וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "יודעים את החשיבות". שרף: "יש לנו הזדמנות"

2.2.2014 / 11:00

נציגי ארבע המשתתפות בחצי גמר גביע המדינה מחר הגיעו למסיבת העיתונאים השנתית, בלאט על ג'ייק כהן: "מה שסוכם, סוכם”. שרף: "הרבה זמן לא שיחקתי נגד מכבי תל אביב". אדלשטיין: ”אילת משחקת בסגנון מאוד מיוחד”. ניסים: ”להיות במעמד הזה זה גדול בשבילנו”

צביקה שרף (ימין) דייויד בלאט (שני מימין) דן חלוץ (מרכז) עודד קטש, ארז אדלשטיין עם גביע המדינה בכדורסל. ברני ארדוב
מתכוננים לאחד משיאי העונה בכדורסל הישראלי/ברני ארדוב

הכדורסל הישראלי נערך לחצאי גמר גביע המדינה שייערכו ביום שני ביד אליהו, ולפני הקרבות בין הפועל תל אביב להפועל אילת (17:50) ובין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון (20:50), יערוך היום (ראשון) איגוד הכדורסל מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמנים ושחקנים מארבע הקבוצות.

את הפועל אילת מייצגים עודד קטש ואפיק ניסים, את הפועל תל אביב ארז אדלשטיין ויהונתן שולדבראנד. נציגי מכבי ראשון לציון הם צביקה שרף ושון דאוסן ונציגי הם מכבי תל אביב דיוויד בלאט ויוגב אוחיון. בנוסף משתתפים יו"ר האיגוד דן חלוץ ומנכ"ל הטוטו-ווינר איציק לארי.

הפועל תל אביב ואילת נפגשו פעמיים העונה, וכל קבוצה ניצחה בביתה. מכבי תל אביב וראשון לציון נפגשו פעם אחת, והצהובים ניצחו בקלות ביד אליהו. במכבי ראשון לציון הודיעו היום כי "ג'ייק כהן אמור לחזור למכבי תל אביב בתום העונה", וכי סוכם בין הקבוצות כי "השחקן המושאל לא ישתתף העונה במפגשים הישירים בין הקבוצות".

אתם ידעתם על ההסכם, מה ההיגיון שלו?

מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט: "אני לא הייתי מעורב בהסכם, אבל מה שסוכם, סוכם"

מאמן מכבי ראשון לציון צבי שרף: "יש הסכמים בין קבוצות והסכמים צריך לכבד, וזה היה ההסכם כשהשחקן עבר למכבי ראשון לציון ומכבי ראשון לציון מכבדת את ההסכם כלשונו ואנחנו מברכים עליו".

במשחק הגמר יערוך האיגוד מחווה לנשיא המדינה שמעון פרס, שלו יהיה זה גמר הגביע האחרון כנשיא. פרס יקבל את הגופייה מספר 1 של נבחרת ישראל מכמה קפטנים של הנבחרת מהעבר.

שולדברנד יורה: "איך הגיוני שפניני משחק בנבחרת?"

ג'ייק כהן לא ישחק מול מכבי תל אביב, ההסכם תקין?

שון דאוסן, צביקה שרף, דיוויד בלאט, יוגב אוחיון. ברני ארדוב
"מכבי ראשון לציון מכבדת את ההסכם כלשונו ואנחנו מברכים עליו". שרף ובלאט/ברני ארדוב

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים, על הופעתה הראשונה של אילת בחצי הגמר: "אנחנו מרגישים את ההתרגשות. שמחים לחזור לליגה ולהיות עכשיו במעמד הזה זה גדול בשבילנו. האוהדים וההנהלה נרגשים ומצפים לזה".

מאמן הפועל אילת עודד קטש: "הקהל נותן לנו המון. אני מברך את כל הנוכחים על המעמד. אנחנו, כמו הרבה קבוצות אחרות, מוצאים את עצמנו לפעמים משחקים יותר טוב ולפעמים פחות טוב, השנה הולך לנו יותר קשה, אבל אנחנו באמצע העונה, זה לא שלב לעשות סיכומים, אנחנו מרגישים יותר טוב, אנחנו בריאים ומוכנים. הפועל תל אביב קבוצה מאוד מאומנת, אנחנו מקווים לאווירה טובה".

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין: "לא התעסקנו עם הסיפור של רביב כשהיה בחוץ ולא נתעסק גם עכשיו. רביב בחור חזק, גם פיזית וגם מנטלית, אחרי האימון היום נקבל החלטות. הפועל אילת היא קבוצה עם ארבעה שחקני נבחרת, ואם צירפה את יובל נעימי ואלישי כדיר זה אומר הכול. הפועל אילת משחקת בסגנון מאוד מיוחד, לא בכדי הם מובילים את הלךיגה בחטיפות ואסיסטים, עודד לקח אליפות עם גליל עליון באותו סגנון שהוכיח את עצמו. אתה חייב להיות מאוד מרוכז מול הפיק אנד רול, המון סלים מושגים בתחחילת הפוזשן, אם לא נעשה את ההגנה שעשינו לפני חודש יהיה לנו מאוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב עם יהונתן שולדבראנד. ברני ארדוב
יחליט לגבי לימונד רק אחרי האימון המסכם. אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן מכבי ראשון לציון צבי שרף: "זה כבוד וחשוב, להופיע בחצי הגמר ועם כל הבעיות שלנו בליגה, לתת הכול. זה עוד משחק שצריך לעבור, הרבה זמן לא שיחקתי נגד מכבי תל אביב. ברגע שאני לא אתרגש אני לא אאמן. לאורך חיי חונכתי וחינכתי לנצח כל משחק ולנסות להשתתף בכל מעמד. אתה אף פעם לא יודע מתי תופיע בפעם הבאה במעמד הזה, יש לך הזדמנות - תיקח. אנחנו בנחיתות של משחק שחקני פנים, אנחנו לא משחקים פנימה כל הליגה ומתבססים על זריקה מרחוק. אנחנו מנסים לשחק יותר פנימה, אבל זה לא תכנית לשתי דקות ראשונות, המשחק שלנו מורכב מתרגילים מבפנים ומבחוץ, בתקווה לעשות אותם טוב". שון דאוסן, שחקנה של מכבי ראשל"צ: "אנחנו גאים להיות במעמד הזה, ולי כשחקן צעיר זה מרגש במיוחד. נעבוד קשה".

רכז מכבי תל אביב יוגב אוחיון: "עשינו ניצחונות חשובים מאוד לאחרונה, והכול מתרכז לרגע הזה ולשבוע הזה, מבחינתנו שוב דבר לא חשוב מלבד תארים. אנחנו יודעים מהי חשיבות הגביע. אנחנו מתאמנים קשה ומקווים לתת הופעה טובה".

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט: "אני מברך את הנוכחים, זה רגע מיוחד במהלך העונה. אנחנו משחקים כדורסל טוב מאוד כבר הרבה זמן. זה שאנחנו מתקשים בליגה זה אומר משהו על הליגה וזה טוב. אנחנו מגיעים לשבוע הזה במצב טוב וזה הודות לרצינות השחקנים ולעבודה הקשה שלהם. לשמור על האינטנסיביות זו בעיה טובה כי זה אומר שאתה מתקדם בכל המפעלים, ושיש הצלחה רגעית. הבעיה שנוצרת כתוצאה מכך היא חיובית. העובדה שיש רצף של משחקים זה לא רע, הרבה מאמנים יגידו לך שהיו רוצים עוד משחק או שניים בשבוע כי זה עוזר להם ולשחקנים. אנחנו מוכנים פיזית ומנטלית, השחקנים שלנו חזקים וקשוחים".

עודד קטש, אפיק ניסים, ארז אדלשטיין, יהונתן שולדבראנד. ברני ארדוב
"ההכנות הן זהות והחלומות הם זהים גם אם אתה פייבוריט וגם אם אתה לא". קטש/ברני ארדוב

מאמני אילת, הפועל ת"א וראשל"צ נשאלו עד כמה מכבי תל אביב פייבוריטית. אדלשטיין: "מכבי פייבוריטים אבל אנחנו עסוקים בהפועל אילת, שהיא משוכה לא קלה. זה עוד שלב בתהליך הצמיחה של הפועל תל אביב. אנשים צמאים לכדורסל טוב ואנחנו רוצים לתת הפועה מכובדת. אנחנו לא בסיטואציה שבה אנחנו מתכננים את העונה לשיאים, כי בסגלים שנוצרו ובלחצים שישנם, אתה כל שבוע חייב לנצח, כי בליגה שני ניצחונות דוחפים אותך למעלה ושני ניצחונות מורידים אותך למטה. לאילת יש עוד כלים חוץ מפיק אנד רול, יש להם משחק מעבר וקליעה, אנחנו נשתדל לעשות את אותם דברים שאנחנו עושים בכל שבוע. כשיש שיטה ודרך אז עושים שינויים רק בשוליים".".

קטש: "ההכנות הן זהות והחלומות הם זהים גם אם אתה פייבוריט וגם אם אתה לא. אתה רוצה לעשות הכול נגד כל יריב. אתה גם לא תלוי רק בעצמך. מכבי תל אביב זה לא משהו שאנחנו חושבים עליו כרגע. נשמח אם נהיה במקום שבו נצטרך לחשוב על הקבוצה הבאה".

שרף: "מכבי תל אביב היא מהטובות באירופה ובכל מפעל בו היא משתתפת היא פייבוריטית. עוד לא התכוננתי לאף משחק בו אני מכין את הקבוצה להפסד. אנחנו מכבדים את מכבי תל אביב, אבל המגרש יהיה מלא בעשרת אלפים איש שבאים לראות את הכדורסל הישראלי בפריחתו".

יו"ר איגוד הכדורסל דן חלוץ. ברני ארדוב
רוצה להגיע לאליפות אירופה בזכות ולא בחסדי כרטיס חופשי. חלוץ/ברני ארדוב

יו"ר איגוד הכדורסל דן חלוץ אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "השבוע הזה הוא אחד השיאים בכדורסל הישראלי, אני רוצה לאחל לכולם הצלחה. ההצלחה נמדדת במגרש, אני מקווה שהמשחקים יהיו הוגנים גם מבחינת הקהל וגם מבחינת הקבוצות והשופטים. שינצחו מי שצריכים לנצח". חלוץ נשאל האם ישראל עשתה מספקי כדי לזכות בכרטיס החופשי על חשבון פינלד, והשיב: "זה שפינלנד זכתה בכרטיס החופשי, אני לא יודע אם קשור לזה שהאיגוד השקיע מאמצים רבים יותר. אינני יודע אם לעשות יותר זה להיפגש עם מקבלי ההחלטות, פינלנד עשתה יותר ואנחנו לא יכולים להתמודד במישור הזה באותה עוצמה. כששמעתי מי הקבוצות שזכו, אז מלבד טורקיה ויוון שמדורגות מעלינו, ופינלנד זכתה ולא עאנחנו למרות שאנחנו מעליה בדירוג פיב"א זו אכבה. אני מקווה שבפעם הבאה נגיע בזכות מה שאנחנו משיגים על המרגש ולא באמצעות כרטיס חופשי".

מנכ"ל טוטו-ווינר איציק לארי: "הגביע הוא מפעל ספורט מעניין ויוקרתי, כל הצופים מחכים למפגש, ולאווירה מהחשמלת. אנחנו גאים להיות שופתפים למפעל הזה. בשנתיים האחרונות האצנו את קצב בניית האולמות ברחבי הארץ, ומוקמים מאות אולמות, במיוחד לצורף פעילות נוער".

גביע המדינה בכדורסל. ברני ארדוב
גביע המדינה בכדורסל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully