וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 2:2 דרמטי בין בני יהודה להפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

25.1.2014 / 20:23

ג'יימס קין (4) ולירוי צעירי (43) כבשו לזהובים, אבל מהראן לאלה השווה עם צמד (76 ו-90) וגרם עוד מפח נפש לבני יהודה

one

בני יהודה קיבלה כבר מזמן את תווית הלוזרית הגדולה של ליגת העל והערב (שבת) אוהדיה קיבלו הוכחה נוספת לכך כשהקבוצה שלהם שמטה יתרון מבטיח של 0:2 בבלומפילד מול הפועל חיפה וסיימה ב-2:2 דרמטי. הזהובים, שבמחזור החולף סיימו באותה תוצאה את מפגש התחתית הלוהט שלהם מול מכבי פתח תקוה, פתחו את המשחק הזה מצוין כשג'יימס קין (4) ולירוי צעירי (43) העלו אותם ליתרון עוד במחצית הראשונה והיה נדמה שהם בדרך לניצחון, אבל לחיפה היו תוכניות אחרות. שלומי דורה מאמן האורחים ביצע חילוף מנצח במחצית כשהכניס את מהראן לאלה במקומו של עאהד עזאם וזה ענה לו על המגרש כשכבש שער מצמק בדקה ה-76 ועמוק בתוספת הזמן הוסיף את השני עם שער שוויון דרמטי וגרם למפח נפש גדול לקבוצה של יוסי אבוקסיס, שבפעם השישי העונה סופגת גול בדקות האחרונות ומאבדקת נקודות קריטיות.

בני יהודה פספסה הזדמנות פז לצמק את הפער בתחתית ממכבי פתח תקוה שהפסידה למכבי חיפה, ונותרה שקועה עמוק במקום האחרון עם עשר נקודות בלבד, שש פחות מרמת השרון שבמקום ה-12. במחזור הבא מצפה לקבוצה משחק תחתית נוסף מול הפועל רעננה והיא תנסה להתאושש דווקא מול החבורה של קורצקי. הפועל חיפה מצידה השיגה נקודה מוראלית שלא עזרה לה הרבה בטבלה, אבל אולי תדרבן אותה לקראת המשחק הגדול שמצפה לה במחזור הבא מול מכבי חיפה בדרבי הגדול.

לירוי צעירי בני יהודה מתוסכל. ברני ארדוב
מה עוד אפשר לומר? לירוי צעירי בדיכאון/ברני ארדוב

הלוזרית הגדולה: כל ההפסדים הדרמטיים של בני יהודה

כאמור, המשחק הזה בו הזהובים איבדו נקודות ממש על סף הסיום, היה השישי העונה בו בקבוצה מהשכונה סופגים שערים ממש בדקות האחרונות. החלטנו לעשות לכם סדר ולהזכיר לכם את המשחקים שאוהדי בני יהודה ירצו לשכוח.

01/09/13: בני יהודה מפסידה 1:0 למכבי תל אביב משער של ראדה פריצה בתוספת הזמן.

30/09/13: שברון לב ראשון מול הפועל באר שבע. בני יהודה מובילה 0:1 בווסרמיל אבל שני שערים דרמטיים של פלט (88) ופלצ'וק בתוספת הזמן מסדרים לדרומיים 1:2 ושולחים את הזהובים הבייתה ללא נקודות.

17/12/13: בני יהודה מובילה 0:1 בחוץ על עירוני קרית שמונה, אבל ברק בדש משווה בדקה ה-62 ואופיר מזרחי סידר למארחים 1:2 עם שער בדקה ה-88.

21/12/13: מחזור אחד בלבד חלף ושוב בני יהודה מפסידה 1:0 בגלל גול דרמטי, הפעם של דויד סולארי בדקה ה-89.

11/01/14: שברון לב שני מול הפועל באר שבע. שוב הזהובים מובילים 0:1 ושוב מפסידים 2:1 בגלל שערים של בוזגלו ודובב גבאי בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
צמד דרמטי בדרך לשוויון. לאלה חוגג/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 1: אוראל גרינפלד שרק לפתיחת המשחק בבלומפילד.

דקה 4: גול! איזו פתיחה לבני יהודה, הזהובים עלו ליתרון מהיר בזכות שער של חלוץ הרכש ג'יימס קין שקיבל כדור אחרי ערבובייה, הסתובב ובעט לפינה הימנית של קאלה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 28: כמעט השני של הזהובים, שיצאו למתפרצת מסוכנת. אושרי רואש בלם חיפה עצר בידו בעיטה חזקה של עגייב על מפתן הרחבה. עגייב היה אחרון בדרך לשער אבל גרינפלד הסתפק בכרטיס צהוב ושריקה על מצב נייח אותו בעט עוז ראלי ופספס את המסגרת.

דקה 43: גול! בני יהודה מכפילה את היתרון שלה. אמיר עגייב המצוין פרץ בצד ימין והרים כדור אליו הגיע לירוי צעירי שמקרוב נגח לפינה ופנימה. 0:2 מבטיח לזהובים במחצית.

דקה 61: מצב מסוכן לחיפה. עומרי קנדה פרץ מימין ושלח כדור למרכז הרחבה. מהארן לאלה המחליף הגיע לכדור ובעט משני מטרים אך הכדור פגע בהגנת בני יהודה וחמק החוצה.

דקה 76: גול! הפועל חיפה חזרה למשחק. עמיר נוסבאום המגן פרץ משמאל והרים כדור לרחבה, דלה איינוגבה יצא לא טוב ושמט את הכדור ומהראן לאלה המחליף עט על המציאה ובעט מהערבובייה פנימה. 1:2 לבני יהודה.

דקה 77: רק דקה אחרי שספגה את השער יצאה בני יהודה להתקפה מסוכנת, חן עזריאל המחליף קיבל כדור ברבחה ובעט כדור חזק שפגע בקיאנסקאס בלמה של חיפה ויצא לקרן.

דקה 80: כמעט השוויון של הפועל חיפה. עומרי קנדה המגן פרץ מימין ושלח כדור רוחב ללאלה שבעט מקרוב כדור מסוכן אבל גל כהן הבלם הרחיק את הכדור לקרן. גם כדור הקרן ייצר מצב מסוכן והגיע לראשו של קוראץ' החלוץ שנגח מקרוב ופספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 90: גול! איזו דרמה בבלומפילד! הפועל חיפה מצאה את השוויון אחרי שעומרי קנדה הרים כדור מצד ימין, קאלה השוער שעלה כדי לעזור להתקפה יצר ערבובייה ברחבה ומהראן לאלה שוב זכה מן ההפקר ובעט מקרוב לרשת. 2:2 בסיום, עוד שברון לב לזהובים.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
שוב יצא לוזר, אבוקסיס/ברני ארדוב

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אביב חדד, גל כהן, איציק עזוז, לירוי צעירי (עומר ורד, 75), רפי דהן, אמיר עגייב (בן והבה, 85), אמיליאנו פוסקו, אוהד קדוסי (חן עזריאל, 64), ג'יימס קין.

הפועל חיפה: קאלה דרלשר, עמרי קנדה, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, עמיר נוסבאום, דריו פרננדס (יובל אבידור, 58), יוסי דורה, אור אוסטווינד (הישאם כיוואן, 64), עאהד עזאם (מהראן לאלה, 46), לירן כהן, ז'רקו קוראץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully