וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "מה שקורה בדקות האחרונות בלתי נתפס"

26.1.2014 / 11:23

הזהובים שוב איבדו יתרון ונקודות יקרות בדקה ה-90: "יש שחקנים שלא מבינים את המצב". דהן וצעירי ייעדרו נגד רעננה

one

בני יהודה ממשיכה לשבור העונה שיאים שליליים ואמש רשמה משחק שביעי בו היא סופגת שער דרמטי בדקות הסיום. גם הפעם זה עלה לה באיבוד נקודות יקרות, אחרי שיתרון 0:2 על הפועל חיפה אבד במשחק שהסתיים ב-2:2. הזהובים עדיין קבורים עמוק במקום האחרון בטבלה ומשבוע לשבוע נדמה שמשימת ההיחלצות מהתחתית הופכת להיות קשה יותר ויותר.

למרות המצב הקשה, בקבוצה מעודדים מההשתלבות של החלוץ ג'יימס קין שכבש שער ראשון ונראה טוב, וכן מהעובדה שאוהד קדוסי רשם הופעת בכורה במדים הזהובים. בשכונה מאמינים שברגע שכל השחקנים החדשים שהובאו בחלון ההעברות יתחברו סופית להרכב, הקבוצה תיראה טוב בהרבה.

"כבר אין לנו הסבר ואין מה להגיד", אמר שחקן בקבוצה. "ברור שיש כאן בעיה מנטלית חמורה וזה כבר לא עניין מקצועי. פשוט מדהים ובלתי נתפס מה שקורה לנו בדקות האחרונות. כנראה שיש כאן שחקנים שלא מבינים את המצב החמור שבו אנחנו נמצאים. מבחינתנו כל משחק עד סיום הליגה הסדירה יהיה כמו מלחמת עולם, בכדי לשפר עמדות לקראת הפלייאוף התחתון".

ביום רביעי תתארח בני יהודה אצל הפועל פתח תקוה במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה ובשבת הבאה תצא לקרב תחתית לוהט נגד הפועל רעננה. אם לאבוקסיס חסרות צרות מקצועיות, אז הוא גם יאלץ להסתדר במשחק מול רעננה ללא צמד הקשרים לירוי צעירי ורפי דהן שצברו אתמול כרטיס צהוב חמישי.

רפי דהן בני יהודה. ברני ארדוב
ספג צהוב חמישי. דהן/ברני ארדוב

איבשקביצ'יוס: "קורים לנו דברים שלא קשורים ליכולת"

הקשר הפצוע קסטוטיס איבשקביצ'יוס העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון וסיפר כי בעוד שבועיים עד שלושה יחזור לאימונים עם הקבוצה: "מבחינת הקרסול אני מרגיש שזה הולך ומסתדר, עדיין רחוק מהימים שלפני הפציעה, אבל קצב ההחלמה טוב. כואב לי מאוד על המצב של הקבוצה. אני כל כך מחכה ורוצה לחזור ולעזור לה לצאת מהמקום שבו היא נמצאת, אבל אני צריך עוד קצת זמן".

על מצב הקבוצה אמר: "עד עכשיו הכל הולך נגדנו ויש הרבה חוסר מזל, אבל יש לנו יותר מדי שחקנים טובים ומוכשרים וקשה להאמין שאלו התוצאות שלנו עד כה בליגה. אני מקווה ומאמין שנצליח לקחת נקודות ולהחזיר את הנקודות שהפסדנו במהרה... אני רק יכול להגיד שקרו לנו השנה הרבה דברים שלא בהכרח קשורים ליכולת על הדשא. הרחקות מוזרות, שריקות לא מדויקות כנגדנו וחוסר מזל מתמשך. אלו דברים שמאז שאני בבני יהודה לא חוויתי והעונה כן. זה לא אומר בהכרח שהקבוצה פחות טובה, יש פשוט עונות כאלה שכלום לא הולך, אבל אין לי ספק שנישאר בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן בני יהודה, קסטוטיס איבשקביצ'יוס. ברני ארדוב
עדיין רחוק מחזרה. איבשקביצ'יוס/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully