וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 18 דקות לעדן בן בסט, 2:2 לטולוז במארסיי

החלוץ נכנס כמחליף, קבוצתו השיגה נקודה במשחק התקפי בסטאד ולודרום. ליל הפסידה 1:0 לניס, 0:2 לראן על ליון

סרז' אורייה שחקן טולוז. Claude Paris, AP
אמר את המילה האחרונה מול מארסיי. סרז' אורייה/AP, Claude Paris

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו, כשטולוז של עדן בן בסט (18 דקות) סחטה 2:2 במגרשה של מארסיי. עוד קודם לכן, ניס העמיקה את המשבר של ליל עם ניצחון ביתי 0:1. ליון הפסידה לראשונה מאז תחילת דצמבר, 2:0 לראן.

מארסיי - טולוז 2:2

משחק התקפי מאוד בסטאד ולודרום, בסיומו השיגו עדן בן בסט וחבריו תיקו מחמיא ומנעו ממארסיי להתקרב לליל ולסנט אטיין במאבק על המקום השלישי. מארסיי גברה 1:2 על טולוז בגביע הליגה לפני כחודשיים, אך הפעם לא ידעה לשמור על יתרונה. כבר אחרי תשע דקות מתיו ולבואנה בישל במתפרצת לדימיטרי פאייה, שסיים בצורת של שלושה חודשים עם שער ליגה חמישי העונה. שתי דקות חלפו וטולוז חזרה עם שער של וויסאם בן ידר, אבל ולבואנה החזיר את היתרון למארסיי בדקה ה-40, עם שערו השני בלבד העונה. למרות זאת, טולוז שוב חזרה. סטיב מנדאנדה יצא רע לכדור קרן והמגן סרז' אורייה נגח פנימה בדקה ה-60. בסן בסט נכנס כמחליף בדקה ה-72, קבוצתו נותרה במקום ה-13 עם 29 נקודות.

מתיו ולבואנה שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
שער ראשון מאז ספטמבר. מתיו ולבואנה/רויטרס

ניס - ליל 0:1

הדעיכה של המדורגת שלישית נמשכה עם משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון. וינסנט אניימה שוב לא הצליח לשמור על שער נקי, כשניס השלימה דאבל עונתי על ליל אחרי ה-0:2 בחוץ בסיבוב הראשון. הקהל באליאנץ ריביירה המתין 45 דקות, עד שהבלם מתיו בודמר הסיט עם העקב פנימה את בעיטת היעף של כריסטיאן ברולס. שער בכורה לבודמר במדי ניס, דווקא מול הקבוצה בה החל את דרכו. ליל רחוקה כעת שמונה נקודות ממונאקו השנייה.

ראן - ליון 0:2

אחרי חודשיים שלמים ללא הפסד, ליון נעצרה דווקא במגרש בו לא הפסידה מאז 2008. ראן, שלא ניצחה בששת משחקיה האחרונים, עלתה ליתרון מנגיחה של הבלם סדריק הונטונג'י, שחגג בדקה ה-22 שער בכורה בליג 1. ליון איבדה את בלמה סמואל אומטיטי בכרטיס אדום בדקה ה-41, ובדקה ה-66 ספגה שוב. הרכש השבדי אולה טויבונן חגג שער בכורה עם בעיטה חזקה לרשת של אנותני לופס, אחרי בישול של רכש נוסף, המחליף הפולני קמיל גרוסיצקי. ראן רחוקה כעת שבע נקודות מהקו האדום.

וינסנט אניימה שוער ליל. Harry Engels, GettyImages
המשבר נמשך. וינסנט אניימה/GettyImages, Harry Engels

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully