וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו הודיע: לא מעוניין בסלליך. תורג'מן: "פרישקין יתרום"

2.2.2014 / 8:40

הנהלות חיפה ובית"ר שוחחו בנוגע לקשר. החלוץ יעבור בדיקות ואם יחתום עמאשה לא יחזור לסגל. שחקנים: "לא רוצים מהפכה בקיץ"

one

הניצחון אמש (שבת) בדרבי הוריד לא מעט לחץ מהכתפיים של שחקני מכבי חיפה, שבשבוע שעבר נרתעו מאוד בעקבות התגובה של הנשיא יעקב שחר לאחר ההדחה מגביע המדינה. "הפסד בדרבי אתמול, וכבר עכשיו רובנו היה יכול לחפש קבוצה לעונה הבאה. אתמול הוא כבר נכנס אחרת לחדר ההלבשה, ראינו על הפנים שלו שהוא שם איקס על מה שקרה בגביע. אם נביא לו כרטיס לאירופה, יכול להיות שלא תהיה מהפכה. וזה מה שאנחנו רוצים שיקרה בקיץ", אמר אחד מהם.

בצל הניצחון, שבסיומו חגגו השחקנים עם שירי אוהדים בחדר ההלבשה, במכבי חיפה עסקו אתמול בעיקר באירועים שלא קשורים לכדורגל. בסיום המשחק קיבלה הנהלת מכבי חיפה הודעה מאחד מאוהדי הקבוצה כי המאמן שלומי דורה השליך בסיום בקבוק מים ופגע באחד מהם. אוהדים סיפרו כי המעשה של דורה ראוי להתייחסות של בית הדין של ההתאחדות, אך הנושא לא צוין בדוח השיפוט וספק אם יועמד על כך לדין.

בהפועל חיפה, אגב, הכחישו אתמול את הטענות של הירוקים לגבי מספר מקרי אלימות. הירוקים תקפו גם את ההשתלחות של שלומי דורה באריק בנאדו ובאוהדים שלהם. "לאף אחד אין זכות לדבר על הקהל שלנו. דורה חושב שהם לא מספיק אינטליגנטים? שיגיד תודה שהם קיימים, אחרת איך הם היו מייצרים הכנסות לדרבי? גם בעונה כזאת ובמשחק בית של הפועל האצטדיון היה ירוק". בדוח המשקיף צוין כי חפץ הושלך מכיוון יציע אוהדי מכבי חיפה, מה שעשוי לגרום להעמדת הקבוצה לדין.

תורג'מן קבע 0:1 דרמטי למכבי חיפה על הפועל חיפה

אחרי הדרבי: בנאדו עקץ את דורה, שלא נשאר חייב

פרישקין: "שמעתי שחיפה משחקת כדורגל התקפי"

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
השכיחו מיעקב שחר את ההדחה מהגביע. אלון תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק עסקו הירוקים בעיקר ברכש. חלוץ נבחרת הונגריה תמאש פרישקין (27) נחת אתמול בישראל מלווה בשחקן העבר של בית"ר והסוכן סטפן שאלוי, נקלט במלון בחיפה והבוקר יגיע מלווה בו כדי לעבור בדיקות רפואיות. מאוחר יותר ייפגש יחד עם סוכנו הישראלי שחר גרינברג גם עם הנהלת חיפה במטרה לסגור את תנאיו הכספיים. בחיפה הבהירו אתמול כי על פי תנאי העסקה עם אוסטריה וינה, המועדון יוכל לרכוש את השחקן בתום העונה ולהחתימו על חוזה ארוך טווח.

אריק בנאדו אמר: "הוא יעבור בדיקות, זה בתהליך של להיסגר. כשהוא יחתום והכל יהיה סגור נודיע. הוא אמור להיות חלוץ טוב". שאלוי אמר אתמול: "סיפרתי לו על הכול. הוא התקשר אליי ושאל מה לעשות, הייתה לו קבוצה מצ'כיה ואת מכבי חיפה. הוא לא ידע איפה לשחק. אני מקווה שיהיה עוד הונגרי שיצליח פה כמו פישונט".

פרישקין, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, כבש 22 שערים ב-146 הופעות באנגליה ו-14 שערים ב-36 הופעות בליגה הרוסית. במדי נבחרת הונגריה הוא כבש 12 שערים ב-42 משחקים. פרישקין חתם לשלוש וחצי שנים בקבוצתו הנוכחית, אלניה ולדיקווקז, בינואר 2012. הוא כבש בבוכרה, עלה איתה ליגה וזאת ירדה ממנה כעבור עונה אחת. השנה, שוב בליגה השנייה, פרישקין רשם רק שש הופעות בהן כבש שבעה שערים. לפני היציאה לפגרת החורף הגיע עם ראשי המועדון לסיכום על התרת חוזהו וכך הפך לשחקן חופשי. אם החלוץ ההונגרי יחתום, ויאם עמאשה יתבקש לעבור לקבוצה אחרת, כנראה הפועל תל אביב. בינתיים, מועמדותו של סינטאיהו סלליך נחלשה לאחר שבנאדו הודיע לנשיא יעקב שחר שאינו מעוניין בשחקן, זאת לאחר שזה שוחח עם הנהלת בית"ר ירושלים. נראה כי הסיבה העיקרית לכך היא רצונו של סלליך לעזוב לבית"ר ירושלים במהלך מאבקיה באירופה. אגב, עד סוף השבוע ניסו בחיפה ללחוץ על הקשר ההולנדי גארי רודריגז להגיע לישראל. עוזר המאמן אורי אוזן לחץ להחתימו, אך נראה כי גם מאבק סוכנים תרם לבעיות בעסקה והוא עבר לאלצ'ה הספרדית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הזר החדש של מכבי חיפה תמאש פרישקין (ימין). מגד גוזני
בנאדו: "כשהוא יחתום והכל יהיה סגור נודיע". פרישקין/מגד גוזני

מי שזכה אתמול מחמאות רבות על יכולתו הוא אנדריי פיליאבסקי. "עושה רושם שהשידוך החדש שלו עם משבצת הקשר האחורי עושה לו טוב", אמרו בחיפה. "הוא ישחק עוד הרבה העונה. בסופו של דבר יצא טוב שלא עזב לאוקראינה". בנאדו אמר על השחקן: "אנדריי שיחק פעם או פעמיים במחנה האימונים והיה טוב. ידין ובוקולי לא בקו הבריאות, אני מחפש פתרונות. אנדריי זה פתרון טוב למשבצת הזאת". שחקן נוסף שזוכה ללא מעט מחמאות בשבועות האחרונים הוא החלוץ אלון תורג'מן. "אני שמח שאני תורם את החלק שלי לקבוצה. אני מקווה שגם פרישקין יתרום ויחד נעשה עבודה טובה", אמר אתמול החלוץ. "אני מרגיש שאני מתקדם מעונה לעונה, שמח שזה בא לידי ביטוי כמו שהבטחתי וחשוב שאמשיך ככה. לא אדבר על שלומי דורה, היום באנו והראנו מה זה גברים. אחרי ההדחה מהגביע מול רעננה כל אחד נתן 200 אחוז. למה הורדתי את החולצה אחרי הגול? זה סוג של אושר לנצח דרבי". תורג'מן צפוי לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח, לאחר שהקשר עם סוכנו גלעד קצב חודש. אגב, המגן שמואל שיימן הופיע אתמול למשחק עם החולצה מספר 18, ולא עם המספר שלוש. הסיבה: לפני מספר שבועות ביקש המגן מהקבוצה לשנות את המספר לזה שעימו שיחק רוב הקריירה בהולנד, ונענה רק כעת בחיוב.

אייל גולסה שלא עבר לבלגיה ינסה את מזלו בתום העונה. סוכנו דודו דהאן מנסה לשדך לו את סלטיק, או קבוצה בכירה בבלגיה כמו סטנדרט ליאז' או קלאב ברוז', שכרגע לא זקוקה לשחקן בעמדה שלו. טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אביחי ידין ושמעון אבוחצירא עדיין לא בקו הבריאות ויחזרו לאימונים בהדרגה. איציק כהן ינסה לסגור היום או מחר ברמת השרון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully