וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: איציק כהן עשוי לעבור השבוע לרמת השרון

26.1.2014 / 16:18

הירוקים ינסו לסגור את העסקה. אורי אוזן בירר פרטים על מנדס רודריגס. ניסיון אחרון לעסקת דמארי תמורת גבאי ועמאשה

one

במכבי חיפה עדיין לא יכולים להיות מרוצים מהיכולת, אבל אחרי הניצחון אמש (שבת) על מכבי פתח תקוה (0:1) במועדון ניסו להתנחם בעובדה שאריק בנאדו שיחק עם סגל חסר: "קודם כל היה חשוב לנצח, בעיקר בנסיבות שנוצרו. ראינו קבוצה שרצה בלי זר אחד על המגרש ב-11, עם שחקני נוער ואלתורים שנבעו מפציעות". מי שלא היה מעודד ממצבו היה השוער בויאן שראנוב, שפתח על הספסל מסיבות מקצועיות בלבד. בחיפה עדיין לא הכריעו לגבי עתידו בעונה הבאה וטענו אתמול כי ההחלטה של בנאדו אינה מרמזת דבר על ההמשך.

שחקנים בקבוצה העריכו שבנאדו ניסה לזעזע את השוער ואת אדין צוצאליץ', בעקבות הביקורות עליהם אחרי המשחק בוסרמיל. צוצאליץ' לא נכלל בסגל הראשוני שפרסם המאמן לפני המשחק, אבל הפציעה של רובן ראיוס הביאה להכללתו. "דקל קינן אמר בשבוע שעבר שהכי קל לבקר את הזרים, אבל לא רק הם אשמים במצב. שראנוב חזק, הוא יחזור להרכב בקרוב", אמרו שחקנים בסיום, שהופתעו גם מכניסת פיליאבסקי לתפקיד הקשר האחורי, שהגיעה למרות שדווקא צוצאליץ' שיחק בתפקיד הזה בעבר.

צפו בעידן ורד מעניק למכבי חיפה 0:1 על מכבי פתח תקוה

גוסטבו בוקולי ייעדר שבוע, בנאדו: "שמח בשביל ורד"

דוד רוזנטל על הנזק הבלתי הפיך שחיפה גורמת למורשת שלה

בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אין לו מה לדאוג? בויאן שראנוב/אדריאן הרבשטיין

סארי פלאח עלה אתמול לשחק תחת השפעת כדורים וטיפול אנטיביוטי. במועדון החמיאו לבלם, שבחר לשחק למרות שסבל מחולשה, בעיקר לנוכח מכת הפציעות בקבוצה. גוסטבו בוקולי ייבדק היום וצפוי להיעדר כשבוע. שמעון אבוחצירא ייעדר מספר שבועות בשל חשש לדלקת בחזה שמקשה עליו לנשום. דגם אביחי ידין וטאלב טואטחה פצועים, ואליו מתווסף גם יניב קטן שפצוע ונכלל אתמול בסגל רק בשל העובדה שהסגל של בנאדו היה קצר מאוד. ראיוס שלא נכלל בסגל סובל מכאבים במפשעה וייבדק. כך או כך, חיפה תעלה עם הרכב משני, לפחות באופן חלקי, במשחק הגביע ביום רביעי, כשתתארח בנתניה אצל הפועל רעננה. עידן ורד שזכה למחמאות מבנאדו הבקיע אתמול שער ראשון מאז חודש אוקטובר 2012, אז כבש בתוספת הזמן בניצחון על הפועל רמת גן.

לגבי רכש, במועדון עדיין רוצים את הקשר ההולנדי גארי מנדס רודריגס, אבל הוא מנהל משא ומתן עם ווסטהאם ולא ברור האם הקבוצה תוכל להחתימו. במועדון כבר ביררו את העלויות הכרוכות בהחתמתו, וסיפרו כי עוזר המאמן אורי אוזן אף פנה ישירות ללבסקי סופיה בנוגע לשחקן. "הוא שחקן טוב מאוד ונמצא ברשימות שלנו, אבל עדיין לא הוחלט האם להביא אותו", אישרו אתמול בקבוצה. גם עומר דמארי לא ירד סופית מהפרק. מקורב לעסקה סיפר אתמול: "אם חיפה רוצה, היא יכולה לקבל אותו תמורת עמאשה וגבאי. בהפועל מוכנים לכך". סלטה ויגו לא מוכנה לשפר את ההצעה על השחקן ויש הסבורים שיהיה אפשר לשכנע אותו לחתום. "זה יקרה רק אם הוא באמת ירצה להיות פה", הבהירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חלוץ הפועל תל אביב עומר דמארי חוגג שער. ברני ארדוב
"בהפועל מוכנים להעבירו תמורת עמאשה וגבאי". עומר דמארי/ברני ארדוב

ומה עם השחקנים שיעזבו? רמת השרון שוב פנתה למכבי חיפה בניסיון לקלוט את הבלם איציק כהן. במועדון הבהירו כי הם מחפשים בלם נוסף ללא קשר לסיכום עם ריף פרץ. הבעיה היחידה המפרידה בין שיחות ראשוניות לחתימה קשורה בחוזהו של כהן (כ-125 אלף דולר), שרמת השרון מתקשה לעמוד בו. "כרגע, רמת השרון היא האופציה הטובה ביותר. ננסה להעביר אותו לשם השבוע", אישרו במכבי חיפה. אגב, במהלך השבוע פנתה גם הפועל רעננה לשחקן, אבל היא לא תוכל לעמוד בחוזה שלו. אייל גולסה, שלאחרונה קיבל מסרים מסוכנו כי הוא מבוקש בסלטיק, מחפש במקביל גם קבוצה בבלגיה. לגבי ויאם עמאשה, אריק בנאדו לא קיבל כל החלטה להחזירו לסגל. במהלך השבוע אמורה להתקבל החלטה סופית בעניין, כשהסיכויים של עמאשה לחזור אם יצטרף שחקן כלשהו לסגל נמוכים מאוד. אלעד גבאי ששוב לא שותף אתמול רוצה לעבור להפועל תל אביב ובקרוב עשוי לבקש לעזוב.

למרות שלא ספג אתמול, במועדון יודעים שאמיר אדרי לא עמד תחת מבחן משמעותי. ללא קשר להמשך דרכו של שראנוב, אדרי לא יהיה השוער הראשון בעונה הבאה. אתמול הוא אמר: "אין כמו לשחק. אני שמח שניצחנו. הכי חשוב זה לקחת שלוש נקודות. אנחנו עם הפנים ליום שלישי. התחלנו את המשחק מצוין, מחצית ראשונה מעולה. במחצית השניה הלכנו אחורה, ניסינו להחזיק את הכדור אצלנו. עדיין, הם לא הגיעו להזדמנות משמעותית. עשינו עבודה טובה הגנתית, עבדנו על זה באימונים. אם אפתח במשחק הבא? יש מאמן".

שחקן מכבי חיפה, איציק כהן. קובי אליהו
לא קשור לעסקת ריף פרץ. כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully