וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש לנו בעיה מנטלית, זה כואב"

מאמן בני יהודה כאב את איבוד הנקודות מול הפועל חיפה. דורה: "הייתי צריך לגרד את השחקנים עם שפכטל בהפסקה"

one

מה יהיה עם בני יהודה? הקבוצה של יוסי אבוקסיס איבדה בפעם השישית העונה נקודות קריטיות ממש בדקות הסיום כשסיימה ב-2:2 את משחק הבית שלה מול הפועל חיפה. הזהובים הובילו 0:2 במחצית, אבל צמד של מהראן לאלה המחליף (76 ו-90) מנעו הפסד מהאדומים וגזלו שתי נקודות מהקבוצה הלוזרית מהשכונה שנותרה שקועה עמוק במקום האחרון וספגה עוד מכה מוראלית קשה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
עוד איבוד נקודות קריטי. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

"המזל לא היה איתנו. אם במשחק שבו הייתה לנו שליטה אבסולוטית לא ניצחנו, זה רק חוסר מזל", כך אמר בסיום המשחק המאמן המאוכזב של בני יהודה יוסי אבוקסיס, "הקבוצה שלנו נתנה מאמץ אדיר אבל כבר לא היו לנו כוחות בסוף. בני יהודה שיחקה כדורגל יוצא מהכלל עד הדקה ה-76, אבל יש לנו בעיה מנטלית קשה. אין מה לעשות יותר מדי בקשר לזה. ברור שזה כואב כי אנחנו משחקים טוב אבל מחזירים קבוצות למשחק".

אבוקסיס התייחס לחילוף ההגנתי שלו בסיום כשהכניס את בן והבה הבלם במקום עגייב החלוץ וירד על המבקרים: "בדקות האחרונות הכנסתי את בן והבה הבלם כדי לנסות לשמור על היתרון, אבל קיבלנו גול אחרי ערבובייה. עכשיו כולם חכמולוגים וגאוני הדור ושואלים למה הכנסתי בלם לדקות הסיום אבל זה בסדר. אני מאוכזב מאוד כי הקהל דחף את הקבוצה וזה חבל. נרים את הראש ונלך קדימה. אנחנו קבוצה במצוקה ונצטרך את הקהל בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
חילוף מנצח. שלומי דורה/ברני ארדוב

בצד השני, שלומי דורה והפועל חיפה יכולים בהחלט להיות מרוצים. המאמן ביצע חילוף מנצח במחצית כשהכניס את מהראן לאלה שגמל לו עם צמד ונמנע מהפסד. דורה שמח בסיום ואמר: "חזרנו משום מקום. ירדנו למחצית בפיגור 2:0 אחרי שחלמנו בהגנה. הכי קל זה לשקוע אבל בחרנו לחזק את השחקנים ולבחור בכלים הכי התקפיים שלנו ולשמחתי זה הצליח. הנקודה הזו היא מוראלית ומשמעותית להפועל חיפה".

על כובש הצמד מהראן לאלה, אמר דורה: "הוא סיכן את השער גם במשחקים הקודמים שלנו, אבל חשבתי לתת לו לנוח קצת לקראת השבוע הזה אבל מעז יצא מתוק. אני שמח שזה הצליח, כי הייתי צריך לגרד את השחקנים עם שפכטל במחצית והיה קשה להרים אותם".

חן עזריאל שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
גם הוא לא עזר. חן עזריאל/ברני ארדוב

הלוזרית הגדולה: ההפסדים הדרמטיים של בני יהודה העונה

כאמור, המשחק הזה בו הזהובים איבדו נקודות ממש על סף הסיום, היה השישי העונה בו בקבוצה מהשכונה סופגים שערים ממש בדקות האחרונות. החלטנו לעשות לכם סדר ולהזכיר לכם את המשחקים שאוהדי בני יהודה ירצו לשכוח.

01/09/13: בני יהודה מפסידה 1:0 למכבי תל אביב משער של ראדה פריצה בתוספת הזמן.

30/09/13: שברון לב ראשון מול הפועל באר שבע. בני יהודה מובילה 0:1 בווסרמיל אבל שני שערים דרמטיים של פלט (88) ופלצ'וק בתוספת הזמן מסדרים לדרומיים 1:2 ושולחים את הזהובים הבייתה ללא נקודות.

17/12/13: בני יהודה מובילה 0:1 בחוץ על עירוני קרית שמונה, אבל ברק בדש משווה בדקה ה-62 ואופיר מזרחי סידר למארחים 1:2 עם שער בדקה ה-88.

21/12/13: מחזור אחד בלבד חלף ושוב בני יהודה מפסידה 1:0 בגלל גול דרמטי, הפעם של דויד סולארי בדקה ה-89.

11/01/14: שברון לב שני מול הפועל באר שבע. שוב הזהובים מובילים 0:1 ושוב מפסידים 2:1 בגלל שערים של בוזגלו ודובב גבאי בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully