה שנעצרנו בסוף דצמבר. אם נביא את האנרגיות הכול אמור להיות בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully