וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד עשוי לחייב את ג'ייק כהן לשחק בגביע

נבדקת חוקיות הסיכום בין מכבי ת”א לראשל”צ, לאחר שהצהובים הודיעו שהפורוורד המושאל לא ישחק במפגשי הקבוצות העונה

שחקן מכבי ראשון לציון ג'ייק כהן. האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
האיגוד בוחן את ההסכם. ג'ייק כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון

מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון הוציאו הבוקר (ראשון) הודעה בה הבהירו כי ג'ייק כהן, שהושאל מהצהובים לקבוצה מעיר היין לא ישחק במשחקים בין שתי הקבוצות. בהודעה נכתב: "בהתאם להסכם בו הושאל ג'ייק כהן ממכבי תל אביב למכבי ראשון לציון, לפיו הוא אמור לחזור למכבי בתום העונה, וכדי למנוע לזות שפתיים, סוכם בין מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון כי השחקן המושאל לא ישתתף העונה במפגשים הישירים בין שתי הקבוצות". גורמים שונים באיגוד בודקים האם הסעיף מופיע בחוזה בין הקבוצות, ואם לא כן, יפעלו על מנת שכהן יוכל לשחק מחר. באיגוד כבר שוחחו עם מכבי תל אביב בנוגע לעניין.

כזכור, מכבי תל אביב תתמודד מול ראשון לציון במסגרת הגביע (ב', 20:50), כשההסכם שלא ישחק נגדם, כולל את משחק הגביע בין שתי הקבוצות. באיגוד הכדורסל בודקים את תקינות ההסכם, שלכאורה עשוי לסייע למכבי תל אביב לסלול את דרכה לגמר גביע המדינה. באיגוד בודקים את ההיתכנות התקנונית והמשפטית של ההסכם, המונע מג'ייק כהן, שעבר לפני זמן קצר ממכבי תל אביב לראשון לציון, להופיע העונה במשחקים בין הקבוצות. ההסכם נסגר במהלך העברתו של כהן לראשון לציון, ומאמן הקבוצה צביקה שרף ידע על זה מראש, אך השחקן וחבריו לקבוצה לא ידעו וגילו על כך אתמול, בסיום אימון שערכה מכבי ראשון לציון. הנהלת מכבי תל אביב תתכנס כדי לדון בנושא. בהנהלת מכבי תל אביב יש גורמים שסבורים כי יש לאפשר לשחקן לשחק בחצי הגמר מול הצהובים.

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט ומאמן מכבי ראשון צביקה שרף נדרשו לסוגיה במהלך מסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר הגביע.

אתם ידעתם על ההסכם, מה ההיגיון שלו?

מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט: "אני לא הייתי מעורב בהסכם, אבל מה שסוכם, סוכם"

מאמן מכבי ראשון לציון צבי שרף: "יש הסכמים בין קבוצות והסכמים צריך לכבד, וזה היה ההסכם כשהשחקן עבר למכבי ראשון לציון ומכבי ראשון לציון מכבדת את ההסכם כלשונו ואנחנו מברכים עליו".

שון דאוסן, צביקה שרף, דיוויד בלאט, יוגב אוחיון. ברני ארדוב
זה מה שיסלול למכבי תל אביב את הדרך לגמר?/ברני ארדוב

בתגובה להסכם בין הקבוצות הוציאה מנהלת הליגה הודעה: "המנהלת הצטערה לשמוע על כך שג'ייק כהן לא ישותף במשחק הגביע מחר בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון בשל סיכום בין שתי הקבוצות. מבחינת המנהלת אין זה מקובל להטיל מגבלות על שחקן אשר מושאל מקבוצה לקבוצה. מגבלה זו נוגדת את התקנון המחייב כל קבוצה להופיע למשחק ליגה או גביע בהרכבה החזק ביותר. לפיכך פנתה המנהלת לקבוצות מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון בבקשה לבטל את הסיכום הנ"ל, ולאפשר לשחקן לשחק במשחק הקרוב ובהמשך העונה במפגשי הליגה והפלייאוף בין שתי הקבוצות".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully