וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ נבחרת הונגריה מועמד למכבי חיפה

30.1.2014 / 21:38

הקבוצה החלה במגעים עם סוכניו של תאמאש פריסקין, ששיחק לאחרונה באלניה הרוסית. גולסה לא ישוחרר וימתין לסוף העונה

one

מכבי חיפה בדקה בימים האחרונים אפשרות להחתים את החלוץ ההונגרי תאמאש פריסקין (27), שעזב לאחרונה את אלניה ולדיקווקאז הרוסית. השחקן הבקיע שבעה שערים בשש הופות בלבד העונה, השלישית בסך הכל שלו בקבוצה.

פריסקין הגיע לאלניה מאיפסוויץ' האנגלית, וקודם לכן הופיע גם במדי דרבי קאונטי, סוונסי, ק.פ.ר, ווטפורד ופרסטון האנגליות. למעשה, מאז עזב את הונגריה בצעירותו (שיחק בגיורי), ולפני שהגיע לרוסיה, פריסקין שיחק רק באנגליה. הוא כבש שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה בליגת המשנה ברוסיה. בתקשורת ההונגרית פורסם ביממה האחרונה שפריסקין מועמד גם לאוסטריה וינה.

אגב, מכבי חיפה ניהלה במהלך השבוע שעבר משא ומתן עם שחקנה של פטרולול פלוישטי, החלוץ הטוניסאי חמזה יונס (27). השחקן שהבקיע 34 שערים ב-54 הופעות במדי הקבוצה הרומנית שבה שיחק בעונה שעברה גם ז'רמי בוקילה, היה אמור להגיע לירוקים, אולם המשא ומתן התעכב והוא חתם שלשום בבוטב פלובדיב הבולגרית.

בתוך כך, מכבי חיפה החליטה שלא לשחרר את אייל גולסה, אלא תמורת פיצוי הולם של מאות אלפי יורו, ולפיכך השחקן סיכם עם סוכנו שיישאר עד תום העונה בקבוצה. הסיכום הזה מגיע לאור חלון ההעברות שייסגר מחר באירופה, ובסביבתו של השחקן הבינו שלא יוכל לקבל לסגור עד מחר בקבוצה אחרת ובד בבד להגיע לסיכום גם עם מכבי חיפה. חיפה לא תאפשר לשחקן לחזור לאימוני הקבוצה ותמשיך לדרוש ממנו להגיע לאימונים אישיים עם מאמני הכושר אורי הראל וחזי נחשוני בתמורה לקבל משכורתו. בהתאם לחוקי פיפ"א, חיפה תאלץ להסתפק בקיץ בדמי השבחה בלבד.

לאחר ההחלטה הזאת, לחיפה נותר לסכם את פרטי עזיבת הבלם איציק כהן (מבוקש ברמת השרון, הצעה הועברה לסוכניו) ולהחליט על עתידו של ויאם עמאשה. אריק בנאדו לא רוצה את החלוץ בסגל, אבל אם לא יגיע אף שחקן רכש בחלון ההעברות, ייתכן והוא ישקול את העניין מחדש. "כל עוד אין החלטה אחרת בעניין של עמאשה, ואריק לא שינה את דעתו, עמאשה לא יהיה איתנו", אמרו במועדון. המאמן בחר שלא לערוך אסיפה בעקבות ההדחה אתמול. באימון היום, על כר הדשא, המאמן ביקש מהשחקנים להיות מוכנים לקראת הדרבי במוצאי שבת.

תאמאש פריסקין, נבחרת הונגריה. AP
ניסיון רב באנגליה. פריסקין/AP
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully