וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו מעדה, שבוע לפני משחק העונה

עדיין ללא המצטרפים החדשים ברבאטוב ועבדנור, המדורגת שנייה חילצה 2:2 בלוריין. 90 דקות למליקסון בהפסד ולנסיין

חאמס רודריגס שחקן מונאקו עם ואלר ז'רמן. AP
כבש מחזור שני ברציפות. ואלר ז'רמן, משמאל/AP

שבוע לפני שהיא מארחת את משחק העונה מול פריס סן ז'רמן, מונאקו מעדה הערב (שבת) עם 2:2 במגרשה של לוריין שהציב אותה מרחק חמש נקודות מהפסגה. מאור מליקסון חזר להרכב ולנסיין ושיחק 90 דקות בתבוסה 3:0 לסנט אטיין, אלירן עטר לא שותף בהפסד ריימס 4:2 למונפלייה ונאנט הפסידה 1:0 בסושו, עדיין ללא אלירן עטר.

לוריין - מונאקו 2:2

דימיטאר ברבאטוב ואיימן עבדנור הצטרפו אמש ברגע האחרון של חלון ההעברות לסגל של מונאקו, אך עדיין לא נטלו חלק במשחק בו קבוצתם נמנעה מהפסד ליגה שלישי העונה. ונסן אבובקאר הקמרוני העלה את לוריין ליתרון בדקה ה-12, אבל ואלר ז'רמן כבש משחק שני ברציפות ואיזן עבור מונאקו בדקה ה-41 עם בעיטה לקורה ופנימה. למרות זאת, הקבוצה מהנסיכות לא הצליחה להפוך את התוצאה ונענשה בדקה ה-73 עם שער מקרוב של ז'רמי אליאדייר, שרק אתמול אמור היה לעבור למארסיי ולבסוף נשאר. לוריין כבר הרגישה את הניצחון ביד, אך שלוש דקות לסיום המגן השמאלי לייבין קורזאבה השווה עם שערו הרביעי תוך חודש.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין (משמאל) מול טימותי קולודזייצ'אק שחקן ניס. Alexis Boichard/Agence, GettyImages
חזר להרכב. מאור מליקסון/GettyImages, Alexis Boichard/Agence

סנט אטיין - ולנסיין 0:3

מאור מליקסון פתח בהרכב קבוצתו לראשונה ב-2014 והשלים 90 דקות, אך לא הצליח לעזור לה להימנע מתבוסה. סנט אטיין הרביעית הייתה עדיפה ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה היה זה דווקא רנו קוהאד שכבש לרשת האקסית את שער הבכורה שלו העונה. בנג'מין קורנייה, שבישל את הראשון, בעט שטוח מחוץ לרחבה ולרשת בדקה ה-56, ויוהאן מולו חתם עם מבצע נהדר ובעיטה מסובבת פנימה בדקה ה-87. ולנסיין רחוקה כעת ארבע נקודות מחוף מבטחים.

ריימס - מונפלייה 4:2

אלירן עטר ישב על הספסל ולא שותף בהפסד הביתי השני ברציפות של קבוצתו. מונפלייה המשיכה ביכולת המשופרת שלו מאז הצטרפותו של אמבאיי ניאנג. המושאל ממילאן חתם את התוצאה עם הרביעי בדקה ה-69, כשרמי קאבלה שבישל לו הבקיע צמד בעצמו לפני כן (47 ו-55) וז'וריס מארבו פתח (29). פלויד אייטה (58) ועצמי של עבדלחמיד אל קאוטארי (66) צימקו לריימס.

סושו - נאנט 0:1
לסושו: סטופירה סונזו (45)

באסטיה - גנגאן 2:3
לבאסטיה: אדמה בה (53), סבסטיאן סקילאצ'י (81), ריאד בודבוז (88 בפנדל). לגנגאן: ראשיד עליואי (50 ו-55)

אוויאן - אז'קסיו 1:1
לאוויאן: מרקו רובן (85), גאג'י טאלו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully