וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו על דורה: "שיחגוג בקרית חיים". דורה: "נקווה שיאמן בעונה הבאה"

עימות חריף אחרי הדרבי החיפאי: מאמן מכבי חיפה סגר חשבון על החגיגות של הקולגה בדרבי הקודם, מאמן הפועל חיפה תקף בחזרה. פרישקין נחת: "שמח לשחק בקבוצה גדולה". הישאם כיוואן זעם, ושבר דלת בחדר ההלבשה

one

מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) נקמה בדרבי העירוני, עם ניצחון 0:1 על הפועל חיפה, שניצחה אותה בתוצאה זהה בסיבוב הקודם. הירוקים היו עדיפים והחמיצו ללא הפסקה, עד שאלון תורג'מן עשה צדק עם שער מכריע בדקה ה-83. מכבי חיפה עלתה למקום הרביעי ועשתה צעד גדול לעבר הפלייאוף העליון, כששחקניה ומאמנה לא שכחו את החגיגות המתריסות של המאמן היריב שלומי דורה בסיבוב הקודם והגיבו בהתאם.

מכבי חיפה ניצחה 0:1 בדרבי את הפועל משער של תורג'מן

מה עבר על תמאש פרישקין לפני הגעתו למכבי חיפה?

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה עם עוזרו אורי אוזן. אדריאן הרבשטיין
לא שכח את החגיגות של דורה. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו עקץ בסיום את שלומי דורה ואמר: "ניצחון חשוב ומתוק, והוא מוקדש לקהל שלנו. במשחק הקודם מולם הפסדנו למרות שהיינו דומיננטיים, המאמן שלהם עשה חגיגות מול הקהל שלנו - עכשיו הוא יכול ללכת לחגוג בקרית חיים. זה יכול היה להיגמר עם שישה שערים, ואני שמח ומקווה שזה ימשיך ככה. אני מאמין בקארמה, וכשאתה עושה את הדברים בצורה הנכונה, ב-90 אחוז מהמקרים תנצח. זה היה ניצחון חשוב ומאוד אהבתי את מה שראיתי היום. אנחנו עוברים סוג של תהליך שלא ציפינו שיקרה. קרו לנו הרבה דברים העונה. אנחנו בדרך, ונעשה הכל כדי להשיג את הכרטיס לאירופה".

על החלוץ החדש שלו, תמאש פרישקין, שנחת בארץ הערב, אמר בנאדו: "רצינו להתחזק, אני מקווה מאוד שזה שחקן שיוסיף לנו כוח. הסגל שלנו קצר".

בסיום המשחק נכנס בנאדו לחדר ההלבשה, לחץ את ידי השחקנים ואמר: "תודה רבה לכולכם". הנשיא יעקב שחר שנכנס לחדר ההלבשה לאחר ההדחה מהגביע ונראה כעוס מאוד, נכנס שוב לחדר ההלבשה והפעם הודה להם על הניצחון. בקבוצה מרוצים מאוד מהתפקוד של אנדריי פיליאבסקי כקשר אחורי והוא צפוי להמשיך בהרכב גם במשחק הבא.

כובש השער היחיד במשחק אלון תורג'מן סיכם: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה. ישבנו עליהם, שיחקנו טוב, כל אחד בא כמו גבר היום אחרי המשחק נגד רעננה שהיה קשה מאוד, ונתן מעצמו 200 אחוז. החזרנו קצת מהכבוד לקהל העצום הזה, והמשחק הזה מגיע להם. אני חושב שאם נמשיך לשחק כמו היום, אין ספק שנגיע לאירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הזר החדש של מכבי חיפה תמאש פרישקין (ימין). מגד גוזני
מגיע כדי להבקיע. תמאש פרישקין עם סטפן שאלוי/מגד גוזני

בזמן שמכבי חיפה שיחקה בקרית אליעזר, נחת בנתב"ג חלוצה ההונגרי החדש תמאש פרישקין, אשר על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

פרישקין אמר עם נחיתתו בישראל: "אני יודע הרבה על ישראל, שמעתי דברים טובים ואני שמח להיות כאן. בטח ששמעתי על מכבי חיפה, אני שמח לשחק כאן ומרוצה שאני משחק בקבוצה גדולה כזאת. באתי לעזור לקבוצה, וביחד נטפס במעלה הטבלה. הכי חשוב זה שהקבוצה תבקיע, ולשם זה באתי, זאת הדרך שלי לעזור לה. אני מקווה להצליח עם הקבוצה, אני לא יודע מה יהיה בעתיד אבל זאת המטרה, להצליח עם הקבוצה".

סטפן שאלוי, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים, סיפר על השיחות שהיו לו עם פרישקין, בהן המליץ לו לבוא לישראל: "סיפרתי לו על הכול. הוא התקשר אליי ושאל מה לעשות, הייתה לו קבוצה מצ'כיה ואת מכבי חיפה. הוא לא ידע איפה לשחק. אני מקווה שיהיה עוד הונגרי שיצליח פה כמו פישונט".

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
"הקהל של הפועל חיפה לעומת הקהל של מכבי חיפה הוא קהל של אינטליגנטים. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

המאמן המפסיד שלומי דורה הגיב לדברים של בנאדו ואמר: "נקווה בשביל אריק שיאמן בעונה הבאה. הוא צריך קילומטרז' הרבה יותר גדול כדי להגיע למה שאני עשיתי. מגיע כל הכבוד לקהל שלנו. הקהל של הפועל חיפה לעומת הקהל של מכבי חיפה הוא קהל של אינטליגנטים".

על המשחק אמר מאמן הפועל חיפה: "לפי המחצית הראשונה התוצאה מוצדקת. המחצית השנייה היתה קצת יותר שקולה. בגדול מכבי הייתה טובה יותר וחבל, היינו צריכים להחזיק עוד כמה דקות ולא לקבל את הגול הזה. כנראה שכבר הרגשנו יותר מדי טוב השבוע. כנראה שנצטרך לעשות את הבלתי ייאמן כדי להגיע לפלייאוף העליון. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו, היה לנו שבוע קשה מאוד, להתאושש, לנסוע לקרית שמונה למפגש כפול איתם בליגה ובגביע ולנסות להוציא נקודות בליגה ולהעפיל שלב בגביע. צריך לחזור לעצמנו מהר כדי להוציא משהו מהעונה הזאת".

בינתיים מתברר שעוד לפני המשחק העצבים שלטו בהפועל חיפה. לוואלה! ספורט נודע כי לפני המשחק שבר קשרה של הקבוצה הישאם כיואן דלת בחדר ההלבשה לאחר שהתברר לו שהוא מחוץ לסגל. כיוואן, שהשתלב ברוטציה לאחרונה, הבין שההגעה של דוד רביבו הוציאה אותו מהסגל וזעם כשהוא מביע את הכעס בחדר ההלבשה.

כמו כן בהפועל חיפה ביקרו את בלמה של מכבי חיפה דקל קינן, וטענו שבסיום הוא רץ לעבר הקהל של הפועל והתגרה בו.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הפעם הירוקים חגגו. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
אמיר אדרי שוער מכבי חיפה עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
אמיר אדרי עם האוהדים/אדריאן הרבשטיין
דקל קינן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דקל קינן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully