וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד: "במעמד כזה לא משנה המצב הגופני שלך"

2.2.2014 / 18:12

הגארד של הפועל ת"א חוזר מפציעה היישר לחצי גמר הגביע מול אילת (ב', (17:50, ע' 1). כדיר: "גביע זה משהו שעוד לא זכיתי בו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מעמד חצי גמר גביע המדינה בכדורסל לעונת 2013/14 ייצא לדרך מחר (שני) במשחק בין הפועל תל אביב להפועל אילת (17:50, ערוץ 1). האדומים מגיעים למשחק לאחר שמאז פציעתו של הגארד רביב לימונד הם סובלים מחוסר יציבות. הכוכב של הקבוצה התאמן בימים האחרונים ומאוד מעוניין ליטול חלק במשחק, אך ההחלטה בעניינו תתקבל לכל המוקדם לאחר אימון הקבוצה היום, או לאחר אימון הקליעות מחר. בקבוצה מעוניינים מאוד לשוב למעמד גמר הגביע לראשונה מאז עונת 1993/4, אז ניצחו בחצי הגמר את הפועל אילת. כ-6,000 אדומים אמורים לשלוט ביציעי יד אליהו ולתת להפועל הרגשה ביתית.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין (ימין) עם שחקנו יהונתן שולדבראנד. ברני ארדוב
חוסר יציבות מאז הפציעה של לימונד. אדלשטיין ושולדבראנד/ברני ארדוב

רביב לימונד המתאושש מפציעה וצפוי לחזור לפרקט אמר: "אני בסדר, אני עוד לא מאה אחוז, אבל במעמד כזה לא משנה המצב הגופני שלך, אתה צריך לעזור לקבוצה שלך, ואני מקווה שזה מה שאני אעשה מחר. עשיתי כמה אימונים בימים האחרונים, גם עם הקבוצה וגם לבד, הייתה הרגשה טובה, אני מקווה שבאינטנסיביות של המשחק עצמו אני יוכל להביא את היכולת שלי. היה מאוד מתסכל. לשבת ולראות משחק כדורסל מהצד זאת החוויה הכי גרועה שיש". על התחושות לקראת חצי הגמר אמר לימונד: "אני מתרגש לפני כל משחק, בטח במשחק כזה. אנחנו מתמודדים עם קבוצה טובה ונבוא להילחם. נקווה שיהיה משחק כדורסל טוב, ושידנו תהיה על העליונה. אנחנו קבוצה מאוד מאומנת, ויודעים מה צריכים לעשות אז כמו במשחק ליגה רגיל, חצי גמר או גמר אנחנו באים לעשות את אותו הדבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
סוף סוף הוא חוזר לפרקט. לימונד/קובי אליהו
קרלון בראון שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
האס של הפועל. קרלון בראון/קובי אליהו

הפועל אילת מגיעה למשחק לאחר ניצחון ענק בליגה על מכבי אשדוד, שהחזיר לשחקניו של עודד קטש מעט את האמונה. בקבוצה ניסו במהלך כל השבוע לא להתעסק בהחלטה של המאמן לא לשתף את יובל נעימי במשחק, וזאת למרות שהיה כשיר להתמודדות. באילת מאמינים ביכולת של השחקנים להתגבר על הפועל תל אביב, ומקווים להמשך ההתאוששות ביכולת של אפיק ניסים, שבמשחקים האחרונים שב להציג משחק טוב ויעיל. אילת הופיעה רק פעם אחת במעמד חצי הגמר, בעונת 1993/4, ולא הצליחה להגיע לגמר. בקבוצה מאמינים שכשש מאות אוהדים יתמכו בתכולים במהלך המשחק.

"אני מתרגש", אמר הפורוורד של הקבוצה, אלישי כדיר. "הייתי במעמד הזה כבר פעמיים, אבל אני רוצה לעלות עוד שלב. גביע זה משהו שעוד לא זכיתי בו". על היריבה אמר כדיר: "הפועל תל אביב היא קבוצה אגריסיבית, קבוצה חזקה. נצטרך לבוא אגרסיביים ולקחת את המשחק הזה. קבוצות שהראו אגרסיביות מתחילת המשחק הצליחו לנצח את הפועל". על האווירה לקראת חצי הגמר אמר כדיר: "האווירה בקבוצה טובה לקראת המשחק. הנסיעות זה משהו שמאוד מגבש. יש פה חבר'ה נהדרים ואני שמח שהגעתי לקבוצה. זה כבוד גדול להיות שחקן מוביל בקבוצה. זה לא משהו שאני בורח ממנו, זה משהו שאני אוהב, ואשמח אם יהיה לי משחק טוב".

עודד קטש מאמן הפועל אילת עם אלישי כדיר. קובי אליהו
מתרגש. כדיר/קובי אליהו

המספר הנוסף

5 - שחקני הפועל אילת כבר היו בחצי הגמר בעבר - אפיק ניסים, אלישי כדיר, ניצן חנוכי, ניב ברקוביץ' ויובל נעימי. מתוכם, היחיד שצלח את המשוכה היה חנוכי עם בני השרון וראשון לציון.

6 - נקודות תרם מתן נאור בחצי גמר גביע המדינה האחרון של הפועל תל אביב, בו הפסידו האדומים 77:78 לברק נתניה.

20 - שנים עברו מאז המפגש היחיד בין הקבוצות בגביע המדינה. הפועל תל אביב אז ניצחה ברבע הגמר שנערך בשיטת שני מפגשים.

25 - הפרש הפסידה גליל עליון של עודד קטש בביקור היחיד של המאמן במעמד הזה בחצי גמר עונת 2005/6 מול מכבי תל אביב.

יעמוד למבחן: אפיק ניסים. הקפטן של אילת נקלע לתקופה רעה מאוד עם הגעתו של יובל נעימי למועדון, ומנסה להתאושש ממנה לאחרונה. אין זמן מתאים מכך מאשר בחצי גמר גביע המדינה.

ניצן חנוכי שחקן הפועל אילת. קובי אליהו
דרוך באימון. ניצן חנוכי/קובי אליהו
עודד קטש, אפיק ניסים, ארז אדלשטיין, יהונתן שולדבראנד. ברני ארדוב
לקטש יש זיכרונות פחות טובים מחצי הגמר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully