וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-ראשל"צ: פניני רוצה גביע, ג'ייק כהן אופטימי

קפטן מכבי תל אביב מצפה למאבק קשה בחצי הגמר: "זה לא משחק שייגמר בנוקאאוט". ג'ייק כהן: "לא מכיר סודות, רוצה לנצח"

ברני ארדוב

המשתתפות בגמר גביע המדינה בכדורסל ייקבעו מחר (שני) בתום משחק חצי הגמר השני בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון (20:45, ערוץ 1). הקבוצה של דיוויד בלאט מגיעה למשחק לאחר שביום חמישי האחרון נקטע רצף 17 הניצחונות שלה על ידי ריאל מדריד בחוץ ביורוליג. הצהובים החלו בימים האחרונים לבחון אפשרויות שונות לצרף שחקן גבוה במקומו של שון ג'יימס שסובל מפריצת דיסק וגמר את העונה. בהעדרו יצטרכו אלכס טיוס וסופוקליס שחורציאניטיס לסחוב את מכבי עד להגעת שחקן נוסף. במכבי לא מזלזלים ביריבה מהתחתית, ומקווים להמשיך את רצף ההגעות לגמר שעומד על שישה.

שון דאוסן, צביקה שרף, דיוויד בלאט, יוגב אוחיון. ברני ארדוב
סוגיית ג'ייק כהן מושכת את מירב תשומת הלב. נציגי ראשון לציון ומכבי תל אביב/ברני ארדוב

הצהובים ערכו הערב את האימון המסכם לקראת והקפטן גיא פניני, שמחליף את שון ג'יימס בתפקיד, אמר ש"יש הרגשה טובה. שבוע גביע זה תמיד שבוע מאתגר ומעניין, ואחת המטרות החשובות שלנו העונה זה גביע המדינה. אחרי כל מה שעברנו השנה אנחנו רוצים לקצור אאת העבודה הקשה. גביע זה תואר חשוב ומיוחד בשביל המועדון ובשביל המסורת".

על כך שמכבי מתקשה מול קבוצות הישראליות: "המטרה היא לשחק טוב 40 דקות. זה לא משחק שייגמר ברבע אחד עם נוקאאוט. לראשון לציון יש אנרגיות אחרות מאז שצביקה שרף הגיע, צריכים לשחק ארבעה רבעים טוב. אני מאמין שבשלב מסוים נעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה הוא יעשה מול האקסית? כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוגיית ג'ייק כהן מושכת את האש במכבי ראשון לציון. המתאזרח שהגיע ממכבי תל אביב יוכל לשחק בסופו של דבר, לאחר שמכבי תל אביב החליטה לאפשר זאת.

בקבוצה מעיר היין מקווים ששלישיית הפנים - ג'יימס תומאס, טזמין מיטשל ואיגור נסטרנקו, יחד עם כהן, יוכלו להתמודד מול הגבוהים של מכבי. כ-500 אוהדי ראשון לציון אמורים להגיע למשחק, כשארגון אוהדי הקבוצה, גוש ד', ימשיך להחרים את המשחקים.

ג'ייק כהן אמר לקראת המשחק: "דרמה? אם אתם מחפשים את זה. אני נרגש לשחק, אני שחקן כדורסל ואוהב לשחק, ויש לנו שבוע חשוב. עד כמה זה ישפיע עליי? כמו כל יום הגעתי לאימון והתאמנתי. לא יודע סודות ממכבי, אני יודע כמה מהלכים של מכבי אבל לא הייתי קורא לזה סודות. כל הסיטואציה הזו מוזרה, אבל אני ממשיך כרגיל.

"איך אהיה מול מכבי? אל תנחסו אותי. בראשון אני מרגיש יותר ויותר נוח כל יום. הייתה התאקלמות חלקה עד עכשיו. אנחנו לא מצפים להגיע למשחק מחר ולהפסיד".

בעקבות הלחץ: מכבי ת”א אישרה לג’ייק כהן לשחק בגביע

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסן. מגד גוזני
הופעה ראשונה על במה כה גדולה. שון דאוסן/מגד גוזני

המספר הנוסף

5 - שחקנים מראשון לציון כבר שיחקו בגמר גביע המדינה - דרור חג'ג', עמית בן דוד, אור סולומון, איגור נסטרנקו וג'יימס תומאס.

6 - העפלות רצופות לצהובים לגמר הגביע מאז ההפסד לבני השרון בחצי גמר עונת 2006/7.

10 - מפגשים עד היום בין הקבוצות בגביע המדינה. האחרון שביניהם בגמר הגביע בעונת 2011/12. בכולם ניצחה מכבי תל אביב.

15 - פעמים הגיע צביקה שרף לחצי גמר גביע המדינה כמאמן ורק פעמיים הפסיד.

יעמוד למבחן: שון דאוסן. הפורוורד הצעיר של הכתומים הוא אחד הכשרונות העולים בכדורסל הישראלי, ויקבל הזדמנות במעמד גדול להוכיח את עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully