וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גוסטבו בוקולי ייעדר כשבוע

25.1.2014 / 20:21

הקשר נפצע בניצחון על מכבי פתח תקוה. בנאדו: "ורד מקצוען, אני שמח בשבילו". הלוזונים כועסים על פרדה, רפואה: "נישאר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בניגוד למשחקי החוץ, שם יש לה שלושה הפסדים רצופים, מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון נוסף בבית, כשגברה 0:1 על מכבי פתח תקוה משער של עידן ורד (9). הירוקים עלו למקום הרביעי בטבלה ורשמו משחק ראשון ללא ספיגה אחרי שבעה מחזורים, עם אמיר אדרי בין הקורות.

עידן ורד, שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עלו למקום הרביעי. עידן ורד עם שובל גוזלן/קובי אליהו

גוסטבו בוקולי, שנפצע והוחלף במהלך המחצית הראשונה, ייעדר תחילה כשבוע ויעבור בדיקות כדי לברר את חומרת הפציעה. הפציעה של בוקולי, שייעדר ממשחק הגביע ביום רביעי מול הפועל רעננה באצטדיון בנתניה, מצטרפת לסדרה ארוכה של פציעות, כשגם טאלב טואטחה, אביחי ידין, רובן ראיוס ויניב קטן נמצאים בה ובספק למשחק.

אריק בנאדו אמר בסיום: "השגנו ניצחון מאוד חשוב. נכון שבמחצית השנייה היו רגעים שהלכנו אחורה, אבל הם לא הגיעו למצבים וזה צעד חשוב להמשך. עידן ורד מקצוען, ומי שמתנהל כך באימונים אין פלא שהוא כובש. אני שמח בשבילו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מפרגן לעידן ורד. אריק בנאדו/קובי אליהו

במכבי פתח תקוה כועסים על דני פרדה, שניתק קשר ורק שלח בסוף השבוע מסר לאחד מראשי המועדון על כך שחשב שהוא כבר שחקן בית"ר ירושלים. הקשר הוזמן לשיחת הבהרה עם עמוס לוזון לפני שיעבור בטרייד תמורת סינטאיהו סלליך, עליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. אם הטרייד לא יושלם, פרדה יישב ביציע ולא יהיה בסגל הקבוצה.

קובי רפואה אמר בסיום: "עלינו טוב לממחצית השנייה, אבל לא יצרנו מספיק מצבים בחלק ההתקפי. אני מאמין שבסופו של דבר נדע להוציא את הנקודות איפה שנצטרך. זה חבל, כי מכבי חיפה לא שיחקו טוב היום, אבל גם אנחנו לא היינו טובים. נעבוד על מה שצריך, נשפר מה שצריך ונמשיך הלאה. אין לי ספק שמכבי פתח תקוה תישאר בליגה".

על דני פרדה אמר המאמן: "דני לא הגיע לאימון על דעת עצמו ולכן הושעה מהסגל. אנחנו נעשה את מה שהכי טוב עבור הקבוצה. אני מאמין שהשחרור של אדריאן כריסטאה יגיע בשבוע הקרוב. ייקח לו עוד כמה אימונים כדי לחזור לעצמו. יש לו רזומה והוא יעזור לנו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully