וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מקווה שנצליח להביא שחקן איכותי כמו שון ג'יימס"

28.1.2014 / 19:19

מאמן מכבי ת"א התייחס לאופציית החלפתו של הסנטר הפצוע: "השוק לא מוצף שחקנים. ניקולה וויצ'יץ' לא יחזור לשחק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

יממה לאחר הבשורה הרעה לגבי פריצת הדיסק ממנה סובל שון ג'יימס שתאלץ אותו לעבור ניתוח ואולי גם לסיים את העונה, מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם לקראת הטיסה מחר לספרד והמשחק היוקרתי מול ריאל מדריד. ג'יימס עצמו מעוניין לטוס לארה"ב בכדי לקבל חוות דעת נוספת לגבי הניתוח בגב.

מאז הפציעה, הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי עמלים לאתר שחקן ובודקים אופציות לחיזוק. "אנחנו מתמודדים גם עם השאלה והבעיה איזה שחקן להביא, אני מקווה שנוכל להביא שחקן איכותי כמו שון", אמר היום המאמן דיוויד בלאט. "השוק לא מוצף בשחקנים, אנחנו לא בתחילת השנה או בסוף הסיבוב השני ביורוליג אלא בתקופה של בין לבין, אז זו לא התקופה הכי מתאימה לאבד את שון או לאתר שחקן. אתם צריכים לזכור, לא רק שאנחנו מחפשים שחקן - אלא איבדנו שחקן חשוב ואיכותי. האם נביא שחקן? אני מקווה שכן".

כשנשאל המאמן האם יש אופציה שניקולה וויצ'יץ' ישוב לשחק השיב המאמן: "לפני השאלות אני מודיע לכולם - ניקולה לא חוזר, יש לו תפקיד חשוב במכבי".

על המשחק ביום חמישי מול ריאל מדריד אמר בלאט: "זה משחק בהחלט קשה נגד קבוצה מצוינת - הכי טובה ביורוליג. יש למדריד רצון לנצח לאחר שהפסידו את המשחק הראשון ביורוליג ובכלל העונה. לריאל יש את כל האלמנטים שרוצים בקבוצה מנצחת, אם זה איכות, המשכיות, מאמן מצוין, כמו גם ניסיון. מדבור באתגר גדול. אנחנו הולכים לשם מהמקום הראשון בבית ורוצים להגיע בשביל לשחק טוב ולנצח. מבחינתנו, זה לא סוד שהיו לנו הרבה משחקים בימים האחרונים אך לא נשתמש בזה כתירוץ".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
עדיין לא בטוח את מי כדאי לו להביא. בלאט/קובי אליהו

מאז פציעתו של ג'יימס, לא מעט נפל על כתפיו של אלכס טיוס, שניצל היטב את ההזדמנות ושיפר משמעותית את מעמדו במועדון. "כואב לי עליו", אמר היום שחקן הפנים האמריקאי על הפציעה של הקפטן. "הוא שחקן נהדר, שעזר לנו המון. נקווה שיהיה טוב, בטוח שתהיה לו המון מוטיבציה להתאושש מהר, כי הוא ירצה לחזור טוב יותר מבעבר. מקצועית, החבר'ה פשוט יצטרכו להרים את הרמה שלהם ולחפות על החיסרון של שון".

לשאלה האם מכבי צריכה להתחזק, השיב טיוס: "זו ההחלטה של ההנהלה אבל כך או כך אנחנו צריכים להיות מוכנים". על כך שהקבוצה התקשתה במשחק מול הרצליה אמש, אמר טיוס: "אנחנו פשוט צריכים לצאת מהשלווה שלנו ולהרים את הרמה. היינו במצב הזה הרבה פעמים העונה אבל ידענו מול מי ומול מה אנחנו משחקים והשגנו את הניצחון". ומה לגבי המשחק מול ריאל? "אנחנו צריכים להתכונן כפי שצריך, להגיע מוכנים למשחק, לשחק לכל אורך 40 הדקות. האם יהיו לנו 18 ניצחונות ברציפות? כן. רוב הסיכויים. כי אנחנו רוצים לנצח כל משחק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. קובי אליהו
אופטימי לקראת ריאל. טיוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully