וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בכורה לקבאיי בניצחון פ.ס.ז' 0:2 על בורדו

הרכש מניוקאסל קיבל 22 דקות כמחליף, זלאטן (58) ואלכס (88) כבשו למוליכה מבישולים של לוקאס. ספרד: ניצחון לסלטה

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. Jacques Brinon, AP
לא מפסיק לכבוש בפארק דה פראנס. זלאטן איברהימוביץ'/AP, Jacques Brinon

פריס סן ז'רמן השלימה הערב (שישי) סרייה על בורדו. אחרי שניצחה אותה במשחק אלוף האלופים בגאבון, בסיבוב הראשון בליגה וגם בגביע הליגה, רשמה האלופה ניצחון רביעי העונה על חשבון מחזיקת הגביע היוצאת, כשגברה עליה 0:2 בפארק דה פראנס. יוהאן קבאיי היה האיש המדובר ושותף ל-22 דקות בכורה אחרי המעבר מניוקאסל, אבל כרגיל היה זה זלאטן איברהימוביץ' שעשה את העבודה על כר הדשא

בהיעדרו של מרקו וראטי הפצוע, לורן בלאן שפגש את האקסית נתן קרדיט לחאבייר פסטורה והעדיף גם את לוקאס מורה על פני אסקיאל לאבצי. גם הקפטן טיאגו סילבה חזר מפציעה וכמעט כבש כבר אחרי שתי דקות, באחת ההזדמנויות הבודדות של פריס סן ז'רמן במחצית הראשונה החלשה.

לאחר ההפסקה הצליחה המארחת לשמח את הקהל שלה, כשבדקה ה-58 זלאטן המשיך פנימה את כדור הרוחב של לוקאס וחגג את שער הליגה ה-18 שלו העונה וה-13 בשבעת משחקיו האחרונים בפארק דה פראנס. קבאיי נכנס כמחליף 10 דקות לאחר מכן, ומנגד עלה לשחק במדי בורדו האקס גיום הוארו, ששמע קצת שריקות בוז ולא הצליח להשפיע. לוקאס סיים את הערב עם בישול שני, הפעם בקרן בדקה ה-88 אותה המשיך הבלם אלכס פנימה. פ.ס.ז' עם יתרון זמני של שש נקודות בפסגת הליגה הצרפתית.

יוהאן קבאיי שחקן פריס סן ז'רמן לפני אנדרה ביוגו פוקו שחקן בורדו. רויטרס
צלח את ההופעה הראשונה. יוהאן קבאיי/רויטרס

* ספרד: סלטה ויגו התרחקה מהתחתית עם ניצחון שני ברציפות וראשון בחוץ אחרי חמישה הפסדים, כשהשיגה 1:2 דרמטי בגרנאדה. ושוב, כמו בשני ניצחונות החוץ היחידים שלה העונה, זה קרה לה באנדלוסיה. הארגנטינאים עשו את העבודה עבור לואיס אנריקה, כשהבלם גוסטבו קבראל הבקיע בדקה ה-28 והקשר אוגוסטו פרננדס הכריע שתי דקות לפני השריקה. יוסף אל עראבי רק השווה זמנית עבור גרנאדה, שראתה את סלטה חולפת על פניה בדרך למקום ה-11 עם 25 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully